Pawouk Vloženo 29. Duben 2011 Sdílet Vloženo 29. Duben 2011 Dnes padlo na služebáčku 20 000 km.Postřehy z firemní F II TSI 63 kW Ambiente + pakety Sport II a Ambiente Plus ...Spotřeba : za poslední měsíc najeto skoro 2000 km, dle PP 6,9 l, podle tankování 7.2 l (vůz provozován jenom po Praze)Poruchy : kromě výměny turba v 16 000 km, žere motor olej, po 5000 km od výměny oleje byl ve středu doplněn litr oleje...Při pohledu na motor jsou vidět drobné netěsnosti - mastné fleky, ale tam určitě nezmizel litr oleje.Závady : občasné zavrzání plastů v interiéru, ventilátor topení přestal s oteplením hučet. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 30. Duben 2011 Sdílet Vloženo 30. Duben 2011 ... Poruchy : kromě výměny turba v 16 000 km,žere motor olej,po 5000 km od výměny oleje byl ve středu doplněn litr oleje...Při pohledu na motor jsou vidět drobné netěsnosti - mastné fleky,ale tam určitě nezmizel litr oleje. To je dost, Škodofka sice píše, že spotřeba může být až 0,5 litru na 1000km, ale pokud jiný motory mají za celý výměnný interval spotřebu 2-3 deci je litr za 5000km docela dost... Chtělo by to i další zkušenosti jiných majitelů - jestli se na tom třeba nepodílí to zpropadený mini-pidi-turbo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Duben 2011 Sdílet Vloženo 30. Duben 2011 Tak ono už to sežralo olej ještě před výměnou při servisní prohlídce. Za stavu tacho 12 000 km tam servis doléval olej, ale i chladící kapalinu (psal jsem o tom ZDE ), ale to prý je normální při záběhu motoru a městském provozu. Ovšem teď už to tedy žere víc oleje než moje FI 1.4 16V, které jsou známé svou žravostí oleje. Žeby to měl na svědomí ten městský provoz z množstvím studených startů a popojížděček pár kilometrů, nebo turbo? Hm, čas možná ukáže. Budu to sledovat a informovat. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 Přestože je to podle mínění výrobce "v normě", reklamoval bych to a nedal bych se odbýt nějakými kecy o normálním stavu - v porovnání s jinými motorizacemi i dalšími kusy stejného typu je to PODSTATNĚ VÍCE - a jako takové už to vede k podezření, že jest cosi prohnilého v motůrku autí Tvého... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 To nemôže byť normálny stav. Auto do 100 000 by podľa mňa nemalo zožrať ani deci na 10000 km, max. nejaké to decko.. Síce to som asi optimista, ale zažil som to aj pri 10 ročnom aute, kde nezmizla ani kvapka za 30000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 Jak píšu, je to služebák, takže mě to až tak nepálí. On ten provoz je dost na to auto náročný. Další servisní prohlídka bude v 30 000 km a to počítám vyjde někdy v listopadu, kdyby se ta spotřeba oleje nezmenšovala, nebo dokonce narostla, tak by se to muselo řešit. Ovšem doprava v naší firmě to je kapitola sama pro sebe... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin747 Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 Golf 1.2TSI 77KW , za 3000km to sežralo cca 0.5litru oleje. Samé delší trasy (30 až 600km), žádné město, klidná jízda, nevytáčení ani nepodtáčení. Volal jsem do servisu, řekli "pokud je spotřeba pod 1l/1000kn, je to v NORMĚ" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 Golf 1.2TSI 77KW , za 3000km to sežralo cca 0.5litru oleje. Samé delší trasy (30 až 600km), žádné město, klidná jízda, nevytáčení ani nepodtáčení. Volal jsem do servisu, řekli "pokud je spotřeba pod 1l/1000kn, je to v NORMĚ" z ktery fabriky je ten motor toho Golfa (lze to poznat ze stitku caroveho kodu co je vylepenej na motoru) ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voltys Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 Si dělaj srandu nee to bych chtěl vydět výfukové vedení jak by vypadalo. Takhle mi žral forman 1l oil na 1000km ale ten měl najeto přes 300tis.km a ten smrat co z něj vycházelo ani nemluvit. Já mám 8000km a ani kapka je tada pravda že jsem si měnil preventivně olej na 5000km ale ani kapku mi to nesežralo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin747 Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 (editace) Kde byl vyrobený motor, to netuším. Zítra se podívám na ten čárový kod (pokud ho najdu). Auto je v podzemních garážích, už se mi tam nechce... Tak doplnění. Našel jsem fotku motoru, nějaký čárový kod je na sacím portubí, stojí tam: *CBZ 019 043* vyrobeno 4.1.2010. Editováno: 1. Květen 2011, autor: Martin747 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 dle datumu je z MB docela z prvniho pulroku produkce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 Sorry za malinké OT ale dnes jsem při longlife servisu (30000) objevil na rok staré Octavii motorizace BXE (1.9 PD ) značně tekoucí vodní pumpu, což je VELMI neobvyklé v těchto kilometrech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nejpanzel