Petr0309 Vloženo 26. leden 2008 Vloženo 26. leden 2008 To jsem předpokládal, ale jistota na 100% to nebyla. Dnes jsem koupil nové čidlo a zas to lítá jak blázen. Řekl bych že i líp než předtím. Jak jsem byl veselej, že už to jede, tak jsem to přikrmil a ustřelila mi trubka za IC. Následně se prodřela o řemenici a už jsem zas stál. tohle zas kvůli špatně usazené sponce na hadici. To už jsem taky vyměnil a jezdím ... Citovat
drapek Vloženo 26. leden 2008 Vloženo 26. leden 2008 To jsem předpokládal, ale jistota na 100% to nebyla. Dnes jsem koupil nové čidlo a zas to lítá jak blázen. Řekl bych že i líp než předtím.Jak jsem byl veselej, že už to jede, tak jsem to přikrmil a ustřelila mi trubka za IC. Následně se prodřela o řemenici a už jsem zas stál. tohle zas kvůli špatně usazené sponce na hadici. To už jsem taky vyměnil a jezdím ... Citovat
lisky Vloženo 26. leden 2008 Vloženo 26. leden 2008 Já si zase dnes půjčil N72 od jinýho kámoše a taky to lítalo jako ďábel, tak ted už ho jen něják dobře sehnat Nechcete se někdo mrknout pod kapotu jak to máte s tou dirkou u EGR? Zajímalo by mě to, něco z toho "teče" ... malinko ale přeci... neni to nějaký přepad? Odfuk nebo tak něco? Citovat
octaviaman Vloženo 26. leden 2008 Vloženo 26. leden 2008 Chlapi , může třeba ten vadný ventil N75 , popř. zpuchřelá (díravá) hadička způsobovat, že auto při startování víc kouří a hůř to jede, jak před tím? Navíc když to protůrnu, slyším z motorového prostoru nějaké pískání , které jsem tam před tím neslyšel (jakoby víc z pravé strany -před spolujezdcem). Dřív mi pískalo jen turbo a to docela dost, toto je něco navíc (v dobrém slova smyslu) a ještě tam slyším po tom co jsem začal používat Green -sport vzd. filtr , jak ten saje vzduch (to u toho papíráku tak slyšet neni) pokud ti to nepadá do nouzáku,jen to zakouří jakoby bíle,slabě a do 2000ot7min. hůře táhne,může to být slabší váhou vzduchu,mám stejný porblém,za studena lehce čoudne,pak do 2 méně táhne turbo má jiný zvuk a občas je cítit jakoby vynechalo a hned se chytne,to vše jen za studena,zatím to řešit nebudu,VAG taky mlčí tak uvidíme. Citovat
lisky Vloženo 27. leden 2008 Vloženo 27. leden 2008 pokud ti to nepadá do nouzáku,jen to zakouří jakoby bíle,slabě a do 2000ot7min. hůře táhne,může to být slabší váhou vzduchu,mám stejný porblém,za studena lehce čoudne,pak do 2 méně táhne turbo má jiný zvuk a občas je cítit jakoby vynechalo a hned se chytne,to vše jen za studena,zatím to řešit nebudu,VAG taky mlčí tak uvidíme. Jo a i když pak VAG něco začne kecat a auto jede tak na to kašlíkuj taky, mě když se poprvé ukázala váha sporadicky, najel jsem ještě cca 30 000km než odešla... jo a vlastně neodešla, ale vyměnil jsme jí pro sichr ted jak mi to blblo... Citovat
petrucio Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Mám Octu r. 99 TDI motor AGR 66kw. Turbo nemá naklápěcí lopatky. Při jízdě do kopce např. z přívěsem se stává, že najednou přestane táhnout, na plyn reaguje tak do 2500-3000ot. pak už je to hluchý. Pamět závad nic. Může to být regulační klapka u turba ? nebo váha ? Jak postupovat k odhalení závady. Děkuji za rady. Citovat
Indi Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Mám Octu r. 99 TDI motor AGR 66kw. Turbo nemá naklápěcí lopatky. Při jízdě do kopce např. z přívěsem se stává, že najednou přestane táhnout, na plyn reaguje tak do 2500-3000ot. pak už je to hluchý. Pamět závad nic. Může to být regulační klapka u turba ? nebo váha ? Jak postupovat k odhalení závady. Děkuji za rady. Chce to nalogovat, budeš muset za někým šikovným. Citovat
radektelc Vloženo 26. Duben 2008 Vloženo 26. Duben 2008 Mám Octu r. 99 TDI motor AGR 66kw. Turbo nemá naklápěcí lopatky. Při jízdě do kopce např. z přívěsem se stává, že najednou přestane táhnout, na plyn reaguje tak do 2500-3000ot. pak už je to hluchý. Pamět závad nic. Může to být regulační klapka u turba ? nebo váha ? Jak postupovat k odhalení závady. Děkuji za rady. Já mel podobný případ vyměnil jsem váhu a je to ok stálo to 2500 kč Citovat
