Artigas Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 Zajímá tě dálnice, tak si ven auto na víkend a dej si 100km po dálnici svým tempem a hned uvidíš, na čem jsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yanochic Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 ved prave.. mal som 2 vikendy po sebe aj 1,2 aj 1,4 a na dialnici to iste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 sem z toho jelen....proc se vyrabeji 1,4 TSI a 1,2 TSI když klasická stará 1,6 MPI jezdí stejně rychle a žere skoro stejně možná i míň..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 Hele Jelene, měl jsem cca 6let po sobě dvě Octavie 1.6 a to 74kW a75kW, takže trošku vím, co tyto motory umí. Má spotřeba tehdy byla podle PP kolem 7l/100, to znamená srovnatelná se současným Yetim 1.4TSI. V tomto bodě ale veškeré srovnání končí. Octavii 1.6 s Tulákem proženu tak, že se jí budou protáčet žárovky i na palubovce. Je to pár dní, co jsem doporučoval do octavie motor 1.2TSI. Myslím si, že dotyčný majitel na tom bude o hodně líp, jak já kdysi s motorem 1.6/75. O motoru 1.6MPI/55kW snad ani nemá cenu psát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 Musím souhlasit s Artigasem. 1,2TSI je lepší. Už jsem o tom na jiném vlákně psal. Hlavní rozdíl je v dynamice jízdy. Např. to pociťuji při cestě domů do tzv. "Stichovičáku", kopce v Mostkovicích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 (editace) Souhlas s Artigem. U Yetiho se spotřeba hůř "dělá" stejně jako o mé bedýnky díky větší čelní ploše. Pokud nejsi extradieselmag.r tak je to jen otázka priorit zda komfort ticha motoru i na úkor vyšší spotřeby a nebo jít na spotřebu,ale oželet huhuhuhuhuhdudududu nafty. Mám za sebou tohoto pazvuku cca 0,4mil a zaplaťbůh za tichošlápka kolovrátka 1,2 TSI. Sic mne sem tam pozlobí a probudí k bdělosti majitele,ale kouzlo TSI(všeobecně turbomotorů vč nafty) je umění udělat dobrý výsledek. Spojuje zátah odspodu jako TDI a rozstřel otáček kam je to pro naftu jen snem. Staré atmosféry jezdily +- stejně. Ale TSI i když je háklivý na zacházení vyšší průtok filtrem nádrže odmění jízdním projevem tj. jak jsem psal rozsah otáček, zvuk při vytáčení a ticho při většině rozsahu otáček. Měl jsem atmosféru SDI a ta jezdila pořád tak nějak nastejno, ale mdlá projevu stejně jako ty benzíny 1,6 MPI v OI i OII.Jenom ječely a s těma kilama zápasily i 11 litry po městě. Fabia 1,4TDI a OII 1,9 77 měly dalece větší rozptyl ve spotřebě proti SDI stejně jako TSI vs benál atmosféra, ale zopakuju. Turba díky tomu že vychází z malého objemu a mají čísla dalece vyššího se při nepotřebě chovají střídmě a spotřeba je na úrovni jejich zdvihového objemu ,ale při potřebě výkonu a krouťáku se krapet nají, ti koníci. Ale nepodařilo se mi nikdy, jak píší že se to někde podařilo jet za 20 na sto.... Minimální průměr byl ve třech lidech po okreskách na trase 80 km za 1,1h 5,1 a to samé s dálniční vložkou z 40% za 5,8. A dálnice PV- Pha s průměrem 119 km/h za nějakých 6,8 ve čtyřech. A teď mi opravdu přichází na mysl otázka. Stojí za to těch 90000 Kč navíc za naftu? Editováno: 12. Červen 2012, autor: Jakub Nabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 Musím souhlasit s Artigasem. 