Vloženo 4. Květen 2011 Sdílet Vloženo 4. Květen 2011 dalsi postreh...pri nastartovani..ked sa pohnem a peradim z jednotky na dvojku ako keby sa v motore este nieco preplo..je to pocut take cvaknutie....ale mam pocit len ked je motor vychladnuty....neviem..asi to ma nieco spolocne s tym ze su najprv tie otacky par sekund okolo 1200 a potom klesnu na 800...alebo neviem..ako nevadi mi to..len je to take nezvycajne..nikdy som sa s tymnestretol...ma niekto podobnu skusenost???... To cvaknutí by mohlo být zamčení dveří po rozjedu, mě se taky zdá že to jde z motoru. Je to popsáno někde v palubní literatuře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 4. Květen 2011 Sdílet Vloženo 4. Květen 2011 martin: no jestli je 0,5l na 3tis KM OK o tom dost pochybuji trval bych na nahlédnutí případně ofocení technického dokumentu v kterém je to popsáno jako chtěný efekt! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Květen 2011 Sdílet Vloženo 4. Květen 2011 KoNG - bude Ti to tvrdit každý prodejce i servisák, že klidně litr na 1000km - ale písemně Ti to nikdo nedá. Prostě je to jen jejich výmysl, kterým chlácholí nespokojeného zákoše, aby dal pokoj s něčím, co nenese velký peníze a přijel až s totálně posraným motorem, za což samozřejmě ho sedřou z kůže - protože mu naopak řeknou, že to způsobil sám, že to měl reklamovat - a protože nebude mít žádný doklady a jeho dovolávání se na předchozí stížnosti oni postaví jako tvrzení proti tvrzení, že od nich nikdy nic nechtěl, že se jen dotazoval, kolik oleje může ubývat atd - ale že si sám na žádné ubývání nestěžoval, tak ho natáhnou jak traky o záruku. Napsal bych si o vyjádření přímo do fabriky, ať to dají jako dobrozdání výrobce, kolik oleje může během 1 servisního intervalu ubýt, aniž by bylo nutno hledat nějakou závadu - a s tím vyjádřením pak vlítnout na servis jak Attila bič Boží... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 5. Květen 2011 Sdílet Vloženo 5. Květen 2011 (editace) tvrdit mi mohou co chtějí (po mých zkušenostech z opravami) já vždy trvám na dokumentu ve kterém je to popsáno jako chtěný efekt výrobku případně vlastnost Editováno: 5. Květen 2011, autor: KoNG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bikeone Vloženo 5. Květen 2011 Sdílet Vloženo 5. Květen 2011 Max. tolerovaná spotřeba je 0,5 litru na 1000 km. Ve skutečnosti se pohybuje (by se měla pohybovat) spotřeba cca 0,1 l na 1000 km (bavíme se o zajetém motoru ... >3000 km ) 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 Max. tolerovaná spotřeba je 0,5 litru na 1000 km... tymto sa vyrobca chrani.... taka spotreba bude ak bude motor vybehany tj vhodny na generalku (po novom do šrotu). Dalsia vec uvedena... napr tlaky u noveho motora su 15atm. Vyrobca povzuje za nevyhovujucu hranicu 7atm (co sa mi zda hodnota dost nizka... za socika ked mal novy motor 13atm po čase 9atm už nebolo ktovie čo) No ale treba zaorobit.... ak by sa niekto stazoval ze to zere olej nevadi v manuale je uvedene zze je to ok, ze to netaha nevadi tlaky su podla vyrobcu OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
racer415 Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 (editace) Zdravím, jak se Vám jezdí s tímto motorem ? Co se Vám na něm líbí a co naopak nelíbí? Editováno: 8. leden 2012, autor: racer415 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 myslím,že o motoroch TSI je tu toho dosť..či už spotreba,závady,zvolávačky a atď.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 Čakal som, že čo kto napíše.. tiež si myslím, že zbytočne založené vlákno.. TSI je legenda sama o sebe 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 no 1,2 su furt legendy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 Já sem z motorem spokojen zatím supr včera sem zajel do vedlejší vesnice 21km při spotřebě 4,6l . pokud vydrží tak nemá chybu výkon dostatečný aspon pro mě akorat 6kvalt mohl bejt delší a pátý jako nynější 6 . Ted ještě dorešit piskatko na kuny ,diky nim už mam nove kabliky a to sem si myslel že mě se to netyká parkuji v garaži a auto přes noc není venku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
racer415 Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 Tak to je supr spotřeba. 6kvalt je slabý jo? No já přemýšlím jestli silnější verzi nebo slabší a tu silnější buď 5 nebo 6kvalt, ale nevím jak je to zpřevodované. Jinak ty kuny jsou svině :-D :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 ta spotřeba byla trošku extrem normalně tu trasu jezdim něco přes 5l . 6 kvalt neni slabý chtěl bych ho akorat řadit pozdějc do rychlosti 80km mam tam všech šest kvaltu a už nemám co řadit . tak je to asi jedno jestli pětikvalt nebo šestikvalt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.