Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

No jo chladící kapalinu sice ohřátou máš, ale olej se ti ohřeje na provozní teplotu tak ještě za dvojnásobnou dobu.

No jo chladící kapalinu sice ohřátou máš, ale olej se ti ohřeje na provozní teplotu tak ještě za dvojnásobnou dobu.

U té Felície se ale chladící kapalina ohřeje ještě o kilometr dál! Olejová náplň je obdobná! :p Jsou to prostě porovnatelná auta na stejné trati, ale přesto se tak liší spotřebou..

Stejně si pořád myslím, že tam je něco špatně! Ale zatím mě nenapadá co.. <_<

No jo chladící kapalinu sice ohřátou máš, ale olej se ti ohřeje na provozní teplotu tak ještě za dvojnásobnou dobu.

U té Felície se ale chladící kapalina ohřeje ještě o kilometr dál! Olejová náplň je obdobná! :p Jsou to prostě porovnatelná auta na stejné trati, ale přesto se tak liší spotřebou..

Stejně si pořád myslím, že tam je něco špatně! Ale zatím mě nenapadá co.. <_<

no však taky s jakou vahou se tahá motor u feldy......fabka je težší a má větší objem.

No budu to chvíli sledovat a uvidím.. Zkusím ješte zamakat na ekonomické jízdě..

Vy co máte PP a podobnou motorizaci máte také jistě vysledováno v jakém rozsahu otáček má motor nejnižší spotřebu, poradíte?

Nebo pokud pojedu konstantní rychlostí např. na čtyřku rychlostí asi 50km/h při cca 1800 ot./min (což už zavání mírným podtočením motoru). Bude spotřeba nižší než při stejné rychlosti na trojku (cca 2200ot./min)? Nebo se bude motor bránit a víc chlastat? ;)

P.S.: Nechytejte mě prosím za slovo, pokud uvedené hodnoty nejsou zcela přesné..

Upraveno od LukasKotik

A čo keby si si dorobil PP?Preštuduj elektriku a bazar na fore a zistíš,že to nie je nič neuskutočnitelné.A nie je to ani tak drahé. Na dialku nejde radiť pri akých otáčkach to žere alebo nežere.To by si musel vidieť a vyskúšať aké nepatrné ubratie plynu dokáže znížiť spotrebu! S PP sa musíš naučiť jazdiť sústavné sledovanie počit. dosť odvádza pozornosť od riadenia auta.

A čo keby si si dorobil PP?Preštuduj elektriku a bazar na fore a zistíš,že to nie je nič neuskutočnitelné.A nie je to ani tak drahé. Na dialku nejde radiť pri akých otáčkach to žere alebo nežere.To by si musel vidieť a vyskúšať aké nepatrné ubratie plynu dokáže znížiť spotrebu! S PP sa musíš naučiť jazdiť sústavné sledovanie počit. dosť odvádza pozornosť od riadenia auta.

No teď tam budu cpát centrál s dálkou a alarmem. Dneska by měl přijít -o víkendu se na to vrhnu. Když se zadáří tohle tak pak možná..

Ještě zvažuju, jestli tam nedám plyn jako mám ve Feldě.

Musím ale nejdřív prověřit, jestli se to nějak rozumě vrátí. Podle toho kolik najezdím, když teď máme dvě auta v rodině..

To by mě pak investice do PP byla celkem k prdu.. :)

Takže takováto děsivá spotřeba po městě je nejspíš holou skutečností. :( Pak tedy nevím co se bude dít v nádrži, až na to začnu šlapat.. Kdyby vás někoho napadlo, čím by to ještě mohlo být, tak pleas neváhejte reagovat.. :palec2:

Šlapat za krk studenému motoru bych moc nedoporučoval u žádné motorizace a nikdy,pokud máš auto trochu rád ;) A ta spotřeba jak píší kolegové prostě taková je. Ostatně co by jsi čekal od kteréhokoliv motoru, byť by byl sebeúspornější, když s ním se studeným jedeš jen 5 km??? :kuk:

Chladící kapalina se mě při cestě do práce ohřeje na prvozní teplotu cca po 2,5km. Předpokládám tedy, že zbytek jedu již s teplým motorem.. Spotřebu porovnávám se spotřebou Felície, která na stejné trase při daleko živějším stylu jízdy (normál né důchodce) měla o litr nižší spotřebu.. Vím, že mezi auty je váhový rozdíl cca 200kg, ale stejně je to nějak moc velký rozdíl pánové! :kuk:

