Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

no ale to nebyly cesty do práce to byla cesta do Dvora Králového do ZOO a cesty kolem a zase domu.Bydlím v Lounech

viděl bych to na lambda sondu,měl jsem to samé,vysoká spotřeba a VAG nic nehlásil. Vyměňoval jsem 1 věc po druhé a furt nic,až jsem koupil origo lambdu a spotřeba spadla na průměr 7 litrů.

myslim, ze zrovna tobe to pisu uz po druhy nejmin, ty mas 44kw a ta zere o dva litry min nez AQW..

no ale to nebyly cesty do práce to byla cesta do Dvora Králového do ZOO a cesty kolem a zase domu.Bydlím v Lounech

na delsi trasu je to hodne, udelej diagnostiku, to je zaklad, pak muzes patrat dal, moznosti je milion

Jasan,zajedu ke kolegovi a připojíme to na VAG a uvidíme.Je to nějaké divné,ale už mě to s..e!!!

To auto už mě stálo v opravách 35 tisíc.No zkusím to a zase se ozvu.Moc děkuji za rady.

To AQW znamená co prosím?

viděl bych to na lambda sondu,měl jsem to samé,vysoká spotřeba a VAG nic nehlásil. Vyměňoval jsem 1 věc po druhé a furt nic,až jsem koupil origo lambdu a spotřeba spadla na průměr 7 litrů.

souhlasím s albinem. zkusil bych vyměnit lambda sondu před katalyzátorem, to mi připadá jako nejlepší věc, kterou můžeš udělat

myslim, ze zrovna tobe to pisu uz po druhy nejmin, ty mas 44kw a ta zere o dva litry min nez AQW..

Sorry ale od tebe jsem teda žádnou reakci na mojí odpověď nikde nečetl že bych měl mít o 2 litry menší spotřebu.Já mám sice 44Kw,ale mám euro 4,a 2 lambdy a ta je údajně nejrozežranější.Nechápu kdes vzal ty 2 litry menší spotřeba? :smich:

Upraveno od Albín

Tak ta euro 4 44Kw má s těch 1,4 opravdu menší spotřebu než AQW 50 Kw . Lamda sonda nemá vliv na spotřebu,pokud není přímo vadná a to diagnostika pozná. Navíc AQW je euro 4 tj dvě lamda sondy které to řídí obě dvě. Ta první je citlivější a funguje dřív, ta poslední je kontrolní a taky to řídí,ale je to jen citlivé doladění směsi. Tady bych hledal problém v extrémě krátkých jízdách a možná v téžké noze. Tenhle motor jsem měl taky a po 3 km jízdy byla spotřeba dle pal Pc taky kolem 10, pak to klesá,ale musí se lehce s plynem a tenhle motor není potřeba tolik točit, ale chce to včas řadit. Ještě se mrkni jak rychle se motor ohřívá, měl by při těchto teplotách být na 90°C tak po 1,5-2 km jízdy. Pokud to je dýl, tak je možná vadný termostat a to může mít za následek taky zvýšenou spotřebu, u těhle motorů hodně termostaty odcházejí.

Upraveno od juke.box

Sorry ale od tebe jsem teda žádnou reakci na mojí odpověď nikde nečetl že bych měl mít o 2 litry menší spotřebu.Já mám sice 44Kw,ale mám euro 4,a 2 lambdy a ta je údajně nejrozežranější.Nechápu kdes vzal ty 2 litry menší spotřeba? :smich:

moc se nesmej, delas ze sebe pitomce, psal jsem ti to v jinym threadu. nizsi spotreba 44kw je obecne znamy fakt. a nejrozezranejsi neni kazda EU4, ale jen ta 50kw

a pro tazatele plati: nejdriv dukladna diagnostika a potom menit. cokoliv menit jen proto, ze to nekomu jinymu pomohlo je hovadina

Upraveno od headquest

...

a pro tazatele plati: nejdriv dukladna diagnostika a potom menit. cokoliv menit jen proto, ze to nekomu jinymu pomohlo je hovadina

