Publikováno Květen 1, 200619 r Mam od benzinu rozleptanou hadici co vede od klikove skrine do krytu motoru tedy k vzduchovemu filtru.mam ji zevnitr rozleptanou v servisu mi je neodporne opravili, že přes ní jde minimum vzduchu.Chci se zeptat jestli to ma nejakej vliv na vykon nebo na neco.Nebo jestli to je uplne jedno dik 1.4 16v 74kw
Květen 17, 200619 r Myslíš odvětrání klikové skříně? Jak neodborně opravili? Jestli je poškozená tak vyměnit. Tom
Květen 18, 200619 r Autor opravili tak ze na to dali silnou buzirku a ta hadice je skoro nepruchozí!!je zkroucena Má to nejakej vliv na neco? Muzete mi to nejak popsat na co to vliv ma??Motor mi ted akorat zase trochu ztratil vykon driv mezi 2800-3000 dobre tahal jaky by tam bylo malinky turbo a ted nic.Nevite cim to muze byt? dik za info
Květen 18, 200619 r Jedná se o hadici odvětrání klikové skříně. Provozem motoru, nětěsnostem pístních kroužků se v klikové skříni hromaděj plyny a ty je nutno odvětrat. Starší auta měli hadičku vyvědenou ven opod auto s nástupem ekologie se zavedla do sání. Hadičku bych vyměnil, něaké omotání bužírkou neber jako opravu.
Květen 18, 200619 r Pohybem pístů, klikovky a rozvodů vzniká v klikové skříni podtlak, přetlak který musí být eliminován a proto musí být vyveden ven a to obvykle do filtru. Pokud hadici ucpeš budou se olejové páry tlačit jinudy kde nemaj přes těsněná místa
Květen 21, 200619 r Pohybem pístů, klikovky a rozvodů vzniká v klikové skříni podtlak, přetlak který musí být eliminován a proto musí být vyveden ven a to obvykle do filtru. Pokud hadici ucpeš budou se olejové páry tlačit jinudy kde nemaj přes těsněná místa co by sa stalo, keby tu hadicu nenapojil do filtra, aby nezasierala klapku, ale nechal ju vyvedenu volne, napriklad pod vozidlo ??
Květen 22, 200619 r Já to tak mám udělané, mám stejný motor jako ty.Tom nemas s tym ziadne problemy (STK, vykon, uchytenie....) ?
Květen 22, 200619 r Když pojedu na STK tak jí můžu dá zpátky, uchycení proběhlo v pořádku, otvor v sacím potrubí jsem zaslepil a původní hadici jsem prodloužil a vyvedl do podběhu. Klapku jsem vyčistil sprejme a mám klid. Tom
Září 5, 200619 r Pohybem pístů, klikovky a rozvodů vzniká v klikové skříni podtlak, přetlak který musí být eliminován a proto musí být vyveden ven a to obvykle do filtru. Pokud hadici ucpeš budou se olejové páry tlačit jinudy kde nemaj přes těsněná místa co by sa stalo, keby tu hadicu nenapojil do filtra, aby nezasierala klapku, ale nechal ju vyvedenu volne, napriklad pod vozidlo ?? Taky uvažuju, že tu hadici vytáhnu někam pod auto. Máte to ještě někdo jiný mimo Toma? Zasírá se potom skutečně míň klapka? A co když se dostane tou hadičkou vlhkost do klik. skříně?
Září 6, 200619 r S klapkou to nema podla mna nic spolocne,skor sa zasvini vzduchovy filter Si rozober ten kryt a pozri co je kde a ako umiestnene....
Září 6, 200619 r S klapkou to nema podla mna nic spolocne,skor sa zasvini vzduchovy filter Si rozober ten kryt a pozri co je kde a ako umiestnene.... Já mám MPi.
Září 6, 200619 r S klapkou to nema podla mna nic spolocne,skor sa zasvini vzduchovy filter Si rozober ten kryt a pozri co je kde a ako umiestnene.... Předpokládám, že MPi to má jinak řešeno, než 16v. U 16v hadice ústí do krytu motoru, který slouží zároveň i jako vzduchový filtr. U MPi to ústí někde přímo do klapky. Co já jsem se díval na tu hadici i skříň vzduchového filtru je úplně čistá. Hadice je do víka jen nasunutá (není nijak zajištěná, páskou apod.) Upraveno Září 6, 200619 r od pava
Září 10, 200618 r Já vám to vyfotím jak mám odfuk udělanej. Jestli se mi sem podaří dostat fotografie. Tom
Září 10, 200618 r keby ti nesli dostat sem fotky, prdni ich na napr. : edisk.cz, imagevenue.com... sem hod len odkaz. a je to !
Září 10, 200618 r http://data1.edisk.cz/stahni/11684/DSC0017...G_411.51kB.html http://data1.edisk.cz/stahni/35858/DSC0017...G_345.55kB.html http://data1.edisk.cz/stahni/03910/DSC0018...G_245.42kB.html http://data1.edisk.cz/stahni/94552/DSC0018...G_407.52kB.html Upraveno Září 10, 200618 r od Tomas.cz
Září 27, 201212 r zdravím, diskuze už je starší, ale na můj problém odpověděla. Potřebuji vyměnit hadici odvzdušnění kikové skříně na Fabii 1,4 16V 74kW (je prokousaná od kuny) a dívám se jestli jsem schopen to zvládnout sám. Někde ji značí jako "hadici odvzdušnění kikové skříně", jinde dost pravděpodobně jako "hadici víka ventilů", viz http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=036103493eb Nevíte jestli je to ona a jestli odvětrání klikovky a víka ventilů může být totéž? A ještě další věc (půjdu se na to ještě kouknout s baterkou) jsem schopen to dole bez poškození a spec nářadí demontovat a novou tam zas namontovat ? Jinak auto mi asi díky ní zlobí stejně, jak jsem si přečetl na jiném fóru - http://fiattipo.net/index.php/forum/1-motory-benzin/19652-olej-v-sani a skoro bych řek, že to tam psal tady přispívající Tomas.cz - při prvním rozjezdu buď chcípne,nebo skoro chcípne, po zahřátí už OK. Já tu hadici v horním prokousaném ohybu taky jen "dočasně" vyspravil isolepou, protože to smrdělo dovnitř do auta a tim jak to bylo stažené se postupně deformovala a stávala méně a méně průchodná. Auto sice teď bylo na kompletním servisu, ale kupodivu tu hadici mi nevyměnili. Teď už svítí kontrolka systému kontroly výfukových plynů (předpokládám je to způsobeno tou hadicí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.