Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

zdravím octávaky, mám problém,na octavii 19.TDi81kw rv2001,motor roztukal,dal jsem tam olej Liqui Moly Oil 10w 40 s přísadou jestli to nebude ten problem a potom nějak vybruje při volnoběhu ale jak jemně cvrnknu po plynu tak vybrace ustanou,po chvíli to začne znovu,nejvíce u studeného motoru,když ujedu cca100km píši cca je to i méně tajk to dělá málo,a jěště moror v mrazu -5 až třeba -20 chytá na škrt tak i za tepla 3hodiny po jízdě chytne na škrt ale při teplotě kolem cca -3 a +8 je start špatný a decentně zakouří šedě ,chová se to jako spadlá nafta,jsem stoho špatný a nevím co to dělá.ta vybrace se mi nezdá na setrvák,když to reaguje na klepnutí po plynu,ale nevím,jetu nějaký fachman který poradí případě pomúže?auto má najeto 150 000tkmotor asv

Upraveno od tonda vento

Tak to som zvedavý na názor odborníkov. Mám totožné auto, rok, typ motora, najazdené kilometre a samozrejme aj rovnaký problém. Žhaviče sú nové- aj keď žhaviť by mali iba pri teplote nižšej ako 5 stupňov. Taktiež nafta nespadá, v hadičkách nie sú žiadne bublinky. Aj napriek tomu prvé štartovanie je hrozné. Ostatné štarty na brnk. Taktiež cítim aj také isté vibrácie. Príznaky také isté ako opisuješ. Taktiež som už na mraky, rád by som vedel, v čom je chyba.

  • Autor

Tak to som zvedavý na názor odborníkov. Mám totožné auto, rok, typ motora, najazdené kilometre a samozrejme aj rovnaký problém. Žhaviče sú nové- aj keď žhaviť by mali iba pri teplote nižšej ako 5 stupňov. Taktiež nafta nespadá, v hadičkách nie sú žiadne bublinky. Aj napriek tomu prvé štartovanie je hrozné. Ostatné štarty na brnk. Taktiež cítim aj také isté vibrácie. Príznaky také isté ako opisuješ. Taktiež som už na mraky, rád by som vedel, v čom je chyba.

jen nevim co stím,také jsem bádal žhavičky dával nové ale výsledek žádný,ty vibrace bach se možná přikláněl na ten setrvák ale to startování mi hlava nebere.

je ale zaujímavé, že to zlé štartovanie nie je stále, občas sa stane, že ráno......auto je garážované......naštartuje na brnk..... ale ako píšem iba občas........takže počkám, či sa nájde niekto múdrejší...... ,ktorý takýto problém mal a aj ho vyriešil......

je ale zaujímavé, že to zlé štartovanie nie je stále, občas sa stane, že ráno......auto je garážované......naštartuje na brnk..... ale ako píšem iba občas........takže počkám, či sa nájde niekto múdrejší...... ,ktorý takýto problém mal a aj ho vyriešil......

Cidlo teploty vody nebo spatny SW v jednotce motoru. Tak tipuju. Spatna mapa pri tom rezimu kdy to spatne chyta to nespravne davkuje palivo. Myslim ze to tu nekdo nabizel prehrat upravenou verzi SW pro ECU.

jen nevim co stím,také jsem bádal žhavičky dával nové ale výsledek žádný,ty vibrace bach se možná přikláněl na ten setrvák ale to startování mi hlava nebere.

Vibrace motoru muze delat spatny napinak drazkoveho remene. Zkus se o nej oprit sroubovakem opatrne pri bezicim motoru, jestli ty vibrace prestanou. Pokud ne tak me napadaji jeste silentbloky agragatu.
  • Autor

Vibrace motoru muze delat spatny napinak drazkoveho remene. Zkus se o nej oprit sroubovakem opatrne pri bezicim motoru, jestli ty vibrace prestanou. Pokud ne tak me napadaji jeste silentbloky agragatu.

napínák je dobrý,měnil jsem i volnoběžku na altíku,byla krank

zdravím octávaky, mám problém,na octavii 19.TDi81kw rv2001,motor roztukal,dal jsem tam olej Liqui Moly Oil 10w 40 s přísadou jestli to nebude ten problem a potom nějak vybruje při volnoběhu ale jak jemně cvrnknu po plynu tak vybrace ustanou,po chvíli to začne znovu,nejvíce u studeného motoru,když ujedu cca100km píši cca je to i méně tajk to dělá málo,a jěště moror v mrazu -5 až třeba -20 chytá na škrt tak i za tepla 3hodiny po jízdě chytne na škrt ale při teplotě kolem cca -3 a +8 je start špatný a decentně zakouří šedě ,chová se to jako spadlá nafta,jsem stoho špatný a nevím co to dělá.ta vybrace se mi nezdá na setrvák,když to reaguje na klepnutí po plynu,ale nevím,jetu nějaký fachman který poradí případě pomúže?auto má najeto 150 000tkmotor asv

Mám naprosto stejný příznaky. Jak startování tak vibrace, zak i to zakouření. Akorát zatím nikdo přesně neurčil v čem je problém :( . To startování je nejspíš tím SW v ECU - alespoň se k tomu přiklání TDIFun. Mám nový čidlo, komplet spojku se setrvákem i žhavky. Zatím sháním někoho kolem HK kdo by přehrál SW.

  • Autor

Mám naprosto stejný příznaky. Jak startování tak vibrace, zak i to zakouření. Akorát zatím nikdo přesně neurčil v čem je problém :( . To startování je nejspíš tím SW v ECU - alespoň se k tomu přiklání TDIFun. Mám nový čidlo, komplet spojku se setrvákem i žhavky. Zatím sháním někoho kolem HK kdo by přehrál SW.

(SW v ECU) no tomu nějak nemtudum.co to prosimtě obnaší,neviš?

:aggressive:

Přehrání sotwaru(map) v řídící jednotce motoru. Jestli dobře koukám, jsi z Ostravy. Zkus kontaktovat TDIFuna (http://forum.skodahome.cz/index.php?/user/6180-tdifun/). Ten by měl dělat v Českým Těšíně a je na tohle machr, takže by ti řek určitě víc, i co by to obnášelo. Mě to nabízel taky, ale mám to z HK poněkud z ruky :wacko: .

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.