1,2TSI je lepší. Už jsem o tom na jiném vlákně psal. Hlavní rozdíl je v dynamice jízdy. Např. to pociťuji při cestě domů do tzv. "Stichovičáku", kopce v Mostkovicích. A ze Stichovi zase jedeš grátis a ty Tvoje lehké kosti nemůže cítit. I když jeden nejmenovaný by jel zadarmo i nahoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 13. Červen 2012 Sdílet Vloženo 13. Červen 2012 (editace) ted mám na tejden starou 1,6 MPI 74kw a dnes cesta Louny - Liberec - Louny pohodová jízda 85 - 105km/h a spotřeba viz foto....to s yetikem nedám....i kdybych se posr... jinak dlouhodobá spotřeba je tam 6,9... Editováno: 13. Červen 2012, autor: hadak11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 13. Červen 2012 Sdílet Vloženo 13. Červen 2012 Tak proč s tím nejezdíš pořád ??? Když Yeti stojí za vyliž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WalkerT Vloženo 13. Červen 2012 Sdílet Vloženo 13. Červen 2012 Haďák má tu 1.6ku jen na týden, jinak by myslím asi Yetíka nedal , pokud se chce tulit, tak společně skočej do manželčina Smarta a jeho spotřebu odhaduji silně pod 4 na sto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 14. Červen 2012 Sdílet Vloženo 14. Červen 2012 JJ Yetika bych za žádnou holku nevymenil...ted mne boli srdce kdyz sem ho pucil sefovi na dovolenou do chorvatska (jeho sportage nejede - neznami problem), to byla jenom otazka proc je vyvinutej motor TSI kdyz mne se zda ze MPI chodej stejne (kroutak je v TSI lepsi ale pro mne ne tak dulezitej)....nejezdim na spotrebu, jezdim tak jak mam naladu, nekdy rychle nekdy pomalu...a ktomu prevodovka - 5ti stupen kdyz jedes 120 seslapnes plyn tak je tam znat zatah ale u 6ti stupne musis podradit aby se to hejblo (ale zase 6ka je tizsi chod) ....Proto je dobrý mít 1,2 TSI s DSG tam to neresis :-), sem to uz nedke psal uplnej komfort by byl 1,8 TSI + DSG jako davaj ve VW do pasatu CC to by byl Yetik maximalne dokonalej !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 15. Červen 2012 Sdílet Vloženo 15. Červen 2012 1.8TSI+DSG sa robi, ale nepredava sa u nas. V Nemecku stoji od 24990 EURO http://www.skoda-auto.de/index.php?e=348-9-33-8-2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 15. Červen 2012 Sdílet Vloženo 15. Červen 2012 tak si priste auto objednam v nemecku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. Červen 2012 Sdílet Vloženo 15. Červen 2012 Ono DSG také není všemocné, i když zrovna ve spojení s 1,8 TSI je sedmistupňové a na dálnici to šetří spotřebu....Ale po pravdě, je to nuda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinar Vloženo 20. Červen 2012 Sdílet Vloženo 20. Červen 2012 Já byl v pátek s Yetíkem 1.4 v Praze. Jel jsem z Plzně po dálnici na Homolku,(ve dvouch lidech) pak jsem projel pár obchoďáků kolem Zličína. Cestou domů jsem kolem Rokycan cca 20kilometrů jel třicet km nad povolenou, ale jinak jsem jel pořád minimálně 130km/h. PP jsem si nastavil na tacháč aby mě neděsil,nechtěl jsem být ovlivněn. Doma jsem měl spotřebu 8,3 litrů na 100km. Je fakt že s golfem 1.4 jsem to jel o celé dva litry méně,ale zase do vršků se trochu zadýchával.A srovnávat se tyto dva motory fakt nemůžou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
banicek Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 (editace) Mám motor 1,4 TSI 2 roky. Zakládal jsem toto téma na 1,4 TSI. Moje spokojenost s YEŤÁKEM je asi 70%. Co mě štve nejvíc. Po nastartování mám tak 20 sec. hlučný motor. Otáčky vyskočí na 1300 a po 20 sec. spadnou na 900 a je klid. Zvláštní je, že někdy ty otáčky vyletí na těch 1300 a někdy zůstanou hned na 900 a nezáleží na okolní teplotě.Otáčky vyletí klidně, když je venku 30 C. Prý je to normální. Má někdo podobnou zkušenosst? Dík za postřehy. Editováno: 5. Srpen 2012, autor: banicek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 Je to normální a už se to tu někde rozpitvávalo. Vliv na to má, ta okolní teplota a zároveň teplota samotného motoru a nějaký vztah vůči všemu.Dělal mi to jednobod felina, MPIčko a teď tady ten výtvor. Kéž by mne trápilo "jen" toto..