Tygrik Vloženo 9. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2010 Tady by někdo jezdil, ale za prvé je v práci a za druhé Yetiho ještě nemá. Neboj dočkáš se. Já si jdu pro Yetíka zítra, trošku se protáhla montáž mých výmyslů. Ani ve snu bych si nepředstavoval, že za týden pořeším nové auto. Při práci je to mazec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 9. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2010 Jake vymysly to jsou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 10. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 Jake vymysly to jsou? Např. dodělání vyhřívání sedaček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 (editace) Tak jsem myslel, že ve vláknu 1,4 TSI napíšou uživatelé zkušennosti s motorem 1,4 TSI (což by normální člověk očekával) a přitom se tady měsíce řeší jeden obyčejnej problém, zda náhodou nevzít jen 1,2 TSI. Proboha lidi , probuďte se! Uvědomte si, co to auto váží a vy by jste tam cpali 1,2 s turbem! Já se rozhoduju jestli 1,8 a vy tu řešíte 1,2! Když to auto naložíte a pojedete už třeba ve třech lidech, zapomeňte na nějakou dynamiku! Může mi tu někdo zodpovědně říct, jak jezdí konečně ta 1,4 TSI? Co třeba když při plném obsazení, nebo když jedu kilo a chci předjet auto přede mnou, zda musim podřazovat, nebo stačí šlápnout na plyn, nebo když jedu do kopce, můžu ještě vůbec rozumně a bezpečně předjíždět? Tohle chci vědět a ne , jestli mám koupit místo 1,4 tu 1,2. O té ani nepřemejšlim...! tyhle motůrky si řeště v dětském oddělení u vlákna 1,2, díky... Editováno: 16. Prosinec 2010, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca01 Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 Tak jsem myslel, že ve vláknu 1,4 TSI napíšou uživatelé zkušennosti s motorem 1,4 TSI (což by normální člověk očekával) a přitom se tady měsíce řeší jeden obyčejnej problém, zda náhodou nevzít jen 1,2 TSI. Proboha lidi , probuďte se! Uvědomte si, co to auto váží a vy by jste tam cpali 1,2 s turbem! Já se rozhoduju jestli 1,8 a vy tu řešíte 1,2! Když to auto naložíte a pojedete už třeba ve třech lidech, zapomeňte na nějakou dynamiku! Může mi tu někdo zodpovědně říct, jak jezdí konečně ta 1,4 TSI? Co třeba když při plném obsazení, nebo když jedu kilo a chci předjet auto přede mnou, zda musim podřazovat, nebo stačí šlápnout na plyn, nebo když jedu do kopce, můžu ještě vůbec rozumně a bezpečně předjíždět? Tohle chci vědět a ne , jestli mám koupit místo 1,4 tu 1,2. O té ani nepřemejšlim...! tyhle motůrky si řeště v dětském oddělení u vlákna 1,2, díky... Kup 1,8TSI, jako bonus dostaneš HALDEX a můžu Tě ujistit že podřazovat při předjíždění nemusíš, leda že bys chtěl fakt rychle vyrazit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
demonx Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 Kup 1,8TSI, jako bonus dostaneš HALDEX a můžu Tě ujistit že podřazovat při předjíždění nemusíš, leda že bys chtěl fakt rychle vyrazit Přesně tak! Na jaře jsem taky řešil dilema, jestli koupit 1.2 nebo počkat na 1.4, pak jsem vzal půlroční referenční 1.8 a dosud nenastal jedinej okamžik, kdy bych litoval (obzvlášť teď na sněhu ). Sorry, že jsem zase neukojil tvou touhu po zkušenostech s 1.4 ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 Podle mě je to prostě jen o tom, že někdo musí prostě ukázat, jak mu doma stojí Yeti a tak koupí prostě to nejlevnější co nabízej, viz. 1,2 TSI v Active. Nicméně v autě má línej turbem vyhoněnej motor, kterej možná vydrží 100tis., aby jel, musí se točit a tím pádem žere a interiér připomíná výbavu socialistickýho