Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Vůle řídící tyče dá se to štelovat,nebo je nutná výměna?Nevíte kolik stojí.

Vůle řídící tyče dá se to štelovat,nebo je nutná výměna?Nevíte kolik stojí.

Myslíš sloupek řízení? Jestli jo, tak alespoň u Octávky jsou na té tyči dva klouby, utáhneš tam leda dole ten tisícihran, ale jestli už tam máš nějaké vůle, tak to bude spíše na výměnu...jako u mě.. ;)

Koukám, že u Fabie to bude to samé...

post-7-1146499165.jpg

  • Autor

Myslim tu tyč od převodky řízení k čepu řízení.

  • 2 měsíce později...

Zdravím,

u levého předního kola mám vůli spojovací tyče - asi ve vnitřním kloubu u řízení. Dá se to vyměnit v garáži bez spouštění převodovky atd... (viz dílenská příručka)? Nebo to mám dát do servisu - kolik asi zaplatím? Dík za odpovědi.

ahoj - take bych rad se zeptal na tu ridici tyc zda se ta vule da dotahnout. V dilne me rekl ze ji koupi novou - tyc s kloubkem - leva strana a cca 750kč a prevodka nemusi ven - stahne prachovku - povoli celou tyc s kloubkem a vymeni. pak geometrie

Vůli nedotáhneš je tam podobný kloub jako třeba na čepů řízení.

Tom

dekuji - bude to stat asi kolem 500 kc takze uz se nato tesim - vse budu delat bez demont. hrebenace.

  • 3 týdny později...

Tak jsem úspěšně vyměnil levou tyčku řízení a pravý čep řízení. Šlo to docela dobře až na to že jsem si při stahování protrh manžetu.

Zajímavá zkušenost: čep TRW stál 150,- , tyčka (asi TRW) stojí 150,- ale koupil jsem jinou podobnější té původní za 200,- - vše v neznačkové prodejně. Manžetu neměli, tak jsem musel do značkové prodejny Škoda - manžeta 255,- a sponka 45,-. Když jsem se pro zajímavost zeptal na tu tyčku, málem mě vomejvali: tyčka se prý prodává i s vnějším čepem a stojí 3500,-!!!

Ať žijou neoriginální díly!!! To to radši budu každý dva roky měnit. :p Zdar

  • 6 let později...

stojí cca 3000 čo je dosť ale je to kompletka a niečo vydrží , porovnávať to z aftermarketom sa nedá , to sú chvílkové riešenia kde na geometrii necháš viac peňazí ako za výmeny tyčiek 

menil som raz tyčku riadenia dodanú z mototechny a za 2 dni auto priviezli na odťahovke,že sa ulomila...šťastie v nešťastí bolo,že sa majiteľke ulomila pri vchádzaní do garáže a plnom rajde..neviem si predstaviť,kebyže sa to stane pri plnej prevádzke...odvtedy len ORIGINÁL!!!

libero - poznám naše autodiely tu , diely vezmú nazad bez akéhokoľvek problému :D  "máme tu veľmi kvalitné tyčky FAIKO alebo nemenej kvalitné polské originály " :D 

  • 3 měsíce později...

Tak dobrý den. Sem tu mladej cucák a moc se tu ještě neorientuju.

 

Tohle vlákno s řídícím soustrojím auta  souvisí.

 

Ale potřeboval bych zjistit jaký je předepsaný utahovací moment matice M 12x1,5 kulového čepu řídící tyče na Fabii II 1,2 htp 51 kW?

 

Nebo jestli by někdo neporadil kde to na internetu vyštourat? Třeba i někde stáhnout knížku "Jak na to?"

 

Děkuji za případné rady.

 

jednotkova Fabia to ma 20Nm+90° ...poriadne to utiahni a nezatazuj sa momentom ;)

pisane z mobilu

Ale ta půlotáčka matkou tomu dá o nějakej desetinewton víc.  Sice sem to myslel na fabii II, ale ta bude mít asi taky ten stejnej kulák se závitem M12.

 

A co je pravděpodobnější když to člověk přetáhne? Že utrhne celou část se závitem nebo "jenom" strhne závit.

Já jsem ti jasně napsal i s odkazem, kde se máš ptát a tady to rozhodně není! Tímto výkřikem "Sem tu mladej cucák a moc se tu ještě neorientuju." tady nikoho neohromíš.

Sice sem to myslel na fabii II

potvrdené..FII to má tak isto ;)

Jo. Tak díkes.

Tak sem si koupil příručku klasickou papírovou. Jinak k těm závitům a utahovacímu momentu. Sem si sehnal nějaký starý kuláky na fabii a zkoušel si je ztrhnout-přetrhnout.

 

Strhnul sem na něm 2 matky 8,8 pevnostní(jinak se tam má dávat originál bláto matka 5,6nepevnostní) Potom sem tu závitovou část zkoušel ulomit.

 

To drží pěkně pekelně než se to strhne a pak ještě než se to ulomí.

 Takže tak.

  • 9 měsíců později...

Je možné, že jsou ještě různé typy řízení KOYO - servo KOYO, snímač natočení oválný s 1 šroubkem (+ přímo na převodovce řízení mám číslo 6q1423105)? Potřeboval jsem vyměnit řídící tyč k pravému kolu, tak jsem objednal díl 6Q0423810C + kulák a dal se do opravy. Sundám kolo, kulák, manžetu a vyšroubuju tyč a pak koukám moje nová tyč má průměr závitu 14 mm a stará 16 mm.

Další věc - podle DP je potřeba klíč 32 a 36. Na nové tyči opravdu je šestihran na 32 klíč, ale na vyšroubování staré tyče jsem potřeboval klíč 34.

 

Je možné, že mi eshop poslal třeba tyčku pro řízení bez serva (kde je třeba slabší závit) nebo kde je zakopaný pes?

Nejspíš ti poslali spojovačku pro řízení TRW. Koyo má jen jeden typ spojovačky.

Upraveno od rkonf

  • 3 měsíce později...

Zdravím,

 

když otáčím volně pravou spojovací tyčí řízení  (kulový kloub je ven z těhlice) vrže v kloubu spojovačky jako když jde kloub úplně na sucho, vůle na kloubu se zdá  nulová

( taháno rukou)

při plném rejdu kola vezmu za spojovačku otočím s ní a ozve se ťuknutí jako když s kloub uvolní, hledám už dlouho rány které se mi náhodně ozývají při stáčení

kol z plného rejdu...

něřešil někdo podobný problém??

je tyč (kloub) spojovačky K.O. ??

 

díky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.