Přejít na obsah

Posilovac brzd-vadny?


mysko

Doporučené příspěvky

Zdravim vospolok. Malokedy mam problem ale toto ma vcera stretlo.

Zrazu zacalo auto slabo brzdit po viac nasobnom brzdeni,napr v kolone ,alebo pri parkovani. proste slapnem 2-3 krat po sebe v malom casovom useku a tvrdy pedal,ucinok skoro ziadny.

Podla vsetkeho odisiel posilovac brzd. Ak skusam pri vypnutom motere naslapem,tvrdy drzim,nastartujem a ozaj malo poklesne alebo pomaly klesa. Vyveva podtlak taha,trubka vyveva-posilovac v poriadku. Vcera som este zablindoval hadicku k reg.EGR,takze teraz ide solo podtlak len k posilovacu. To ked stvrdne pedal tak po chvilke zase zabrzdi dobre,bez problemov. Podtlak sa tam vytvori za chvilu.

Nepiste mi take ze normal funkcia ABS je ze viac krat po sebe pedal stvrdne,ako som nasiel na tomto fore,lebo doteraz ked som potreboval tak to brzdilo nonstop v kuse aj keby som 20 krat po sebe brzdil. Diagnostika bez zavad,ABS funkcne,poistky v poriadku.

Vymena kotucov a dosiek bola uz pred 1.5 rokom,takze ani tu nevidim problem. Ak by to bol hlavny valec tak by skor pedal prepadal ,netesnil,ako tvrdol.

Takze potrbeujem skor len sa uistit ze moj predpoklad je spravny.

Ten lepsi a lacnejsi pripad by bol ze nedrzi spetny ventil,a stale vyveva musi vytvarat znova a znova podtlak. Este som to nedaval dole lebo to mam spravene na pasky,takze to nejde len tak hned zhodit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sa vraciam spät k teme. Nikto nic...

Vymeneny posilovac...cena new v skode 106 €...Ziadna zmena.

Teraz podtlak...Kolko ma mat cca velkost? Vie niekto? Lebo dam palec a ledva si cucne. Pokial sa pametam,nebolo to tak davno,dal som dole hadicu z posilovaca a pocutelne salo vzduch. Ked som palcom upchal sanie tak bolo aj na zvuku a chode motora pocut ze sa zmenili nejak tlaky alebo podtlaky.

Teraz? Skoro ziadny saci podtlak. jebne ma?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vcera sme odvzdusnovali abs pomocou VAG-u,dalej zase vsetky kolesa.

Nasiel som netesost pri tom spätnom ventile co ide k posilovacu. Totiz odlomil som ten tenky natrubok co ide k reg.EGR- N18.

To ma netrapi,aspon nejde EGR.

Teraz ked to trochu odtlakuje posilovac ako aj predtym,na to 1 zabrzdenie to islo,tak teraz pedal do polovice drahy sa prepadne a az potom zacina brzdit. Aj to slabo,nie ako predtym.

Mohol sa porucit dovi dopo aj brzdovy valec nasledkom tych silnych tlaceni na brzdovy pedal posledne dni?

Ozaj nikto nevie skusit dat dole tu hadicu za tym ventilom a skusit ako to saje? Popisat to? lebo mne to sice pricucne trochu kozu ale ten cuk neni ked to uvolnis.

Brat vcera s fordom asi taky isty cuc a ze to je dobre... Mne sa to nezda. Lebo teraz neviem ci mam zhanat valec alebo vyvevu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každá netěsnost má vliv na účinek brzd.Pak to odvzdušňování s jednotkou abs je složitější to není jako odvzdušnění obyč brzd na to je třeba zajet do servisu a nechat to udělat. mají na to mašinu. pak můžeš zkusit poslouchat hned po vypnutí motoru jestli to někde neuslyšíš jak to saje vzduch. A co posilovač je dobrej?Kolik to má nalítáno Km? To že ti pedál zabírá až na polovině bych tipnul že jste to spíš zavzdušnily,pokud jste na ten pedál nešlapaly brutálním násilím tak by měl být v pořádku. Zaměř se na těsnost podtlaku soustavy,popřípadě výměnu podtlakového čerpadla a posilovače.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Posilovac sme vymenili za novy,hore som spominal...

Ten podtlak ma serie,urcite nema byt taky slaby ako je.

Nesaje to uz nikde ,nie je pocut.,predtym som pocul ked bola trubka na koncoch popraskana.

Abs jednotka bola vonku,zeby to bol problem odvzdusnit? Robili sme to vagom podla zakladneho nastavenia... Napr Vasa tu pise ze uz vymenil asi 5 jednotiek ABS a nikdy nemusel ani VAG pouzit ,normalne to odvzdusnil klasickym postupom.