žigulika. Statistiky hovoří jasně. Zámej, vedoucí prodeje ve škodovce mi potvrdil, že motorizace 1,2 TSI je nejžádanější. A věřím tomu, že kdyby dělali 0,8 TSI, že by všichni do yetiho cpali ten, pač je levnější, ale je to Yeti. A zase by tu bylo forum, jestli stačí ta osmistovka, nebo si připlatit za 1,2 TSI. A pak by se dlouhosáhle řešila spotřeba. Já to řeknu na rovinu. K čemu mi bude Yeti ve dvoukolce, kterej má větší odpor vzduchu za jízdy než běžná octavia a tím pádem i o chlup horší jízdní parametry. Navíc Yeti se nemůže kufrem k oktávce ani zdaleka vyrovnat. Takže, jestliže nemám na pořádnýho vybavenýho yetiho ve čtyřkolce s dobrým a výkonným motorem (pač výkonu není nikdy nazbyt - zvláště při předjíždění), tak koupim 1,8 octávku v plné palbě a ještě ušetřím. A sloužit bude nachlup stejně, to mi věřte. Ano jediné mínus, nebudu sedět o něco vejš 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 Ach jo, to miluji. Namachrovaný suverény. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 Ne, nejsem "namachrovanej", ale když nemám na dobré auto, holt slevím ve svých požadavcích, nemám-li na vybaveného yetiho, vezmu vybavenou fábii například. To je můj názor. Mě osobně by netěšilo porsche, který by mělo místo elektrickejch oken švihadla a motor z 1,3 felicie.... Ale dovedu pochopit, že nejsme všichni stejní a tak ten obchodní trik "prodat co nejvíce aut - byť i očesaných" škodovce celkem vychází. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki53 Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 To Clint: čteš po sobě, co jsi tady naslintal? 1.2 se musí točit? Mám ji a jede od 1700. A věř, že Yeti 1.2 nemám kvůli sousedům. Na nikoho tady neplivej. Neděláš taky do politiky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myspulin Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Ne, nejsem "namachrovanej", ale když nemám na dobré auto, holt slevím ve svých požadavcích, nemám-li na vybaveného yetiho, vezmu vybavenou fábii například. To je můj názor. Mě osobně by netěšilo porsche, který by mělo místo elektrickejch oken švihadla a motor z 1,3 felicie.... Ale dovedu pochopit, že nejsme všichni stejní a tak ten obchodní trik "prodat co nejvíce aut - byť i očesaných" škodovce celkem vychází. Nic proti, ale ve svých příspěvcích popíráš každou druhou větou tu první... Proč Ti vadí, že má Yeti na výběr různé motorizace pro lidi s různými potřebami? Pokud je pro Tebe dobré auto jenom to, v kterém můžeš na 6tku bez problémů předjíždět do kopce auto jedoucí rychlostí 100km/h (apropo, proč bych měl KDEKOLIV mimo dálnici předjíždět někoho, kdo jede 100vkou???), tak to je tvůj pohled na věc, ale rozhodně to není pohled univerzálně správný. Zajímalo by mě, kolik jsi toho s tou haněnou 1.2TSI najezdil a kolikrát jsi do toho "malého" kufru nakládal velký zkompletovaný kočárek. Chtěl bych vidět, jak přijedeš k Octávce (nedej bože k Fábii) s kočárkem, vyndáš dítě a s kočárkem prostě jenom "vjedeš" do kufru, naložíš sebe, manželku, dítě i tchýni a jedeš. A věř, že i s tímto obsazením jedeš kdekoliv zákonnými rychlostmi s otáčkoměrem něco málo přes 2000ot/min, motor není ani slyšet a auto je pěkně živé. Prostě, pokud bych byl "střelec", který má avatara Clinta Eastwooda a popisek "Středočeské komando", tak by mě byla asi i 1.8TSI málo. Pokud jsem ale normální člověk s rodinou a oceňuju klidnou, pohodovou a bezpečnou jízdu, tak proč by mě nemohla stačit 1.2TSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 (editace) Máš bod, ono je to trochu návykové, před tím jsem měl 1,6 MPI v oktávě a