Přejít na obsah

Motor 1,2 TSI (63 a 77 kW)


JanBilek

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Výměna palivového filtru skutečně není předepsána. Cena v Etce těsně pod 800 Kč. Číslo dílu ti sem nedávám, protože jsou tam dva typy s rozdílným tlakem a nevím, který z nich je určen pro tvůj motor. Nicméně třeba libero, nebo suri jistě rádi poradí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím, nechtěl jsem dělat další téma... tak to napíšu zde. Jak je na tom 1.2 TSI se spolehlivostí/životností po roku 2012 kdy došlo k vylepšení/opravám? Dá se to srovnat s 1.4 16v? Jinak, já jsem byl rozhodnutý koupit ojetou Fabku nebo Rooma právě s 1.4, ale je jich málo... nebo jsou drahý a nebo mají hodně najeto, takže tak. Díky

Editováno: , autor: AdamZero
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Majitelia ti 1.4 16V ti budú tvrdiť, že zle, ale väčšina majiteľov áut ktorí majú auto od tohto modelového roku 2012 nemajú žiaden problém. Základ je nejazdiť na premenlivý interval, ale meniť olej včas.

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam oboje,ale neporadim.S 1,4 jsem klidnejsi a nebojim se,ze se pokazi .S  TSI se jezdi mnohem lepe a prijemneji,ale bojim se,aby mne v budoucnu  nejak netrestalo,i kdyz oleje menim po 10 tisicich a mam prodlouzenou zaruku. Radsi jsem ho tady dal manzelce,jednak nenajezdi tolik km,ale v pripade problemu bych ji mohl vynadat.   :-)   Oba motory ale slapou perfektne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rok výroby mám napsaný o několik komentářů výš. Jedná se o Škodu Roomster 1.2 TSI 63 kW, rok výroby 12/2010. Pravidelný servis a výměna oleje každý rok po 15-ti tisících. Nyní je tam nahraný nejnovější software od Škody auto.

Editováno: , autor: Radovan Adamec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, tak tohle tedy ne! Osobní napadání zde nebudu v žádném případě trpět. e1. a košina zdeněk se tudíž uklidní a druhý jmenovaný si řádně nastuduje pravidla fora. Jelikož je porušil, debatu mimo téma jsem odstranil. Pokud se chceš něco dozvědět o chiptuningu 1.2 TSI, pokračuj v již založeném tématu, které je zde mimochodem vyvěšené.  :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zajímavý článek, ale autor by si měl problematiku benzínu v oleji více nastudovat. Hlavně tu kapkovou zkoušku, protože pokud se zobrazí na okraji tmavší proužek tak to neznamená benzín v oleji, ale spíš vodu v oleji... což je zásadní ROZDÍL! Benzín v oleji ukazuje naopak světlý pruh na okraji kapky a je vidět pouze proti světlu. A navíc tu kapku musí nechat uzrát delší dobu, protože tak jak je ta kapka na obrázku, tak jsem jí měl po cca 2 hodinách taky a benzínu v oleji bylo mraky :-)

Editováno: , autor: mkaba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...