Praveze na tie brzdy sa posledne dni tlacilo brutal aby nieco brzdili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ANo presne na adrese 03,ABS. 04 zakladni nastaveni-kanal 001 odvzdusnenie brzd. Podla toho sme postupovali je to vlastne len cyklus opakujuci sa viac krat za sebou.

Zajtra idem pozriet jednu oktavku a fyzicky sa presvedcit o sacej sile vakuovej pumpy. Potom budem mudrejsi. AK bude treba,vymenim a az potom budem riesit opatovne odvzdusnovanie,ale najskor to drbnem skodovakom nech to odvzdusnia... Kua jeden vymeni 5 ks jednotiek a bez vagu v pohode,druhy to nema dobre ked sa aj potento... Uvidime.. zatial dakujem.

EDIT

Takze po kontrole druhej O1 mozem povedat ze potrebujem druhu vyvevu.

Za dalsie po vymene budem musiet asi ist do servisu to odvzdusnit,lebo vidiet ze to nie je ono.

Nechapem. VAŠA vymeni par abs jednotiek fungel nove prazdne bez vagu napise klasickym sposobom vsetko odvzdusnene a pohoda.

Ja klasika aj druhy krat s vagom a nic.

No nic uvidime. V pondelok navsteva vrakoviska,prip zacat obvolavat nejake inzeraty z webu.

Editováno: , autor: mysko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze vyveva vymenena. Konecne mam podtlak v systeme. Rozobral som stare cerpadlo. Ako je nasavaci natrubok tak vovnutri je cosi ako spetna klapka len taka jemna folia alebo cosi podobne. Otacajuci sa kus kruzok s dierami. Ale...Nejak sa mu nechce pustat vzduch dnu,lepsia priechodnost je naopak smerom von. Blbe. Mi to pripada ako keby ta folia vnutri preskocila naopak a pracuje na druhu stranu. Serem to,ide do srotu. Neriesim. Zohnal som za 25 € na inzerat...,na vrakaci v Trnave chceli ze 106 €. ja ze to je nova? Nie pouzita. Blazni.

Ale zase na druhu stranu mi doniesol popraskanu trubku k posilovacu ale s dobrou spetnou klapkou. Ja som totiz zlomil stuc k EGR. Tak toto mi dal za 5€,servis cca cez 40? Sa mi zda. Tak aspon volaco som tam zohnal.

Teraz este poriesit ten vzduch v systeme.

Uz tusim kde urobili soudruzi z NDR chybu. Aj mi to je blbe pisat ale aspon budu moct iny si dat pozor. Takze po vymene posilovaca a komplet montazi som najprv chcel odvzdusnit spojkovy valec systemom prepojenia odvzdusnovaku spojky a laveho kolesa. Takze sme to prepojili len sme zabudli najprv naplnit hadicku kvapalinou a az potom napojit na druhy odvzdusnovak.

Takze sme natlacili dost vzduchu cez koleso do systemu ABS. Len preco sa to neodvzdusnilo nasledne ked sme to skusali 2 krat aj s Vagom...

Zajtra to znovu prepojim a ked budem aj 10 min pumpovat spojkou ale to musi vyjst von kurwa.

No je to radosti,hlavne ked vonku mrzne a garaz nie je po ruke...

Editováno: , autor: mysko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau, ja som mal podobny problem, presne tak ak opopisujes na zaciatku - viackrat stlacenie brzdy a auto nechcelo zastavit :( .

Tak sa na to pozrel jeden automechanik amater a dosiel na to, ze to je podtlakove cerpadlo. Bolo prasknute na vyvode, kde sa napaja hadicka. Skusil to zalatat tekutym kovom. Bolo to lepsie, ale sem tam to bolo citit, ze nie je vsetk ov poriadku. Tak sa kupilo nove, vymenilo a teraz (klop, klop na drevo) brzdi vyborne.

Vela zdaru pri oprave toho tvojho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaaaj to som este nepisal. Vyriesene,spod ruky z a25 € druha vyveva. Mal som moju aj rozobratu. Nic v tom nie je len kus zeleza a lopatka,ktora ma na koncoch mierne vysuvajuce sa konce a toci sa to cele v malej elipse. Ale moj stuc kade saje je zle priepustny dnu,ked som sal do seba tak v pohode. Vnutri je nejake teliesko a nieco ako foliova spätna klapka. Ci to nejak blbo vnutri pracuje a brzdi prietok vzduchu dnu? tato druha ked som do nej fukol a trafil sa ze lopatka dobre sedela tak sa aj mierne pootocilo. Teraz mam este meksi pedal ale to neviem,ci tam je vzduch kdesi v ABS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Tak přesně ten samý problém jsem řešil teď a na vině je mráz. V posilovači u membrány se vyskytla voda a ta zamrzla. membrána se pak nevrací a pedál je tvrdý. Jako bonus je, že se hřejí brzdy, což jsem uvažoval o přidřeném pístku. Prdlajs. Zasraná zima.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...