říkal jsem si, jak lítám. Pak mi známej prodal supáka 1,9 TDI 130k a také jsem si řikal, že konečně lítám . No a pak zkuste z tohoto motoru slézt dolů...přijde vám, že prostě nic nejezdí jak by mělo. zvykl jsem si, že při předjíždění není problém. prostě přišlápnu a během 5 sec předjedu a to téměř kohokoliv, i na okresce při stovce, pač řekněme si, kdo jezdí předpisově devadesát že....ale cpát do yetiho dvanáctku, to mi přijde úlet Editováno: 17. Prosinec 2010, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myspulin Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Máš bod, ono je to trochu návykové, před tím jsem měl 1,6 MPI v oktávě a říkal jsem si, jak lítám. Pak mi známej prodal supáka 1,9 TDI 130k a také jsem si řikal, že konečně lítám . No a pak zkuste z tohoto motoru slézt dolů...přijde vám, že prostě nic nejezdí jak by mělo. zvykl jsem si, že při předjíždění není problém. prostě přišlápnu a během 5 sec předjedu a to téměř kohokoliv, i na okresce při stovce, pač řekněme si, kdo jezdí předpisově devadesát že....ale cpát do yetiho dvanáctku, to mi přijde úlet Souhlasím s Tebou, že s jídlem roste chuť. Já jsem na Yetiho přesedlal ze 13 let staré Felicie, takže si teď taky "lítám"... A je dost možné, že další auto bude taky o dost silnější a s Haldexem 5 nebo 6 generace To ale nic nemění na faktu že pro mě je i Yeti 1.2 super auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca01 Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Jasně, je každého věc jaký motor vybere, proto se taky neprodává model s jen jedním motorem, ne?! U škodovky asi vědí co dělají když tam dávají 1,2TSI a je to vidět na prodejích, tenhle motor myslím vede. Navíc tvůj dotaz se týkal 1,4TSI, proč, to bys šel přeci výkonově dolů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki53 Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 No je mi skoro 60 a pár aut jsem v životě již vyzkoušel. Na běžnou jízdu 1.2 bohatě stačí a když se chci vyřádit, tak sednu na Suzuki V-Strom a je to o něčem úplně jiném než v autě. Tam nestíhá ani těch 130 HP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Koupil jsem Yetiho 1,2, jasně chtěl jsem 1,8, ale byl by až až... měl jsem na pořešení týden. Už jsem tady kdysi napsal, že ta 1,2 mě mile překvapila. Jasně, že so není Sup II 1,8 a ani Yeti 1,8 nebude Sup 1,8... Ale ta 1,2 se opravdu povedla. Vycházím taky z toho, že naložený až po střechu jedu tak 3-4 krát do roka, jinak single nebo ve 2. Nejsem závodník. Nelíbí se mi, když někdo vidí jen svoji situaci. Každý máme pro své jednání důvody a není třeba je odsuzovat. Např. Artigase naprosto chápu. Také jsem zde nasával zkušenosti jiných, ale jak se stává, vše může dopadnout jinak. Nepotřebuji lítat, stačí mi jen jezdit a o svém autě mám taky určitou představu. Tudíž by pro mě slevení z požadavků byla třeba Octávie v plné výbavě za stejné peníze. A vím, že bych nebyl spokojen. Hauk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 (editace) Tak ta 1,2 TSI určitě nebude špatnej motor, ale jak jsem psal, ideální do fábie, myslím si, že ve fábii, nebo v Polu od VW to bude ideální motorizace, která poskytne vozu slušnou dynamiku. Jde tu předevšim o hmotnost vozu a dle mého názoru, 1,2 ano na ježdění, ale pokud pojedu naloženej a budu chtít předjíždět, budu muset hodně - hodně přemýšlet...Navíc pokud je někdo založenej kapánek sportovněji a rád má auto i na svižné svezení nad rámec povolených rychlostí (zde uvádím...nepřišel jsem ještě ano o bod ), tak nezvolí 1,2, ale poohlédne se po něčem lepším, co propůjčí Yetimu opravdu