Přejít na obsah

Fabia nestartuje, palubka nejde


Semik

Doporučené příspěvky

Zdravím. Mám problém s fábií. Normálně jsem to dal do garáže a druhej den to nenastaruju. Baterka otáčí motorem, ale jakoby to tam nechtělo pustit palivo. Navíc k tomu ještě nejde palubní deska. Pojistky všechny dobrý. Baterka má 11,9V, ale zkoušel jsem silnější a žádná změna. Ta palubka v tom bude asi hrát hlavní roli. Neměl někdo tentýž nebo podobný problém ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se ti v první poloze palubka rosvítí a v druhé poloze (startování) zhasne tak máš vháji baterku už jen to že si na ní naměříl 11,9

stav baterie

12,6 a víc nabitá na 100%

12,3-12,4 75%

12,1-12,2 50% nutno nabít nabo vyměnit za novou

Ještě jedna věc baterie muže nít napětí třeba 12,3V ale pokud je stará tak její výkon pro start je již nedostatečný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se dozvěděl jednu věc a to tu, že pokud klesne na baterce napětí pod 12V tak se odpojí palubní počítač. Pokud se to budete pokoušet jen nabít tak po několika pokusech se jednotka zablokuje a musí do servisu na restart.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Ti kto povedal? Už som štartoval auto s takou baterkou, že pri dlhšom zapnutí štartéru vplyvom poklesu napätia odpadali relátka aj štartér a nič sa nezablokovalo. Nemáš tam dorábaný alarm, imobilizér. Keď zapneš svetlá, prístrojovka (podsvietenie) svieti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I s baterkou tuším s 11,6V naprázdno jsem nastartoval, jde o to jakou já ješte kapacitu - "startér"/ a další/ se odpojuje až když při zátěži klesne snad pod 10 /nebo 9V/. Nezáleží jen na samotném napětí.

O restartu slyším poprvé :D

Editováno: , autor: NNNTomas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máš rozlepené káble pod baterkou? Jednotkové fábie od roku 2000 mali tento zvazok zalepený, a po čase tam natiekla voda. izolácia napučala, a káble zoxidovali. na aute sa to javilo tak, že vobec nereagovalo na zopnutie spínačky. na toto bola servisná akcia. máme (otec má) Fabiu 2002 AUB, a servisná akcia bola spravená. sorry že vám tikám.. mám len 16, onedlho 17, sila zvyku ;)

PS: začalo nam svietiť naraz ASR, ABS, a bliká kontrolka ručnej brzdy. ABS samozrejme nefunguje. poistky som popozeral všetky, povytahoval som ich, vyčistil a dal spat. problém pretrváva. kontroloval som aj poistky v bateriovom boxe. VAG mi píše "slabý, nebo žádny napetí na motoru ABS"-alebo niečo podobné. zajtra dodám presné info. PS2: VAG píše chybné vedenie v CAN bus. po pripojení VAGu mi začali nepravidelne blikať kontrolky, a po naštartovaní "padala" ručička otáčkomera, a teplota vody. po odpojení baterky, je všetko v poriadku. po opetovnom načítaní s VAGom, zase to isté- palubovka blbla. po opetovnom odpojení baterky, zasa všetko OK. divné... najviac ma trápi to ABS.. čítal som tu že treba skontrolovať poistky či niesu zaoxidované.. tie silnoprúdové.. zajtra napíšem čo som postváral, a ako som dopadol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k tomu ABS - pod plastovým krytem baterie jsou pojistky - tuším pozice č. 5 je 35A pojistka ABS....ta často zlobí a ABS ASR nefunguje ;) Zkus první tuto vyměnit (i když vyypadá OK, tak nemusí být) .Snímač ABS u jednotlivých kol bych vyloučil - to by ti VAG vypsal...pak už jen RJ ABS nebo častý problém s uhnilou kabeláží k ABS :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nuž.. vyčistil som dosadacie plochy na poistkách, poistky, dosadacie plochy na kábloch. Poistka č.5 bola prerazená. vymenil som ju, ale výsledok stále ten istý.. ABS/ASR svieti... :(

VAS chyba:

01200 Napajeci napeti ABS ventilu

Doporučený postup:

kontrola vedeni, kontrola akumulatoru, a regulace dobijeni, kontrola rele ventilu, cist merene hodnoty 002 a 006, kontrola diagnozy akcnich clenu.

Batéria je nová, alternátor podla VAS dobíja 13,9V čiže v pohode. Kabeláž mám odlepenú (tá pod batériou čo tak často hnije..)

Už neviem čo by tam mohlo byť zlé... :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Setkal jsem se stím že uhnily kabely ve svazku co vede v tom žlábku na levo nad brzdovým válcem(kabely mají porézní bužírku a zoxididovaly tak že to nebylo vydět) Zjištěno diagnostikou Bosch na které je možnost kontrolovat el vedení až ke spotřebičům. výměna svazku a vše OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...