Leden 3, 201114 r Přesná příčina mi není známa. Auto dostalo menší ránu na levou přední část od té doby svítí kontrolka a posilovaš mimo provoz.
Leden 3, 201114 r na 90% je KO hřeben řízení, proto by bylo dobrý vytáhnout pojistku serva, aby se vyřadilo a nešlo na prázdno (tuším pojistka č. 8)...jízda je možná, ale zbytečně bych s tím nejezdil, jinak samozřejmě půjde volant dost ztuha....pokud je to diesel, tak je to celkem makačka na dojetí se to dá, jinak samozřejmě to dobrý není
Leden 3, 201114 r To nedostalo ránu do kola ale do nárazníku takže jaksi nechápu jak se mohl odrovnat hřeben řízení. Podle mě bude spíš problém v něčem jiném nejspíš v elektrice. Prý je ještě jedna pojistka u baterky tak ji zítra zkouknu. Každopádně se chystám to opravit ale momentálně auto nutně potřebuji. Řízení jde sice těžce ale zcela plynule jako u auta bez posilovače jen ten "vratný" efekt je silnější. Jde o motorizaci 1,4 MPi.
Leden 3, 201114 r Bacha na tu pojistku u baterek. Ikdyž vypadá OKá může bejt špatná. Já jí u ABS neměl ani prasklou ani zoxidovanou a přesto ABSnefungovalo. Po výměně za novou vše OKá. Pojistka byla "jen" vyhřátá - natažená.
Leden 3, 201114 r pokud to dostalo zepředu nalevo, je možné že to odneslo přímo servočerpadlo (je v levém předním rohu, jakoby pod baterkou)....pokud na levé kolo, bývá dost často KO právě hřeben - převodka řízení, to lze snadno skontrolovat tak, že se vytočí kola a pokud je manžeta řízení na jedné nebo druhé straně orosená servokapalinou, je to známka toho že je řízení KO, nebo odchází (kapalina je zelená).....určitě by nebylo od věci pojistky prohlédnout (na boku palubky jsou na servo dvě pojistky, pod víkem akumulátoru jedna kovová)...jinak pak už to asi nechat řešit servis = diagnostika PS: servočerpadla i řízení jsou dva druhy TRW (cca do rv 2002) poté KOYO...servočerpadla bazarově +- 3-5000,-...řízení se bazarově moc nevyplatí (často z bouraček a může téct), jinak nové TRW cca 7-20000,- Koyo +- stejně Edit: s těma pojistkama, jak napsal Luďa Upraveno Leden 3, 201114 r od kibi
Leden 18, 201114 r řeším teď podobný problém, odpochodovalo řízení, ale ne že by teklo, ale praskl šnek v převodce řízení. Takže taky kompletek novej. KOYO skutečně škodovka nedodává. Náhrada je TRW za nekřesťanský peníze. Ale servis je na mě hodnej a sehnal pro mě od jiného dodavatele nový KOYO (vyrábí se prý stále), za cca 6000,-Kč což je docela rozdíl. a to jsem jel nechat jen vyměnit tlumiče stím, že auto trochu plave........
Leden 27, 201114 r Servoriadenia sú opravitelné dokonca sú aj opravné sady ktorě dodáva firma www.autosuppliers.co.uk aj firma corteco na trhu sú v PL sada stojí cca50eu.Pokial je piestnica v dobrom stave repas sa oplatí.
Únor 20, 201114 r Tak se taky přidávám do klubu Brzo sjedu aspoň na diagnostiku a aspoň opticky prohlídnu, okouknu jestli něco nechčije atd. a budu podávat info. Co si vzpomínám, tak to kolega navařil do vysokýho obrubníku až prorazil kolo, od tý doby to i po několika geometriích táhne doprava (ale spíš je to už hnojníma gumama), ale mechanicky mi to přišlo v cajku, nic nepřeskakovalo, nezadrhávalo, tak hřeben snad v pohodě...
Únor 20, 201114 r To já dostal skoro před rokem ránu do kola a posilovač řízení pořád v pohodě, za každou cenu se to podělat nemusí ne?
