Přejít na obsah

Bublinky v palivovém potrubí


Jameson

Doporučené příspěvky

Ahoj,

v poslední době (Octa slavila nedávno třetí narozky ), při zapnutí klíčku zap. na I. , standatdně tiše zavrní podávací čerpadlo ale přitom je zřetelně slyšet (teda jen doma v garáži, když je všude ticho) jak v motoru zakřupou bublinky v naftě. Dělá to jen při prvním spuštění, pokud zapalko vypnu a znovu zapnu, už je to čistý.

Faktem je , že už to dělá nějakou dobu a zatím jsem tomu nevěnoval pozornost. Motor jede stejně, spotřeba 4,8-5.7 (dle nálady) Když si ale přestavím ty tlaky na tryskách a jejich složitost, že stihnou několikrát prsknout běhěm jednoho prac. cyklu, tak bych cejtil, že ten vzduch tam nemá co dělat. Nemužou se při tomto dlouhotrvajícím stavu trysky nějak poškodit ? Pokud je tam bublinka jen po delším stání a prakticky hned se vytlačí, možná ne. Co když to ale přisává vzduch někde permanentně. Dá se na to nějak přijít?

Děkuju za odpovědi,

Jameson

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pokud tam ty bublinky v hadičkách vidíš když otevřeš kapotu, tak si to nech určitě opravit, někde bude netěsnost. Já jsem kvůli tomu jednou zůstal stát v noci na dálnici, chcíplo to za jízdy a už jsem nenastartoval :aggressive: . V servisu zjistili, že tam byly bubliny, vyměnili hadičky, palivový filtr a od té doby mám klid...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u PDcka je neuvidi protoze tam neni pruhledna hadice,a ty zvuky sou naprosto normalni s bublinama do motoru to nema nic spolecnyho

Díky za odpověď,

trochu nechápu jak to myslíš, že to nemá nic společnýho. Když podávací čerpadlo tlačí naftu s bublinkama, tak tam ten vzduch asi je. Jen nevím, jak se dostanou pryč, když ne do motoru. To myslíš, že jdou přepadem spátky do nádrže a do motoru jde nafta už bez bublin? Kde a jak by se oddělily?

Faktem je, že podle zvuku toho vzduchu je tam minimum a nejspíš to nic neudělá. Jen mě zajímalo, jestli by se díky vzduchu v naftě vstřiky nemohly připalovat, nebo nějak poškodit.

Jameson

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to co tady resite je uplne zbytecne

kdyz to startuje v poradku tak tam ten vzduch nicemu nevadi

jinak pokud chcete vedet jak se to odvzdusni: je to stejny jak kdyz menis palivovej filtr, nekdo ho zaliva palivem a nekdo ne, je to uplne zbytecny to zalit, palivo se natlaci podavacim cerpadlem z nadrze do palivoveho obvodu hned po zepnuti klicku v zapalovani do prvni polohy, cili vzduch se pak vytlaci naspet do nadrze, pokud jsou tam maly netesnosti a nekde se dostava vzduch do hadic tak treba skontrolovat spoje jestli to nekde netece pripadne jestli gumove hadice nejsou ztyrane, jinak podavaci cerpadlo co je v nadrzi si s tim malym objemem vzduchu rychle poradi, takze pokud to startuje jak ma tak bych to neresil....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...