Prosinec 19, 201014 r Je to termostat. Nekdy se zda i pri testu v hrnci v poradku, ale neni. Vymenit - reklamovat
Prosinec 19, 201014 r ještě jsem to jednou odvzdušnil, tak uvidím, za chvíli jedu na cesty, tak uvidíme, kdyžtak bude čoro v servise.
Prosinec 20, 201014 r tak jsem to znova odvzdušnil, a během cca 100km ježdění (ne v kuse) se to chová mravně, a topí to jak fík. Takže asi zavzdušněný. Servisák dostane čočku, že neumí pořádně odvzdušňovat
Prosinec 20, 201014 r ale to ježdění bylo už včera podle všeho a včera bylo chladněji proti dnešku, ale jinak mu přeji ať to bylo tím zavzdušněním
Prosinec 20, 201014 r taky doufám, že to bylo zavzdušněním, termostat jsem měnil v říjnu a to taky žádná velká kosa nebyla, pak chvíli klid a před cca 3 tejdnama znova. nová pumpa, a po druhým odvzdušnění( nepočítám to co dělal servis) to už vypadá ok, dneska jsem taky něco pojezdil, a vypadá to dobře. takže díky všem za rady
Leden 27, 201213 r 2012 XS 047121121S - zkušenosti: Vydržel 22kkm, necelé dva roky!!! Předpověď odborníků byla půl roku. Nové "železo" zase Poland stálo 130Kč. Segrovka je festovní, bez masívních kleští bez nároku na vyndání! Se starým trvalo 10km, než naběhla teplota, pak držel. Mám dojem, že to začlo od doby, kdy jsem vymetal výfuk. Takže točení přes 4000 si příště odpustím. Jinak tohle víko už prodávají všude, nejmíň za 250Kč. Hned vedle za 350Kč. Výměna pajšlu jde hladce. A ten plastový zácvak z originálu ŠKODA zatím nikde nevyplaval ani se nešprajcnul. 2010 Mám za 317Kč z Kelly. Železo Poland, plast na koncovkách pro hadice jsem musel zarovnat, hrany od lisování. Termostat je zajištěný velkou podložkou a je tam něco jak černý silikon. http://obchod.autokelly.cz/ XS 047121121S Upraveno Leden 27, 201213 r od peetr
Leden 28, 201213 r Mno mam trochu jiny problemek. Na palubce se rozla kontrolka ECU. Chyba teplotniho cidla, hodnoty mimo rozsah. Tak jsem nastartoval auto a chladic se zahrival spolecne z motorem. Takze termostat. Vymenil jsem komplet termostat (vcetne skrine) a auto se zaclo chovat uplne uzasne. Jizdni vlastnosti lepsi, motor se zahral rychleji a auto zaclo topit hned. Spokojenost. Po trech dnech nahle spadla rucicka teploty na nulu. Po vypnuti a zapnuti motoru opet naskocila. A dneska pri zmene teploty na topeni najednou rucicka spadla na nulu rozla se kontroloka ECU a auto ztratilo vykon. Po nastartovani vse OK krom svitici kontrolky. Po opetovne zmene nastaveni topeni to same. U auta jsem jeste nebyl a napichle jsem to taky nemel. EDIT: Jo motor je AQW. Upraveno Leden 28, 201213 r od Roman Herot
Leden 28, 201213 r žeby snímač chladiacej kapaliny... http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a919501a-cidlo-teploty-chladici-kapaliny-fabia-fabia-2-roomster-octavia-octavia-2-superb-2.html
Leden 28, 201213 r Jj na to se chystam zitra. Jinak mam stare cidlo z puvodniho termostat, tak se uvidi.
Leden 28, 201213 r no po tejto tvojej odpovedi to vyzerá fakt na to čidlo teploty... Vymenil jsem komplet termostat (vcetne skrine) kde si kupoval komplet termostat???...lebo celá skriň termostatu sa predáva aj s novým čidlom teploty.. LINK:http://www.cc-autodily.cz/skrin-termostatu-fabia?brand=SKODA&model=FABIA
Leden 28, 201213 r Termostat je komplet i s cidlem z http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/047121111s-termostat-kompletni-skrin-mpi-fabia.html a melo by se jednat o ceskou prvovyrobu.
Leden 28, 201213 r aháá ..ja som toto pochopil,že si tam nechal to staré.... Jinak mam stare cidlo z puvodniho termostat
Leden 28, 201213 r Jako, ze fungovalo bez problemu a, ze jsem si ho nechal. Ale v aute neni. Sorry spatna interpretace.
Leden 29, 201213 r Roman ešte ma napadla jedna vec...po tej výmene skrine termostatu si ako naplnil systém??...ja to robím tak,nahodím termostat (skriň),vytiahnem čidlo teploty a nalievam vodu do nádobky..nalejem po značku MAX,stláčam hadice až pokial nezačne voda sama vytekať cez čidlo von..potom nahodím čidlo,dolejem vodu ak chýba,zavriem viečko a naštartujem.... či si tam nemal "vzduchovú bublinu" a preto tie prejavy pri zmene teploty na ovládačoch..
Leden 29, 201213 r To, že svítí kontrolka hladiny, motoru nevadí. Akorát zírám na ty ceny. Nedávno origo skříň s termostatem stála 1500,-
Leden 29, 201213 r Tak jsem se dneska dostal k autu a necekane chyba teplotniho cidla - hodnota mimo rozsah. Kapalina nezdrhla, termostat taky funguje jak ma. Tak jsem tam hodil zpet puvodni cidlo, smazal chyby a uvidime. Jinak pri tom plneni jsem odvzdusnoval skrz cidlo teploty jak pises. Ale naplnil jsem nadobku na minimum a postupne doleval az z termostatu vytekala kapalina.
Únor 7, 201213 r Autor Tak dneska, stejná fábie po nastartování a cca půl minutě se zuřivě rozbliká a ozve kontrolka chlazení, nezhase a i při opětovném nastartování se ukáže. Ovšem pokud se s kontrolkou normálně jede, motor se ohřeje na cca 50-60°C, pak motor zhasnu a nastartuji znova už se neukáže. Žádný problém s chlazením jsem nenašel, normálně se motor zahřeje na 90°C a teplotu drží. Dělá to taky někomu?
Únor 7, 201213 r ty máš tento prípad: http://forum.skodahome.cz/topic/27553-kontrolka-chladici-kapaliny/
Únor 7, 201213 r Odvzdušňovat termostat je ptákovina, proto tam je ta hadička, co vede do baňky. Ptákovina je to co píšeš Ty. Co psal libero1071 je správný návod. Už jsem takhle řešil několik aut, co se uvařili a nebo jim dokonce pískala vodní pumpa. Když to neodvzdušníš, tak si zaděláváš na problém. Hlavně je to nejdůležitějsí, když se mení komplet kapalina. Tak to zavzdcušnění je velice pravděpodobné.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.