dynamiku a výkon. navíc se domnívám, že Yetimu sluší náhon 4x4 a že to vozidlo bylo právě s tímto úmyslem vytvořeno a že dvoukolka je jakousi levnou náhradou pro ty, co musí mít yetiho za každou cenu, i když dle mého názoru, praktičtější pro rodinu je oktávie. Auto si člověk nekupuje na rok, tedy já osobně ne a tak budu volit motorizaci takovou, abych ani po letech nemohl mít na sebe zlost, proč jsem si nepřidal raději na ten výkonější. Editováno: 17. Prosinec 2010, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heki Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 No, chlapci, jsem fakt rád, že na těchto stránkách nacházím spoustu užitečných rad, názorů a přátelských tipů. S tímto vědomím dokážu vykouzlit úsměv nad celou předchzející diskusí malých Jardů. Ale aspoň vidím, že nejsem sám, kdo yetisko fakt žere. Mějte se hezky na všech motorech a nenechte se vytáčet - to ponechejte našim yetikum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Vieš, nie každý má len tak trištvrte milióna na auto, ktoré súrne potrebuje a potrebuje ho dostatočne veľké, aby odviezlo celú rodinu. A 2.0TDi Advantage (Experience bez 17" s poťahmi z Ambitionu + MDI + SunSet) tvojmu názoru o mne stačí, alebo je minimum 1.8TSI Experience?.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heki Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Hoši,hoši... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Mne je to jedno, ale musíš uznať, že keby kolegovia mali na 1.8TSI Experience asi by boli blbí, keby zobrali 1.2TSI Active.. Či nie? A ešte k tomu vytáčaniu - môj yetík priemerne 1400ot/min, takže ja musím dobiehať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tentacle Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 (editace) Musím se usmívat nad touto debatou Já osobně jsem nikdy neměl svoje vlastní auto slabší než 1.8 a vždy uznávám vyšší objem notoru, na léto mám hodně svižnýho roadstera, kterej zrychluje jak z praku a lítá přes 200 km/h v pohodě. Yeti je jen moje služební auto, ale musím říct, že ikdyž je to 1.2 TSI, je to moje první auto, který pocitově občas překonává i ty moje atmosferický 1.8 . Nemusel bych se tu zastávat auta, který za 3 roky vrátím leasingovce a vyberu si zase úplně jiný, ale prostě tentokrát musím. Fakt se do toho auta vždycky těším, že se svezu. Líbí se mi i vzhledově. Má něco v sobě, co člověka potěší - má svoji atmosféru. Nesouhlasím s tím, že by se interiér měl za co stydět. Nic nevrže, měkčené plasty, kvalita víc než dobrá. Co oceňuji, je prostor v autě, výhled a vysoký posez. To samé zavazadlový prostor - proč Octávii ??? Nesmysl. Yeti je vysoký a má čtvercový průřez zavazadlového prostoru, takže pojme i vysoké předměty. Vyndání zadní řady sedaček je záležitostí pár desítek vteřin a z auta je rázem malý stěhovák - převezl jsem v něm už houpací křeslo, dlouhou skříň z Mobelixu i Cross trenažer Kettler - vše naprosto v pohodě- Zrychlení auta do kopce naprosto fenomenální - ani atmosferická 1.8 mi takto nevypálila vpřed. Zrychlení a pocity z jízdy jsou fakt zábavný a ikdyž třeba s podřazením, tak se dá zamotat hlava nejednomu "závodníkovi" s Octávií (pořád mluvím o 1.2 TSI). Rychlost 175 km/h si myslím je úplně v pohodě a stačí to na většinu situací. Vůbec si nemyslím, že by to mělo být jen auto do terénu a jenom s pohonem 4x4. Mně se líbí prostě jen tak - jak vypadá, jak jede a jaký je v něm posez a prostor. Takže ikdyž to je jen služebák, musím se tentokrát zastat těch co zvolili 1.2 TSI .. naprosto pohodový motor, který nezklame a umí i zrychlit a