jiroch Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Dobry podvecer vsem, mam originalni autoalarm namontovany do O1 rv 2000 koupeny s vozem. Ovsem mam s nim problem, predevsim z hlediska caste automaticke aktivace. Vetsinou staci blizke projeti tezsiho auta, nebo prudce akcelerujici motorky. Bohuzel neznam vyrobce tohoto alarmu. Jedinou informaci, je ta ze klic k zapalovani obsahuje pouze dve podelna elipticka tlacitka LOCK/UNLOCK (zamek zamceny a odemceny) oboje cerne barvy a malou hure viditelnou cervenou led diodu mezi tlacitky na leve strane. Klic neni vystelovaci. Led dioda znacici aktivitu je na dverich ridice, hned vedle zaklapavaciho koliku od centralu. Zadne cidlo, ci konektor pro deaktivaci alarmu jsem na aute nenasel. Alarm se projevuje silnym pipanim priblizne 0,5s pip/0,5s ticho se soucasnym blikanim vsech smerovych svetel. Pokud nekdo tusite, jak se da alarm deaktivovat, popripade vypnout jen sirenu, budu za jakoukoliv informaci moc vdecny. diky predem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 mikrovlný čidlo který to nejspíš spouští se dá nastavovat a mělo by být skovaný ta ovládáním topení ( mělo by na něj být vidět vyndaným popelníkem citlivost se ovládá malým plochým šroubováčkem (po směru hod. ručiček zvyčuje proti snižuje citlivost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiroch Vloženo 22. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Bohuzel pod popelnikem nic takovyho neni. Vyndaval jsem ho a nic tam nenasel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Ten alarm nie je ORIGINAL!!!! Je to domontovane!!!! Hod foto d.o. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 pise, ze tlacitka jsou na klici (nevystrelovaci s dalkou), to by mel byt original??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Ale ked nenasiel mikrovlnne cidlo pod popolnikom tak to URCITE NIE JE ORIGINAL ALARM!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 (editace) nebo to, ze ho tam nenasel bude souviset s problemem, ze se obcas sam aktivuje alarm Editováno: 22. leden 2010, autor: zdesim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiroch Vloženo 22. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Mozna, ze jsem spatne hledal, ale kdyz jsem vyndal tu vlozku popelelniku, nebylo nic videt. Teda cekal bych nejaky otvor se zapustenym sroubkem na nastavovani intenzity potenciometru cidla, ale nic takoveho tam nebylo videt. Alarm je uricte orginal, udajne meta M393/E nebo neco takoveho. V AZ servisu mi rekli (po telefonu), ze mam hledat RJ tvaru koule o prumeru 6-7 cm na pravym rohu motor. prostoru z pohledu do haupny smerem k ridici, nekde u baterky. Ale tu jsem zatim taky nenasel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiroch Vloženo 22. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2010 DO vypada takhle: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 to je originalni DO, tak to bude originalni alarm, RJ ve tvaru koule mozna mysleli sirenu ??? ta ma lehce kulaty tvar, je pod plastama u steracu pod oknem, zhruba veprostred zkus nejdriv zmenit citlivost cidla, popelnik musis vyndat cely i ten plast do kteryho se dava cast, do ktere se klepe popel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 (editace) http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=48586 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=47351 jak zde pisou, nacist s komfortky co byla pricina alarmu, treba to vubec nedela mikrovlna bouzel se mi nedari doklikat jaky to je blok hodnot Editováno: 22. leden 2010, autor: zdesim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiroch Vloženo 22. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Dobre diky, udelam hloubkovou analyzu, sundam climatronic a snad se k cidlu dostanu. Co kdyz ale tu sirenu proste odpojim, nebo ji necham zapojenou pres nejaky tajny spinac, nebude to pri aktivaci alarmu vadit ? CO muze pak delat, maximalne blikat, protoze sirenu uz mit nebude ... Je to jiste, alespon docasne, reseni. V takovy zime se mi moc do rozebirani cehokoliv nechce, ale budu mit volbu nechat sirenu On/Off nezavisle na spustenem alarmu. Nebo snad sama sirena ma nekde uz vestaveny tajny spinac ? Asi tezko.