Jak píší kolegové, máš zahřátou chladící kapalinu, ale nikoliv olej a proto motor nelze považovat za zahřátý na provozní teplotu a proto jsem to psal, když jsi se zmiňoval o tom šlapání za krk... ;)

Pokud máš na své 5km cestě nějaké to zastavení na křižovatkách a rozjezdy, počítej s tím, že těch 200kg navíc oproti feldě právě při rozjezdech se studeným motorem hezky pocítíš na spotřebě... Sám PP mám (ikdyž u jiné motorizace,viz podpis) a můžu ti říct, že je hodně poznat třeba rozdíly v profilu trati nebo časté rozjezdy v době, kdy máš studený motor. To pak spotřeba letí pěkně nahoru, daleko více, než kdybych jel se studeným motorem plynule a teprve po důkladném zahřátí mě čekaly nějaká zastavování na křižovatkách...

... Protože při brždění je od určitých otáček do motoru opět vstřikováno palivo, jináč by motor samozřejmě při nízkých otáčkách chcípl.. Alespoň u Felície se to takto děje. Od kolika otáček je to konkrétně u mého motoru mě zatím není známo. .....

1500 ot/min

Já teda jezdím do práce cca. 32 km a rozdíl ve spotřebe zima/léto je i na tak dlouhé trase díky delšímu zahřívání motoru až 1 litr/100km a jestli projedu polovinu ze všech 14ti semaforů co mám na cestě na zelenou, nebo se navšech musím rozjíždět, udělá rozdíl klidně další litr. ;)

Takže když to tak shrnu..

Pro co nejnižší spotřebu v zimním období ve městě je nezbytně nutné:

1, Ráno si trochu přivstat a řádně předehřát motor prdelí..

2, Následně našponovat trenky přes značky, což nám umožní projet co nejvíc semaforů na červenou bez postihu pokutou.. :p

Upraveno od LukasKotik

Takže když to tak shrnu..

Pro co nejnižší spotřebu po v zimním období ve městě je nezbytně nutné:

1, Ráno si trochu přivstat a řádně předehřát motor prdelí..

2, Následně našponovat trenky přes značky, což nám umožní projet co nejvíc semaforů na červenou bez postihu pokutou.. :p

A hlavně nesvítit, vypnout ventilátor a nepoužívat zbytečně stěrače. lol

Takže když to tak shrnu..

Pro co nejnižší spotřebu po v zimním období ve městě je nezbytně nutné:

1, Ráno si trochu přivstat a řádně předehřát motor prdelí..

2, Následně našponovat trenky přes značky, což nám umožní projet co nejvíc semaforů na červenou bez postihu pokutou.. :p

A hlavně nesvítit, vypnout ventilátor a nepoužívat zbytečně stěrače. lol

...a rádio si pouštět na plný koule doma a ne v autě lol a nevyhřívat zadní sklo ani zrcátka, páč to moc žere šťávy=vyšší spotřeba, o zkracující se životnosti akumulátoru ani nemluvě ;)

Normálně = lehká noha... - nesmíte spěchat a vypadáte, že jedete v obci... :rolleyes:

tak pitomci tohodle kalibru mi dokazi vzdy poradne hejbnout zluci ( neber to osobne jako urazku ). diky nim nejen, ze se tvori paradni kolony, ale take se pekne zvysi spotreba ( protoze to co vyhovuje jemu, nemusi vyhovovat jinemu autu a kdyz ho predjedu, tak jsem na tom podobne ).

byt vic agresivni, tak takoveho cloveka predjedu a budu ho brzdit tak dlouho, dokud me nebude chtit predjet. no a pak trosku podrazdit ventilky. preci jen dvoulitr je dobry souper temto radobyridicum. a pak samozrejme opakovat dle libosti... fuck

Normálně = lehká noha... - nesmíte spěchat a vypadáte, že jedete v obci... :rolleyes:

tak pitomci tohodle kalibru mi dokazi vzdy poradne hejbnout zluci ( neber to osobne jako urazku ). diky nim nejen, ze se tvori paradni kolony, ale take se pekne zvysi spotreba ( protoze to co vyhovuje jemu, nemusi vyhovovat jinemu autu a kdyz ho predjedu, tak jsem na tom podobne ).

byt vic agresivni, tak takoveho cloveka predjedu a budu ho brzdit tak dlouho, dokud me nebude chtit predjet. no a pak trosku podrazdit ventilky. preci jen dvoulitr je dobry souper temto radobyridicum. a pak samozrejme opakovat dle libosti... fuck

