Přejít na obsah

Chiptuning


Luďa

Doporučené příspěvky

Ahoj, pokud máte zájem o chipnutí 81kW verze, je možné po domluvě provést. Pokud budete chtít, je možné se svézt v naší Yetině která má úpravu z 81kW na cca 103-105kW (Ostrava). Vyšší výkon z důvodů životnosti motoru a hlavně spojky neděláme. Původní mapu ŘJ ukládáme pro opětovné uvedení do původního stavu. Doba úpravy trvá cca 60-90min, ŘJ je nutné demontovat z vozu. Pokud je auto v záruce a při servisu Vám ŘJ přehrají, provedeme opětovné nahrání zdarma. Chip Vám může provést v Ostravě nebo v Kladně, popřípadě po domluvě na jiném místě.

Pokud máte zájem o nachipování jiného vozu nebo motoru napište.

Ahoj, máš nějaké stránky, kde bych se mohl dozvědět více info? Hlavně mě zajímá kolik by čipnutí 81kW motoru stálo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

První dojmy: Nebe a dudy. Od 1,8 tis až 2 tis. otáček, jako by vás někdo nakopl. Nekouří, neškube, hezky táhne vpřed ....

Motorizace 81kW 4x4 pouze v Praze.

Doba úpravy: Počítejte minimálně s 1,5 hodinou.

Prostředí: Moc příjemná slečna, TV, bar, WiFi.

Cena: 6400,- Nejsou plátci DPH. (cena po slevě - 25%)

Editováno: , autor: Celerjehnusnej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

K předchozím příspěvkům....

BSR no coment..

Ostatní ...zde jsou nějaké grafy: Vše bez kouřového efektu.

A ještě jedna důležitá věc...nevím jak to dělají, nebo je špatné EGT, ale 150PS např powertec se rovná 140 PS u mě.

O2 2.0 TDI před po.pdf

O2 TDI BKD.pdf

G4 1,9 TDI 66kw.pdf

G5 2.0 TFSI 2 měř nsw.pdf

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ja nemohu posoudit.. Taky mam na BSR usmevny nazor s upravou 1.6CR kde pisou ze po OBD programovani a pak dole mikro pismem napsano, ze nektere jednotky se musi rozsifrovat (nektere vsechny) :-). Taky takove divne. A takovych polopravd lidem rika spousta firem a tuneru :-))) Ale jsou jedni z mala co jsem si rekl hmm to jde...

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Dnes provedena úprava u Mvoleska (profituning praha), v sérii odbržděno 118k a dost slabých 245Nm, po úpravě 186k a 351Nm. Krouťák záměrně nehnán do extrému a s postupným náběhem, kvůli spojce, zase se krásně točí a ve 4000ot. stále plných 320Nm. Jízda absolutně odlišná, tím že můžu porovnávat, dokonce auto jede lépe než 125kw verze Yeti/Superb a to o dost. Na 5ku to i ve vysokých rychlostech (od 160) tahá velmi důrazně. Dám sem i graf, až ho proženu scanerem. Spokojenost veliká, jako bych si koupil úplně nový vůz. Uvidíme jak to bude se spotřebou až najedu trochu víc km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dodám sem stejný motor graf a cena 25tis. je pro vozy s garancí a jednotkou motoru navíc.. Více po telefonu. Běžná úprava stojí 11tis. Přes klub sleva.

Možno i test Haldex. Viz zkušebna 4x4. Jinak mám pocit, že Jack mi předevčírem volal a asi to s jednotkou nepochopil. Nikomu to nenutím, je to pouze lepší varianta krze záruku.

GOLF 6 81kw.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

motorpower: nene já jsem ti nevolal. Jink tvůj graf Golfu (série i po úpravě) je v podstatě totožný s mým, jen mi nabíhá o 100 ot. později a začíná klesat o 200 ot. později. Je vidět že ty motory jsou jeden jak druhý a z fabriky "podčipované" opravdu důkladně..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...