petrucio Vloženo 26. Duben 2008 Vloženo 26. Duben 2008 Já mel podobný případ vyměnil jsem váhu a je to ok stálo to 2500 kč Dá se váha nějak přeskoušet nebo změřit, či je KO ? Citovat
Lukascheck Vloženo 26. Duben 2008 Vloženo 26. Duben 2008 Dá se váha nějak přeskoušet nebo změřit, či je KO ? Musí se nalogovat hodnoty přes VAGa Citovat
petrucio Vloženo 27. Duben 2008 Vloženo 27. Duben 2008 Musí se nalogovat hodnoty přes VAGa Je tu někde návod, jak nalogovat hodnoty? SuperVaga mám možnost zapůjčit. Citovat
ratdi Vloženo 12. Červen 2008 Vloženo 12. Červen 2008 mám O1 Tdi 66kw.při jízdě do kopce,když sešlápnu plyn,zprvu se nic neděje a po chvíli se motor dostane do otáček.Teď jsem jel po rudné a asi při 1800 otáčkách motor ztratil výkon a jel jsko sdi.Poraďte Díky nemáte někdo kontakt na indiho?Dík Citovat
peterkocur Vloženo 12. Červen 2008 Vloženo 12. Červen 2008 (editace) Asi by som to skusil takto pri normalnej jazde otacky cca 3000 a preradit na vyssi rychl.stupen aby ti otacky klesli ne menej ako 2000, nemozes cakat vykon od auta ak ho budes dusit otackami pod 1800 Editováno: 18. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat
Rosta1.8 Vloženo 14. Červen 2008 Vloženo 14. Červen 2008 mám O1 Tdi 66kw.při jízdě do kopce,když sešlápnu plyn,zprvu se nic neděje a po chvíli se motor dostane do otáček.Teď jsem jel po rudné a asi při 1800 otáčkách motor ztratil výkon a jel jsko sdi.Poraďte Díkynemáte někdo kontakt na indiho?Dík Protože asi dost často jezdíš na nižší otáčky můžeš mít zakarbonovaný výfuk, skuz ho vyčisit.Najdi si dlouhý kopec, dvojka plný plyn a držet.Teprve pak hledej vady v motoru. Citovat
vrs11 Vloženo 14. Červen 2008 Vloženo 14. Červen 2008 Lenivie ti holka - zober ju častejšie na poriadnu jazdu ! A turbo je na tom ako? Citovat
sajfa Vloženo 16. Červen 2008 Vloženo 16. Červen 2008 mam tu samou oktu ale 4x4 a stejny problem, turbo spina, skousel jsem i podtlakove ventily oba vymenit to same, skusim hadicky pokontrolovat a vycistit turbo, nenapada vas jeste neco co by to chtelo? od 1800 do 2500 to tahne a le slabe jaxvň :help: Citovat
Indi Vloženo 16. Červen 2008 Vloženo 16. Červen 2008 Napíšu to znova, ale přestává mě to pomalu bavit jelikož je to stále dokola a nikdo si to tu nechce ani pročíst. Auto je řízeno PC a je potřeba v případě potíží ho připojit k diag. a nalogovat(načíst data) ho za jízdy v zátěži. Poté postupovat dále. Citovat
sajfa Vloženo 16. Červen 2008 Vloženo 16. Červen 2008 neasi to vim, vag vypsal ventil ten je v poradku tak to bude hadicka nekde nasavat luft nebo turbo bude zajebane bordelem, ventily jsem menil, ptam se jestli by to nemohlo byt jeste neco nez ty veci co vim Citovat
dadaoct Vloženo 16. Červen 2008 Vloženo 16. Červen 2008 to dělalo kdysi tátovi na služebce OI 66 kw. Ale při tom to mělo takovej syčivej zvuk. Někdy to dělalo celý den,někdy jen do té doby než se to zdechlo a znova nastartovalo. Měsíc na to dostal OII a bylo mu to jedno To sem teda moc neporadil Citovat
sajfa Vloženo 16. Červen 2008 Vloženo 16. Červen 2008 ses spis vyth ale i tak pokusim se to dat do cajku a pak napisu pricinu Citovat
Pepa007 Vloženo 17. Červenec 2008 Vloženo 17. Červenec 2008 Auto opravené.Díky Indi. Vůbec by nebylo na škodu, když jsi tady na foru tu závadu rozebíral, že bys taky mohl uvét co tomu bylo. Citovat
Smoker87 Vloženo 18. Červenec 2008 Vloženo 18. Červenec 2008 TJN mam ten samej problem, menil sem vahu vzduchu filtry mel na vagu i za jizdy turbo ok .pri diagnostice sem mel akorat jednu chybu s tep cidlem pak vymazano poradne protahnuto a vytaceno a pak uz zadna chyba. nevim HOD SEM TU CHYBU KURNA Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.