Někdy se bohužel nevyhneš diagnostice metodou "pokus-omyl" neboli zkusím něco vyměnit a uvidím co to udělá - pak je dobré se nejdřív optat, co by mohlo být nejpravděpodobnější příčinou a čím by se tedy u takové diagnostiky mělo začít. Sám moc dobře víš, že VAG není všemocný a že kolikrát nevypíše základní závadu, ale milión pitomostí okolo - zjištění skutečné příčiny problémů je pak otázka zkušeností a štěstí - říkává se tomu "čuch"...

moc se nesmej, delas ze sebe pitomce, psal jsem ti to v jinym threadu. nizsi spotreba 44kw je obecne znamy fakt. a nejrozezranejsi neni kazda EU4, ale jen ta 50kw

a pro tazatele plati: nejdriv dukladna diagnostika a potom menit. cokoliv menit jen proto, ze to nekomu jinymu pomohlo je hovadina

Hele klidni si svý hormony,mě nikdo nebude psát že dělám ze sebe pitomce.Já odpovídal uživately djnesty na jeho dotaz čím by to mohlo být a ne tobě.Napsal jsem mu moje skušenosti s vysokou spotřebou a čím jsem to já vyřešil. Ta tvoje rada "možností je milion" je taky velmi dobrá,to by řekl i můj 7 letý syn.Ona totiž opravdu někdy důkladná diagnostiga neukáže chybu,mě třeba tu lambdu VAG nehlásil,jen mi stále vyjížděla chyba :bohatost směsi-chybná funkce.

Takže pro příště si headquesty nech výrazi jako pitomec,dík.

Někdy se bohužel nevyhneš diagnostice metodou "pokus-omyl" neboli zkusím něco vyměnit a uvidím co to udělá - pak je dobré se nejdřív optat, co by mohlo být nejpravděpodobnější příčinou a čím by se tedy u takové diagnostiky mělo začít. Sám moc dobře víš, že VAG není všemocný a že kolikrát nevypíše základní závadu, ale milión pitomostí okolo - zjištění skutečné příčiny problémů je pak otázka zkušeností a štěstí - říkává se tomu "čuch"...

tak samozrejme. nerikam, ze k tomu nedojte, ale je to az pokracovani

Hele klidni si svý hormony,mě nikdo nebude psát že dělám ze sebe pitomce.Já odpovídal uživately djnesty na jeho dotaz čím by to mohlo být a ne tobě.Napsal jsem mu moje skušenosti s vysokou spotřebou a čím jsem to já vyřešil. Ta tvoje rada "možností je milion" je taky velmi dobrá,to by řekl i můj 7 letý syn.Ona totiž opravdu někdy důkladná diagnostiga neukáže chybu,mě třeba tu lambdu VAG nehlásil,jen mi stále vyjížděla chyba :bohatost směsi-chybná funkce.

Takže pro příště si headquesty nech výrazi jako pitomec,dík.

ta rada "moznosti je milion" je na 99% vic k veci, nez tvoje lambda :smich: nic ve zlym, ale to je proste takovy vystrel naslepo. ale nic, nechme toho, myslel si to dobre.

btw chyba bohatost smesi uz zatracene napovi

Upraveno od headquest

A viete o tom ze lambda sonda by sa mala menit po 160000 km mne vydrzala 170000 km

Mě vydržela 220 Tis a pro Ekkara, diagnostika není ani tolik o tom co to vypíše za závady, musíš umět "číst mezi řádky " a na to je vag všemocnej. Zkus někdy diagnostiku Fiatu nebo nějakou jinou a tam pak muíš teprv experimentovat.

Jasan,zajedu ke kolegovi a připojíme to na VAG a uvidíme.Je to nějaké divné,ale už mě to s..e!!!

To auto už mě stálo v opravách 35 tisíc.No zkusím to a zase se ozvu.Moc děkuji za rady.