Ty si dej studenou sprchu hele :D

Normálně = lehká noha... - nesmíte spěchat a vypadáte, že jedete v obci... :rolleyes:

tak pitomci tohodle kalibru mi dokazi vzdy poradne hejbnout zluci ( neber to osobne jako urazku ). diky nim nejen, ze se tvori paradni kolony, ale take se pekne zvysi spotreba ( protoze to co vyhovuje jemu, nemusi vyhovovat jinemu autu a kdyz ho predjedu, tak jsem na tom podobne ).

byt vic agresivni, tak takoveho cloveka predjedu a budu ho brzdit tak dlouho, dokud me nebude chtit predjet. no a pak trosku podrazdit ventilky. preci jen dvoulitr je dobry souper temto radobyridicum. a pak samozrejme opakovat dle libosti... fuck

Ty si dej studenou sprchu hele :D

proc jako? ze me stvou lidi, kteri jedou mimo mesto cca 60 a nejlepe u stredove cary, aby se co nejhure predjizdeli? jestli te tohle nechava chladnym pripadne patris mezi ne, tak si asi nemame co rici.

jo a pirat nejsem. moje normalni cestovni rychlost neprevysuje 110km/h. nikomu ji nenutim, ale ty, co umyslne brzdi proste obhajovat nebudu.

mISHA: protože nevim, proč se vztekáš tady ;) to je celý, klid -_-

Chlapi ,dotaz na 1.4 16v 74 kw ckarov.Za kolko jazdite v tychto zimnych dnoch?Ja mam priemernu spotrebu okolo 8 a to tomu nenakladam.

Mě se u FRS zvýšila spotřeba teď v zimě oproti létu skoro o litr. :help:

ohledně 1,4 MPI .........najezdil sem v ní 150 tis. a dle různých měření (plná - prázdná nádrž, PP apod.) prostě stímto autem se pod 7 litrů nedá jezdit. Pokud někdo toto umí, tak je opravdu dobrý pilot :skoda:

Jinak v současnosti mám HTP 1,2 40 kW. Novou nalítané cca 9500. Ještě není zajetá a s dravější jízdou 5,5 jinak s lehkou nohou no problém 4,8.

Jinak v současnosti mám HTP 1,2 40 kW. Novou nalítané cca 9500. Ještě není zajetá a s dravější jízdou 5,5 jinak s lehkou nohou no problém 4,8.

hmm hezkej vysledek :palec2: , ja jsem se pod 6 litru nikdy nedostal :( a to si myslim ze usporne jezdim

Prinajmenej zaujimave hodnoty. :feve:

hmm hezkej vysledek :palec2: , ja jsem se pod 6 litru nikdy nedostal :( a to si myslim ze usporne jezdim

QUOTE(nogi @ 5.12.2007, 11:05 ) *

Jinak v současnosti mám HTP 1,2 40 kW. Novou nalítané cca 9500. Ještě není zajetá a s dravější jízdou 5,5 jinak s lehkou nohou no problém 4,8.

Upraveno od jogofogo

Prinajmenej zaujimave hodnoty. :feve:

QUOTE(nogi @ 5.12.2007, 11:05 ) *

Jinak v současnosti mám HTP 1,2 40 kW. Novou nalítané cca 9500. Ještě není zajetá a s dravější jízdou 5,5 jinak s lehkou nohou no problém 4,8.

Zas treba pochopit,ze dravejsia jazda u majitelov 40kw verzie zacina u 60km/h lol

Ja mel na 1.4 MPi dlouhodobou kolem 6,5 litru. Na FRS mam ted 6,1 litru. Ale jeste stale to obcas docela prohanim.

Když se na plynový pedál ve FRS šlape trochu víc než je třeba, kolik si tak vezme??

Myslim, že celkově je spotřeba 1,9 TDi ve FRS supr, no ne?? A co říkáte na vývoj cen nafty poslední dobou?? :feve:

Nejsem zas tak starej, ale pamatuju dobvy, kdy jsem tankoval naftu za 19,90 :aggressive::aggressive::aggressive:

Když se na plynový pedál ve FRS šlape trochu víc než je třeba, kolik si tak vezme??

Myslim, že celkově je spotřeba 1,9 TDi ve FRS supr, no ne?? A co říkáte na vývoj cen nafty poslední dobou?? :feve:

Nejsem zas tak starej, ale pamatuju dobvy, kdy jsem tankoval naftu za 19,90 :aggressive::aggressive::aggressive:

Ja jazdim na N98 a to je este len doplacu ...a nie daka nafta

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.