Květen 4, 201114 r zdravim všechny. dnes na otcovo fabii kompletne stuhlo servo, zataci se s tim hur nez se starou "stodvacitkou". kdyz jsme to vecer dali na hever, tak z hrebenu na strane ridice kapaly pres manzetu posledni kapky oleje. nadrzka na olej samosebou uplne sucha pocitam s tim, ze je hreben kaput. chtel bych se vas zeptat, kde se da sehnat nejlip novy hreben rizeni a hlavne jaky typ ( jestli jich je vic). jedna se o fabii II, 1.2(51kW), r.v.2007... auto ma najeto necelych 90tis. km, necekal jsem, ze to pujde do kopru takhle rychle na aute jsou 205/45 r16, ktere tomu asi moc nepomahaji. navic jestli jste nekdo nekdy jel pres namesti v Touzimi na Karlovarsku (nase auto tam bohuzel jezdi nekolikrat dene), tak vim kdo za to muze! silnice je tam svetovy unikat, doporucuji se prijet podivat. diky za rady
Říjen 1, 201311 r Prosím o sdělení zkušeností s repasovaným servořízením Koyo na Fabii I. Vím, že už zde nějaké info je, ale chtěl bych nějaké novější zkušenosti. Zajímá mě, zdali repas někdo máte, jak dlouho už drží, popřípadě vydrželo a kde jste ho sehnali. (kdyžtak můžete i SZ). Popřípadě pokud víte i o novém budu rád za info. Škoda už Koyo nedodává a celé řízení za TRW se mi měnit nechce. Děkuji za informace, Upraveno Říjen 1, 201311 r od meda45
Říjen 1, 201311 r pravda, pres skoda koyo jiz nelze zakoupit ale sehnat nove slo ( je to vic jak 2roky co sem jej menil ... cena astronomicka, dle cisla dilu co jsem sehnal se lisilo v poslednim pismenku ( drobne vyvojove modifikace avsak zcela zamenitelne ...
Říjen 1, 201311 r Já osobně tohle dilema řešil docela nedávno. Odešlo mi servo koyo a co tedˇ. Repasované se prodává za cenu od 4.5-12tis. Nevim proč,ale do repasu se mi moc nechtělo a tak jsem koupíl z dovezené Fabky na díly. Byla samozřejmě pojízdná tak jsem si vše vyzkoušel a pán jak jsem kývl že ano tak do 40min vymontoval. Cena bez nádobky a držáku 4tis. To jsem měl ze svého serva tak proč platit dalších 500kč. Jsem spokojený. A ještě jsem to své staré ihned prodal člověku co se repasema serv koyo zabývá za 800kč. Upraveno Říjen 1, 201311 r od Mirek 835
Říjen 31, 201311 r Panove, at nenacinam nove forum, muzu se zeptat na specifikaci oleje do posilovace?Mam Fabku 1.2 HTP 2004. Auto bude mit 100tis a nebyl nikdy meneny ani dolivany.Premyslim, zda li ho vypusti a dat uplne novy, nebo jen dolit.Trosku uz by sneslo doplnit. Nevim specifikaci ani mnozstvi. Upraveno Říjen 31, 201311 r od milanosor
Říjen 31, 201311 r Patří tam tento olej http://www.cc-autodily.cz/olej-servorizeni-1-lit?brand=SKODA&model=FABIA.
Říjen 31, 201311 r Přátelé okřídleného šípu, pro: milanosor - kolego, pokud budeš ten olej měnit, dej vědět jak si to dělal. Také bych jej chtěl vyměnit, ale tak nějak si bez zkušeností Vás netroufám. Díky. Radek.
Říjen 31, 201311 r Výměna je dle mého zbytečná, pokud vše funguje, tak bych jen dolil potřebné množství a víc do toho nesahal.
Listopad 4, 201311 r Taky se mi to nechce vypoustet.Maximalne muzu vycucnout z nadobky co pujde a doliju svezi kapalinu.Degraduje tam nejak ten olej?
Listopad 4, 201311 r olej se vypousti az lehne servo nebo hreben ... Upraveno Listopad 4, 201311 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek!
Květen 15, 201411 r Zdravim, mam dotaz zde na profilky mam fabku r.2005 benzin najeto 80tis jiz 3x me odesel (tece) hreben rizeni… Chci se zeptat nemuze to byt sirokejma gumama? Mam 205x45 r 16 v technicaku i na vicku nadrze jsou samozdrejme zapsane vsichni me rikaly ze kolama to v ZADNEM pripade byt nemuze Ma stim nekdo zkusenost? Tak se chci zeptat mam tam zas davat nejake z vrakace nebo koupit repas? Pripadne bych ocenil nejakej kontakt kdo to prodava nebo se tim zabejva Dekuji moc vsem zkusenejsim zde uz si nevim rady
Květen 16, 201411 r Ten jsem menil jiz 3x tak proto se ptam na ostatni veci jestli neni chyba nekde jinde...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.