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z.docekal Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 (editace) Mě to dělá taky. Když startuji studený auto tak to asi na pět vteřin zaklepe a otáčky vyběhnou na 1300 otáček, dřív to nedělalo tak často. Jinak když startuji auto teplý tak to snad nikdy neudělalo. Asi na to má vliv jak dlouho auto stojí. Ráno nastartuji a udělá to a pak během dne už ne, když jezdím, když nejezdím tak to udělá zas. Jinak jsem byl v servise na garančce a říkal jsem jim o tom a bylo mě řečeno, že je to problém hlavně 1,2 a až budu mít čas jim ho tam nechat aspoň na dva dny tak že to všechno prověří. Editováno: 5. Srpen 2012, autor: z.docekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 Pánové,chce to občas pročíst sekci motor 1.4 TSI nejen u Yetiho, ale i u Octavií. Ty motory jsou stejné. Vysvětlení je v příslušném TPI od kolegy Racek08 zde: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z.docekal Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 (editace) Tak to jsem rád že je to tak, jestli se tomu dá věřit. Rozhodně ale vím že když bylo auto po koupi tak to udělalo cca jednou za týden a teď to dělá každý den. Každý den to začalo dělat až v polovině zimy. Editováno: 6. Srpen 2012, autor: z.docekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Věřit, nevěřit ,tak si nech nahrát nejnovější sw, jestli nějaký je. Ty otáčky mám také a stejný projev má i 1.2 TSI. To všechno je kvůli podělaným emisím...při tom uvedeném rozpětí teplot se totiž provádí emisní test při homologaci. A s tím nic nenaděláme. A bude hůř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z.docekal Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 To jsme hold my lidi, hledáme mouchy tam kde žádné nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Livy Vloženo 11. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2012 Ahojte, též jsem přidal do klubu příznivců Yeti. Pořídil jsem si TSI 1,4 90KW modelový rok 2012. Chtěl bych se zeptat, zda jsou ještě známé problémy s rozvodovým řetězem i u modelového roku 2012. Respektive už někdo řešil problém s rozvodem u vozu vyrobeného polovina roku 2011 a novější ? Jinak, jsem s plechovkou spokojen, spotřeba je teď irelevantní, protože se teď zajíždí :-). Nicméně menší postřehy zde mám a to start a následný přechod do otáček cca 1200 - 1300 a setrvání tam cca 20 - 25 sekund. Už se to tu řešilo a chci jen potvrdit, že toto chování je i u nového vozu (mam najeto 700 km). Včera jsem nastartoval a měl jsem pocit že slyším něco rezonovat a nepravidelně klepalo (nešlo to od motoru ale z pod řidiče), trochu mě to děsilo, nicméně po zahřátí to přestalo, ale opět se to opakovalo. Tuším že to je asi výfuk či co - Máte s tím někdo též zkušenost ? Děkuji a zatím se mějte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vadi58 Vloženo 11. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2012 (editace) Ja moju 1,4 -ku mám len chvíľu - najazdených necelá tisícka, pomer mesto : okresky = cca 3:2, spotreba 7,2 lt podľa Maxi-dotu. Klepanie som zatiaľ nepostrehol. Editováno: 11. Prosinec 2012, autor: vadi58 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommy1 Vloženo 25. leden 2013 Sdílet Vloženo 25. leden 2013 po delší době si čtu toto vlákno, taky mám Yeti 1,4 TSI - po nastartování mi motor taky nějakou dobu běžel asi na 1200 otáček, úplně to ale zmizelo přechodem na Vervu 100, ovšem nikoli po prvním natankování, ale po vyjetí asi 5 nádrží (pro zajímavost ještě moje zkušenost s Shell V-Power Racing - auto mi chcípalo na každé křižovatce...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.