Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 66 kW netáhne / ztráta výkonu


greypes

Doporučené příspěvky

To jsem předpokládal, ale jistota na 100% to nebyla. Dnes jsem koupil nové čidlo a zas to lítá jak blázen. Řekl bych že i líp než předtím.

Jak jsem byl veselej, že už to jede, tak jsem to přikrmil a ustřelila mi trubka za IC. Následně se prodřela o řemenici a už jsem zas stál. tohle zas kvůli špatně usazené sponce na hadici. To už jsem taky vyměnil a jezdím ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem předpokládal, ale jistota na 100% to nebyla. Dnes jsem koupil nové čidlo a zas to lítá jak blázen. Řekl bych že i líp než předtím.

Jak jsem byl veselej, že už to jede, tak jsem to přikrmil a ustřelila mi trubka za IC. Následně se prodřela o řemenici a už jsem zas stál. tohle zas kvůli špatně usazené sponce na hadici. To už jsem taky vyměnil a jezdím ...

:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si zase dnes půjčil N72 od jinýho kámoše a taky to lítalo jako ďábel, tak ted už ho jen něják dobře sehnat :palec2:

Nechcete se někdo mrknout pod kapotu jak to máte s tou dirkou u EGR? Zajímalo by mě to, něco z toho "teče"

... malinko ale přeci... neni to nějaký přepad? Odfuk nebo tak něco?

agr.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi , může třeba ten vadný ventil N75 , popř. zpuchřelá (díravá) hadička způsobovat, že auto při startování víc kouří a hůř to jede, jak před tím? Navíc když to protůrnu, slyším z motorového prostoru nějaké pískání , které jsem tam před tím neslyšel (jakoby víc z pravé strany -před spolujezdcem). Dřív mi pískalo jen turbo a to docela dost, toto je něco navíc (v dobrém slova smyslu) a ještě tam slyším po tom co jsem začal používat Green -sport vzd. filtr , jak ten saje vzduch (to u toho papíráku tak slyšet neni)

pokud ti to nepadá do nouzáku,jen to zakouří jakoby bíle,slabě a do 2000ot7min. hůře táhne,může to být slabší váhou vzduchu,mám stejný porblém,za studena lehce čoudne,pak do 2 méně táhne turbo má jiný zvuk a občas je cítit jakoby vynechalo a hned se chytne,to vše jen za studena,zatím to řešit nebudu,VAG taky mlčí tak uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud ti to nepadá do nouzáku,jen to zakouří jakoby bíle,slabě a do 2000ot7min. hůře táhne,může to být slabší váhou vzduchu,mám stejný porblém,za studena lehce čoudne,pak do 2 méně táhne turbo má jiný zvuk a občas je cítit jakoby vynechalo a hned se chytne,to vše jen za studena,zatím to řešit nebudu,VAG taky mlčí tak uvidíme.

Jo a i když pak VAG něco začne kecat a auto jede tak na to kašlíkuj taky, mě když se poprvé ukázala váha sporadicky, najel jsem ještě cca 30 000km než odešla... jo a vlastně neodešla, ale vyměnil jsme jí pro sichr ted jak mi to blblo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Mám Octu r. 99 TDI motor AGR 66kw. Turbo nemá naklápěcí lopatky. Při jízdě do kopce např. z přívěsem se stává, že najednou přestane táhnout, na plyn reaguje tak do 2500-3000ot. pak už je to hluchý. Pamět závad nic. Může to být regulační klapka u turba ? nebo váha ? Jak postupovat k odhalení závady. Děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Octu r. 99 TDI motor AGR 66kw. Turbo nemá naklápěcí lopatky. Při jízdě do kopce např. z přívěsem se stává, že najednou přestane táhnout, na plyn reaguje tak do 2500-3000ot. pak už je to hluchý. Pamět závad nic. Může to být regulační klapka u turba ? nebo váha ? Jak postupovat k odhalení závady. Děkuji za rady.

Chce to nalogovat, budeš muset za někým šikovným.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Octu r. 99 TDI motor AGR 66kw. Turbo nemá naklápěcí lopatky. Při jízdě do kopce např. z přívěsem se stává, že najednou přestane táhnout, na plyn reaguje tak do 2500-3000ot. pak už je to hluchý. Pamět závad nic. Může to být regulační klapka u turba ? nebo váha ? Jak postupovat k odhalení závady. Děkuji za rady.

Já mel podobný případ vyměnil jsem váhu a je to ok stálo to 2500 kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

mám O1 Tdi 66kw.při jízdě do kopce,když sešlápnu plyn,zprvu se nic neděje a po chvíli se motor dostane do otáček.Teď jsem jel po rudné a asi při 1800 otáčkách motor ztratil výkon a jel jsko sdi.Poraďte Díky

nemáte někdo kontakt na indiho?Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:feve: Asi by som to skusil takto pri normalnej jazde otacky cca 3000 a preradit na vyssi rychl.stupen aby ti otacky klesli ne menej ako 2000, nemozes cakat vykon od auta ak ho budes dusit otackami pod 1800 Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám O1 Tdi 66kw.při jízdě do kopce,když sešlápnu plyn,zprvu se nic neděje a po chvíli se motor dostane do otáček.Teď jsem jel po rudné a asi při 1800 otáčkách motor ztratil výkon a jel jsko sdi.Poraďte Díky

nemáte někdo kontakt na indiho?Dík

Protože asi dost často jezdíš na nižší otáčky můžeš mít zakarbonovaný výfuk, skuz ho vyčisit.Najdi si dlouhý kopec, dvojka plný plyn a držet.Teprve pak hledej vady v motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napíšu to znova, ale přestává mě to pomalu bavit :huh: jelikož je to stále dokola a nikdo si to tu nechce ani pročíst.

Auto je řízeno PC a je potřeba v případě potíží ho připojit k diag. a nalogovat(načíst data) ho za jízdy v zátěži.

Poté postupovat dále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...