Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 66 kW netáhne / ztráta výkonu


greypes

Doporučené příspěvky

To jsem předpokládal, ale jistota na 100% to nebyla. Dnes jsem koupil nové čidlo a zas to lítá jak blázen. Řekl bych že i líp než předtím.

Jak jsem byl veselej, že už to jede, tak jsem to přikrmil a ustřelila mi trubka za IC. Následně se prodřela o řemenici a už jsem zas stál. tohle zas kvůli špatně usazené sponce na hadici. To už jsem taky vyměnil a jezdím ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Petr0309 napsal:
To jsem předpokládal, ale jistota na 100% to nebyla. Dnes jsem koupil nové čidlo a zas to lítá jak blázen. Řekl bych že i líp než předtím.

Jak jsem byl veselej, že už to jede, tak jsem to přikrmil a ustřelila mi trubka za IC. Následně se prodřela o řemenici a už jsem zas stál. tohle zas kvůli špatně usazené sponce na hadici. To už jsem taky vyměnil a jezdím ...

:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si zase dnes půjčil N72 od jinýho kámoše a taky to lítalo jako ďábel, tak ted už ho jen něják dobře sehnat :palec2:

Nechcete se někdo mrknout pod kapotu jak to máte s tou dirkou u EGR? Zajímalo by mě to, něco z toho "teče"

... malinko ale přeci... neni to nějaký přepad? Odfuk nebo tak něco?

agr.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Pěťas napsal:
Chlapi , může třeba ten vadný ventil N75 , popř. zpuchřelá (díravá) hadička způsobovat, že auto při startování víc kouří a hůř to jede, jak před tím? Navíc když to protůrnu, slyším z motorového prostoru nějaké pískání , které jsem tam před tím neslyšel (jakoby víc z pravé strany -před spolujezdcem). Dřív mi pískalo jen turbo a to docela dost, toto je něco navíc (v dobrém slova smyslu) a ještě tam slyším po tom co jsem začal používat Green -sport vzd. filtr , jak ten saje vzduch (to u toho papíráku tak slyšet neni)

pokud ti to nepadá do nouzáku,jen to zakouří jakoby bíle,slabě a do 2000ot7min. hůře táhne,může to být slabší váhou vzduchu,mám stejný porblém,za studena lehce čoudne,pak do 2 méně táhne turbo má jiný zvuk a občas je cítit jakoby vynechalo a hned se chytne,to vše jen za studena,zatím to řešit nebudu,VAG taky mlčí tak uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  octaviaman napsal:
pokud ti to nepadá do nouzáku,jen to zakouří jakoby bíle,slabě a do 2000ot7min. hůře táhne,může to být slabší váhou vzduchu,mám stejný porblém,za studena lehce čoudne,pak do 2 méně táhne turbo má jiný zvuk a občas je cítit jakoby vynechalo a hned se chytne,to vše jen za studena,zatím to řešit nebudu,VAG taky mlčí tak uvidíme.

Jo a i když pak VAG něco začne kecat a auto jede tak na to kašlíkuj taky, mě když se poprvé ukázala váha sporadicky, najel jsem ještě cca 30 000km než odešla... jo a vlastně neodešla, ale vyměnil jsme jí pro sichr ted jak mi to blblo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Mám Octu r. 99 TDI motor AGR 66kw. Turbo nemá naklápěcí lopatky. Při jízdě do kopce např. z přívěsem se stává, že najednou přestane táhnout, na plyn reaguje tak do 2500-3000ot. pak už je to hluchý. Pamět závad nic. Může to být regulační klapka u turba ? nebo váha ? Jak postupovat k odhalení závady. Děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  petrucio napsal:
Mám Octu r. 99 TDI motor AGR 66kw. Turbo nemá naklápěcí lopatky. Při jízdě do kopce např. z přívěsem se stává, že najednou přestane táhnout, na plyn reaguje tak do 2500-3000ot. pak už je to hluchý. Pamět závad nic. Může to být regulační klapka u turba ? nebo váha ? Jak postupovat k odhalení závady. Děkuji za rady.

Chce to nalogovat, budeš muset za někým šikovným.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  petrucio napsal:
Mám Octu r. 99 TDI motor AGR 66kw. Turbo nemá naklápěcí lopatky. Při jízdě do kopce např. z přívěsem se stává, že najednou přestane táhnout, na plyn reaguje tak do 2500-3000ot. pak už je to hluchý. Pamět závad nic. Může to být regulační klapka u turba ? nebo váha ? Jak postupovat k odhalení závady. Děkuji za rady.

Já mel podobný případ vyměnil jsem váhu a je to ok stálo to 2500 kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

mám O1 Tdi 66kw.při jízdě do kopce,když sešlápnu plyn,zprvu se nic neděje a po chvíli se motor dostane do otáček.Teď jsem jel po rudné a asi při 1800 otáčkách motor ztratil výkon a jel jsko sdi.Poraďte Díky

nemáte někdo kontakt na indiho?Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:feve: Asi by som to skusil takto pri normalnej jazde otacky cca 3000 a preradit na vyssi rychl.stupen aby ti otacky klesli ne menej ako 2000, nemozes cakat vykon od auta ak ho budes dusit otackami pod 1800 Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  ratdi napsal:
mám O1 Tdi 66kw.při jízdě do kopce,když sešlápnu plyn,zprvu se nic neděje a po chvíli se motor dostane do otáček.Teď jsem jel po rudné a asi při 1800 otáčkách motor ztratil výkon a jel jsko sdi.Poraďte Díky

nemáte někdo kontakt na indiho?Dík

Protože asi dost často jezdíš na nižší otáčky můžeš mít zakarbonovaný výfuk, skuz ho vyčisit.Najdi si dlouhý kopec, dvojka plný plyn a držet.Teprve pak hledej vady v motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napíšu to znova, ale přestává mě to pomalu bavit :huh: jelikož je to stále dokola a nikdo si to tu nechce ani pročíst.

Auto je řízeno PC a je potřeba v případě potíží ho připojit k diag. a nalogovat(načíst data) ho za jízdy v zátěži.

Poté postupovat dále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...