Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mam od benzinu rozleptanou hadici co vede od klikove skrine do krytu motoru tedy k vzduchovemu filtru.mam ji zevnitr rozleptanou v servisu mi je neodporne opravili, že přes ní jde minimum vzduchu.Chci se zeptat jestli to ma nejakej vliv na vykon nebo na neco.Nebo jestli to je uplne jedno dik

1.4 16v 74kw

  • o 3 týdny později...
Vloženo

opravili tak ze na to dali silnou buzirku a ta hadice je skoro nepruchozí!!je zkroucena Má to nejakej vliv na neco?

Muzete mi to nejak popsat na co to vliv ma??Motor mi ted akorat zase trochu ztratil vykon driv mezi 2800-3000 dobre tahal jaky by tam bylo malinky turbo a ted nic.Nevite cim to muze byt?

dik za info

Vloženo

Jedná se o hadici odvětrání klikové skříně.

Provozem motoru, nětěsnostem pístních kroužků se v klikové skříni hromaděj plyny a ty je nutno odvětrat.

Starší auta měli hadičku vyvědenou ven opod auto s nástupem ekologie se zavedla do sání.

Hadičku bych vyměnil, něaké omotání bužírkou neber jako opravu.

Vloženo

Pohybem pístů, klikovky a rozvodů vzniká v klikové skříni podtlak, přetlak který musí být eliminován a proto musí být vyveden ven a to obvykle do filtru. Pokud hadici ucpeš budou se olejové páry tlačit jinudy kde nemaj přes těsněná místa

Vloženo
Pohybem pístů, klikovky a rozvodů vzniká v klikové skříni podtlak, přetlak který musí být eliminován a proto musí být vyveden ven a to obvykle do filtru. Pokud hadici ucpeš budou se olejové páry tlačit jinudy kde nemaj přes těsněná místa

co by sa stalo, keby tu hadicu nenapojil do filtra,

aby nezasierala klapku, ale nechal ju vyvedenu volne,

napriklad pod vozidlo ??

Vloženo

Když pojedu na STK tak jí můžu dá zpátky, uchycení proběhlo v pořádku, otvor v sacím potrubí jsem zaslepil a původní hadici jsem prodloužil a vyvedl do podběhu.

Klapku jsem vyčistil sprejme a mám klid.

Tom

  • o 3 měsíce později...
Vloženo
Pohybem pístů, klikovky a rozvodů vzniká v klikové skříni podtlak, přetlak který musí být eliminován a proto musí být  vyveden ven a to obvykle  do filtru. Pokud hadici ucpeš budou se olejové páry tlačit jinudy kde nemaj přes těsněná místa

co by sa stalo, keby tu hadicu nenapojil do filtra,

aby nezasierala klapku, ale nechal ju vyvedenu volne,

napriklad pod vozidlo ??

Taky uvažuju, že tu hadici vytáhnu někam pod auto. Máte to ještě někdo jiný mimo Toma? Zasírá se potom skutečně míň klapka? A co když se dostane tou hadičkou vlhkost do klik. skříně? :ph34r:

Vloženo
S klapkou to nema podla mna nic spolocne,skor sa zasvini vzduchovy filter ;)

Si rozober ten kryt a pozri co je kde a ako umiestnene....

Já mám MPi.

Vloženo (editace)
S klapkou to nema podla mna nic spolocne,skor sa zasvini vzduchovy filter ;)

Si rozober ten kryt a pozri co je kde a ako umiestnene....

Předpokládám, že MPi to má jinak řešeno, než 16v. U 16v hadice ústí do krytu motoru, který slouží zároveň i jako vzduchový filtr. U MPi to ústí někde přímo do klapky. Co já jsem se díval na tu hadici i skříň vzduchového filtru je úplně čistá. Hadice je do víka jen nasunutá (není nijak zajištěná, páskou apod.)

Editováno: , autor: pava
  • o 6 let později...
Vloženo

zdravím, diskuze už je starší, ale na můj problém odpověděla. Potřebuji vyměnit hadici odvzdušnění kikové skříně na Fabii 1,4 16V 74kW (je prokousaná od kuny) a dívám se jestli jsem schopen to zvládnout sám.

Někde ji značí jako "hadici odvzdušnění kikové skříně", jinde dost pravděpodobně jako "hadici víka ventilů", viz http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=036103493eb

Nevíte jestli je to ona a jestli odvětrání klikovky a víka ventilů může být totéž?

A ještě další věc (půjdu se na to ještě kouknout s baterkou) jsem schopen to dole bez poškození a spec nářadí demontovat a novou tam zas namontovat ?

Jinak auto mi asi díky ní zlobí stejně, jak jsem si přečetl na jiném fóru - http://fiattipo.net/index.php/forum/1-motory-benzin/19652-olej-v-sani a skoro bych řek, že to tam psal tady přispívající Tomas.cz - při prvním rozjezdu buď chcípne,nebo skoro chcípne, po zahřátí už OK.

Já tu hadici v horním prokousaném ohybu taky jen "dočasně" vyspravil isolepou, protože to smrdělo dovnitř do auta a tim jak to bylo stažené se postupně deformovala a stávala méně a méně průchodná. Auto sice teď bylo na kompletním servisu, ale kupodivu tu hadici mi nevyměnili. Teď už svítí kontrolka systému kontroly výfukových plynů (předpokládám je to způsobeno tou hadicí.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...