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 23. leden 2010 Sdílet Vloženo 23. leden 2010 adresa 46 Blok naměřených hodnot 16 (centrální řídicí jednotka) 1. (Poslední) příčina alarmu (od 0 do 65535) 2. (Předposlední) příčina alarmu (od 0 do 65535) 3. Příčina alarmu (2. v řadě) (od 0 do 65535) 4. Příčina alarmu (1. v řadě) (od 0 do 65535) Možné hodnoty: 1 kontakt dveří řidiče 2 kontakt dveří spolujezdce 4 kontakt levých zadních dveří 8 kontakt pravých zadních dveří 16 = zadní kapota 17 zjištění jištění spouštěče 18 = záložní houkačka 32 kapota motorového prostoru 64 zapalování, svorka 15 128 = hlídání vnitřního prostoru 255 = bez alarmu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 23. leden 2010 Sdílet Vloženo 23. leden 2010 origo alarm nemá otřesové čidlo takže motorka/nákladák by ho neměla spustit může to být nezavislý alarm na origo DO (jablotron fox, crimestoper, myslím i cobra něco měla) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 23. leden 2010 Sdílet Vloženo 23. leden 2010 nebo treba nejaky spatny dverni kontakt, pokud je to origo, tak se da zjistit proc se alarm aktivoval, podle toho pak pokracovat dal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 23. leden 2010 Sdílet Vloženo 23. leden 2010 origo alarm nemá otřesové čidlo takže motorka/nákladák by ho neměla spustitmůže to být nezavislý alarm na origo DO (jablotron fox, crimestoper, myslím i cobra něco měla) právě že citlivost mikrovlnýho čidla na hlídání vnitřního prostoru na to vliv má otřesy auta i jen po projetí řvoucí motorky to pak klidně spustí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 23. leden 2010 Sdílet Vloženo 23. leden 2010 co jsem montoval mikrovlny tak reagovali pouze na pohyb v hlídaném prostoru otřesi a vybrace nikldy nespuštěli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 stačilo bouchnout na sklo nebo do plechu dveří nebo střechy a řve to pokud se citlivost neubrala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 Já bych se podíval pod plasty pod volantem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiroch Vloženo 24. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2010 Ahoj, tak problem se samospoustenim alarmu je zrejme vyresen . Cidlo jsem nasel, nafotil a popsal pro dalsi nespokojence s prakticky bezduvodnym samospoustenim alarmu tohoto typu: takhle vypada samotne cislo + ten potak , kterym se intenzita nastavuje: Takhle je na cislo videt, kdyz se vynda climatronic. Posledni obrazek ukazuje, jak se da k samotnemu potaku dostat ze spodu pres vyndany popelnik i s vlozkou, aniz by se vyndal climatronic. Staci vedet kde cidlo hledat, protoze fakt moc videt neni, a taky je dobre vedet jaky sroubovacek pouzit. Idelani je ten klasicky hodinarsky plochy stribrny cca 2mm siroky a na konci velmi tenky (potas ma pomerne uzkou skviru). Taky tam celkem daleko zajede, ale zato je perfektne citit, kdyz se trefi ten zarez a pak uz je to pohodicka. Jinak diky moc za vsechny rady, pomohlo mi to dost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 jo jo přesně jak sem psal tak a vo vo vo to tom to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soused.m Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 (editace) Chtel bych vypnout dalkove odemykani v komfortce 1J0 959 799 AH. Octavia 1,6 74kW GLX, 1999. Mam domontovany alarm od jablotronu a nechci pouzivat original D.O. co je v klicku, presne mam ten klicek co je zde focen. Da se nekde pres vag vypnout dalka aby se mi proste auto pres D.O. z klicku neodemykalo?? Editováno: 28. leden 2010, autor: soused.m Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 diagnostikou vymazat adaptační hodnoty a dálky nebudou fungovat. ještě jedna blbější a hodně amaterská rada vyndej si z klíčků baterky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barnalad Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 Prosím o radu mám okt.1.6 75kw r.2002 autoalarm Meta750/8 mám 2núdzové klúče a neviem kde sa v aute nachádza čítačka pre tieto klúče. Vopred ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 myslis zamek, kterym se alarm vypne? zkus na sirene v motorovem prostoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.