zatáhnout. p.s. A v plném obsazení 4 lidí a s nákupy z Německa jsem nepozoroval výraznější pokles výkonu, 140 km/h do kopce to jelo bez problénů a nezkoušel jsem víc ... Editováno: 17. Prosinec 2010, autor: tentacle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heki Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Musím se usmívat nad touto debatou Já osobně jsem nikdy neměl svoje vlastní auto slabší než 1.8 a vždy uznávám vyšší objem notoru, na léto mám hodně svižnýho roadstera, kterej zrychluje jak z praku a lítá přes 200 km/h v pohodě. Yeti je moje služební auto a musím říct, že ikdyž je to 1.2 TSI, je to moje první služební auto, který pocitově občas překonává i ty moje atmosferický 1.8 . Nemusel bych se tu zastávat auta, který za 3 roky vrátím leasingovce a vyberu si zase úplně jiný, ale prostě tentokrát musím. Fakt se do toho auta vždycky těším, že se svezu. Líbí se mi i vzhledově. Má něco v sobě, co člověka potěší - má svoji atmosféru. Nesouhlasím s tím, že by se interiér měl za co stydět. Nic nevrže, měkčené plasty, kvalita víc než dobrá. Co oceňuji, je prostor v autě, výhled a vysoký posez. To samé zavazadlový prostor - proč Octávii ??? Nesmysl. Yeti je vysoký a má čtvercový průřez zavazadlového prostoru, takže pojme i vysoké předměty. Vyndání zadní řady sedaček je záležitostí pár desítek vteřin a z auta je rázem malý stěhovák - převezl jsem v něm už houpací křeslo, dlouhou skříň z Mobelixu i Cross trenažer Kettler - vše naprosto v pohodě- Zrychlení auta do kopce naprosto fenomenální - ani atmosferická 1.8 mi takto nevypálila vpřed. Zrychlení a pocity z jízdy jsou fakt zábavný a ikdyž třeba s podřazením tak se dá zamotat hlava nejednomu "závodníkovi" s Octívií (pořád mluvím o 1.2 TSI). Rychlost 175 km/h si myslím je úplně v pohodě a stačí to na většinu situací. Vůbec si nemyslím, že by to mělo být jen auto do terénu a jenom s pohonem 4x4. Mně se líbí prostě jen tak - jak vypadá, jak jede a jaký je v něm posez a prostor. Takže ikdyž to je jen služebák, musím se tentokrát zastat těch co zvolili 1.2 TSI .. naprosto pohodový motor, který nezklame a umí i zrychlit a zatáhnout. p.s. A v plném obsazení 4 lidí a s nákupy z Německa jsem nepozoroval výraznější pokles výkonu, 140 km/h do kopce to jelo bez problénů a nezkoušel jsem víc ... Jednoznačný souhlas! Nemluvím sice za motor 1.2, ale s 1.8 to bude asi ještě o něco lepší, že. Těším se na každou jízdu a přelízat do služební oktávky už mi dělá trochu problém. Hlavně ten posaz - no a teď samozřejmě 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Jednoznačný souhlas! Nemluvím sice za motor 1.2, ale s 1.8 to bude asi ještě o něco lepší, že. Těším se na každou jízdu a přelízat do služební oktávky už mi dělá trochu problém. Hlavně ten posaz - no a teď samozřejmě 4x4 O něco lepší :'> Kua, kdo tohle může říct, jen někdo, kdo před tím jezdil stodvacítkou a teď mu 1,2 vyráží zrychlením dech :'> 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 (editace) A tak se ptám, zde na vláknu o 1,4 TSI, je tu prosím konečně někdo, kdo vlastní motorizaci 1,4 TSI???????????????????????? Nechci už o 1,2 nic slyšet, na to je jiné vlákno!!!!!!!!!!!!!!!!! Řekněte mi někdo K O N E Č N Ě !!!!, jak jezdí ta 1,4 TSI, prosím..... Chtěl bych vědět jak to jede plně naložené, chci vědět, zda to jde srovnat alespoň s 1,9 TDI 77KW....dle několika zpráv co se ke mně dostalo mi bylo řečeno, že se ten motor po stovce už špatně rozjíždí, na předjíždění se musí často hodně podřazovat. Díky Editováno: 18. Prosinec 2010, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.