To AQW znamená co prosím?

klídek, mě za rok skoro 50 tis, takže na to nejsi nejhůř :D;)

Slyšel jsem, že když dám místo katalyzátoru jenom trubku, bude to méně žrát a o chlup pojede lépe. Co je na tom pravdy?

Jo, je to pravda - a taky když Tě s tím chytí kterákoliv mobilní STK, jseš bez papírů k autu, protože to je porušení homologace.

No a když bych tam katik nechal a trubku jim jen protahl? Aby tam naoko byl ? Asi to potom neprojde emisema co?

Je to porušení homologace - resp nevyhovující technický stav. Oni nebudou koukat pod auto, jestli tam kat je nebo není - oni strčí do výfuku sondu a změří si, kolik čeho jde ven - a seberou papíry od vozidla se zjevně nedostatečnou funkcí katu. A až ji budeš mít vyhovující = nevyřazený kat, můžeš kontrolu absolvovat znovu. Jediným (non legal) řešením by bylo udělat "by-pass" neboli něco jako obtok katalyzátoru trubkou o stejném průřezu, která by se na dobu měření emisí uzavřela - aby byly výfukové plyny nucené procházet katem, zatímco "normálně" by šly obtokem. Podobné řešení se používalo už kdysi dávno v éře prvních automobilů, kdy dlouhý výfuk s tlumičem natolik ubíral výkon motoru, že při vyjíždění prudkých kopců nebo při vezení velkých nákladů bylo nutno motoru "nějak přidat výkon" - řešilo se to klapkou na výfukovém potrubí hned za sběrnou částí, která se v případě potřeby otevřela přímo pod auto - a výfuk se tak zkrátil o tlumič a rouru dozadu za auto. Sice to řvalo jak prokopnutý, ale na krátkém úseku se to dalo přežít. Některá vozidla mají podobnou klapku dodneška (hlavně speciální a vojenská) - a u jejího ovládače na místě řidiče upozornění, že se nesmí používat v běžném provozu atd atd... Prostě jak Tě s tím někdo vyhmátne, máš Smolíčka.

s katom radsej nic nerob, je to riadna brzda ale s jeho odobratim su len problemy... a co myslis kolko kw ti to doda? 1-2kw nech nezerem :) ak chces vykon a lepsiu spotrebu daj si to nachipovat :palec2:

a este jedna vec, zalezi aj aky mas rocnik, od 2002 boli montovane 2 katy kvoli emisnej norme euro 4 takze ak jeden vyberies ten druhy ta stale brzdi takze zase ziadny vacsi efekt.

Chip už mám a katalyzátor mám jen jeden. Není to nereálné dělat takový bypass u fabie? O výkon mi už teď díky chipu tolik nejde, spíš by mě potěšila ( o 0,2 litru ? ) menší spotřeba. Pojízdnou STK jsem v životě neviděl, ale dalo by se to odůvodnit jinak. Špatná lambda, proto mám špatné emise atd., nevěděl jsem o tom, na posledních emisích to bylo OK.

Předpokládám tedy, že takhle emisemi nemám šanci projít?

o tom spominanom bypasse som este nepocul a urcite si to neviem predstavit na fabii.. jedna vec kam dat tu dalsiu ruru (obtok) ked je tam malo miesta a druha vec, neviem si predtsvait ze by si mal v aute packu s lankom s ktorou budes ovladat klapku :D teoreticky by to mohlo prejst ale prakticky je to u noveho vozu chujovina :D uz jedine by som volil zavodny kat ale to je draha zalezitost. pravda je ze z MPicka uz lespiu spotrebu nedostanes to uz by si musel zakrocit do motora a upravit hlavu aby sa zlepsila priprava zmesy... a bez katu ist na emisnu je sebevrazda, nejakou pokazenou lambdou ich neoblbnes

Upraveno od Nautilus

Popravdě už jsem několikrát slyšel, že auto prošlo i bez katu. Sice prý na horní hranici, ale prošlo.

ja by som to aj tak neskusal :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.