Publikováno Březen 5, 201015 r Ahoj, jaký používáte kdo hever v garáži? Mám na mysli hever na kolečkách, který zvedne celou nápravu naráz. Měl jsem takový hever, nejmenší typ a po 10 letech přestal těsnit a nedrží polohu. Chci pořídit nový, tak sonduju, co doporučíte, před čím varujete? Možná bych bral trochu větší, než nejmenší, ale zase aby to nebyla 40kg kráva. Dík .
Březen 5, 201015 r Já to vyřešil jednoduchou opravou rozebral jsem to vyndal starý gumičky (Okroužky) za pár korun v hostru (prodej gufera,hagice,okroužky a jiné gumové věci) koupil nové namontoval a OK. funguje dva roky bez jediný kapičky a drží tlak(nepadá).Pokud jsi stím starým jinak spokojený tak ho oprav.
Březen 5, 201015 r taky na tych kolečkách mě přestal držet a rozebral sem ho a zjistil,že ve válci je vydřená rýha od špony(ta špona se tam musela dostat už z výroby),tak sem koupil nový a ještě mám 9T panenku
Březen 5, 201015 r Autor Příjemné překvapení, že jde rozebrat - vůbec jsem v to nedoufal. Prohlédnu ho, rozdělám a uvidí se v čem je problém. Dík.
Březen 5, 201015 r Petrumr jde opravit stav se někde kde dělaj a opravujou hydrauliku dneska je i víc možností jak to opravit,třeba znova vyfrézovat na větší průměr a udělat vetší píst+ nové větší gumičky není problém nebo oprava spešl lepidlem které se nanese do rýhy tím ji ucpe a jen se upraví do původního průměru,tak se dá celkem rychle opravit za míň peněz třeba poškrábaná pístnice na bagru poškrábe se ta stříbrná část a teče z toho olej a nejjednodušší je to dobře odmastit a nanést do rýhy a pak opracovat do původního tvaru a je opraveno a tam jsou přádný tlaky a v heveru je to zanedbatelný minimum .Za zeptání nic nedáš a hevér bude zase sloužit.
Březen 6, 201015 r to znám pístnice a taky je opravuji,popř.vozím na opravu,ale v tomto případě by se jednalo o nerentabilní opravu,válec je plechová trubka a když si vezmeme,že to stálo ani né 300kč,tak se koupil nový.jenom gumičky by přišly určo na 500kč.
Březen 6, 201015 r Gumičky stojí pár korun a ten válec by uřčitě šel taky opravit ale když by oprava vyšla víc než koupě nového tak souhlasím raděj nový
Březen 6, 201015 r No to bych neříkal,nedávno sem kupoval těsnící kroužky na pístnici a jenom venkovní stály 470kč.
Březen 6, 201015 r No záleží na co ta pístnice je pokud je to speciál(lepší materiál) atyp (na objednávku) tak je to drahý a záleží taky na tlaku který musí udržet.A taky co se do bezpečnosti týče. Pak to drahý je ale pojízdný hever co mám je takovej co koupíš v obi do pětikyla.Tam je jen pár O kroužků fakt za pár korun.Pak jak už jsem psal spočítat náklady na opravu a nebo koupit jinej. Ale opravit jde jen ta cena versus nový to už je rozhodnutí který musí každý zvážit sám.
Říjen 17, 201113 r Zdravím, chtěl bych si pořídit nějaký slušný stabilní hever do garáže (mám FII combi) můžete mi poradit. Mám vyhlídlé nějaké nůžkové typy zvedáku, ale mám obavy, že ta šablona, která zvedá auto, není stejná, jako ta u origo zvedáku. Nerad bych nějak poškodil prahy auta. Díky za rady, případně odzkoušené typy.
Duben 22, 201213 r Také řeším, jak zvedat F II. Originální zvedák se zdá velice nestabilní, proto jsem si koupil ještě jeden nůžkový (ten černý) a ten lehce pro jistotu přitlačím vedle originálu. Zvedat auto na něm nelze - nemá totiž ten plech tvaru U, ale jen mělký žlábek. Mám strach, že spodek plechu tvořící prah by se časem ohnul nebo se poškodil ochranný nátěr a plech zde začne korodovat. Neexistuje pro Fábii nějaké řešení mimo originální zvedák ? V Auto Kelly mají takový s drážkou (ten stříbrný) za 300 Kč - nemá s ním někdo zkušenost ? Upraveno Duben 22, 201213 r od .Honza.
Duben 22, 201213 r Originální zvedáky jsou na dvě věci! Doporučuju zajet do OBI kde mají hydraulickej zvedák na kolečkách max do 1000kč. Zasuneš ho pod rameno kola, 5x zapumpuješ a to všechno do pár sekund
Duben 24, 201213 r No pokud kupujete pojízdný zvedák na čtyřech kolečkách zajímejte se o to jaký má zdvih Ten co zvedne jen do cca 300mm to je málo. Musí se dávat výhradně přímo pod ramena aby vůbec byla kola ve vzduchu.Ty s větším zdvihem se dají dát třeba pod nosníky karoserie a i když se vyvěsí ramena náprav jsou kola ve vzduchu. a to je třeba zdvih alespoň cca do 450 mm.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.