Přejít na obsah

1.6 MPi (75 kW)


petrenka

Doporučené příspěvky

vůbec nereaguj na reakce a jdi se radši někam odreagovat. :D Bez ohledu na to cos napsal si ale myslím, že v jiných sekcích je nablito hovadin podstatně víc, než tady, o mistrech čehokoliv ani nemluvě. To, že tu je obecně málo příspěvků je ovšem nepochybně taky tím, že i majitelů OII je podstatně méně, než OI a Fábie. Taky se nějak přirozenou cestou vyčerpaly zdroje vědomostí a zkušeností. Přece jen je to pořád ještě poměrně novej model.

Kuwa, takovadle diskuze me u fabiatiku celkem chybi :D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vůbec nereaguj na reakce a jdi se radši někam odreagovat.  :D  Bez ohledu na to cos napsal si ale myslím, že v jiných sekcích je nablito hovadin podstatně víc, než tady, o mistrech čehokoliv ani nemluvě. To, že tu je obecně málo příspěvků je ovšem nepochybně taky tím, že i majitelů OII je podstatně méně, než OI a Fábie. Taky se nějak přirozenou cestou vyčerpaly zdroje vědomostí a zkušeností. Přece jen je to pořád ještě poměrně novej model.

Kuwa, takovadle diskuze me u fabiatiku celkem chybi :D:D

:o no a tady zase prebejva

informace s cennosti zlata........ :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci nechcem tu rozburit opat situaciu, ale uz ma niekedy serete cest vynimkam ja viem ze ja vas tu dost serem !!!!Ale uz by ste mohly prestat sa stale hadat HTP a MPI a TDI a SDI Furt ta ista vojna to vas bavi??????? Uz stym prestante ked sa nezacnete hadat ze ktory motor viacej KM vydrzi tak zacnete stym ze HTP neide 200km/h a stale furt do okola ved vsetci tu bijeme jednu bandu sme ŠKODOVACIuz to nechajte prosim :( je to smutne. PS: Igor nedaj sa vyprovokovat kasli na to co pisu duhy ty vies svoju pravdu a on zas vie svoju tak to nechajte a uz sa nehadajte PS2: ospravedlnujem sa za sproste vyrazy :( !!!!!!!!!!!neprecital som si tu vsetko tak mozno pisem s cesty, tak mi to prosim prepacte ale uz dakde som to musel napisat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jak uz napsal Diamant, tahle diskuze nema s HTP vubec nic spolecnyho a spíš se to točí okolo toho, že diesel je dražší na údržbu nez benzin. zatim mi to nikdo nevysvetlil. a mam pocit, že Igor je zbytečně útlocitnej

krys: no, tady sme mistři světa všichni, ale jukni třeba do sekce roomster hm?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja spíš mam pocit, že jsou tady někteří(tím nenarážím na nikoho konkrétně, aby se tu zase nerušily registrace a nebyl někdo ublíženej), který by byli nejradši, aby tohle forum fungovaloi tak, že se tady budeme všichni poplácávat po zádech, chválit každej každýho a se všim jenom souhlasit.

nevim jak vás, ale mě by to tu potom neskutečně sralo, protože od toho se tomu říká diskuzní fórum...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravidelná výmena vstrekov u TDI síce predpísaná nie je, ale vyzerá to tak, že je to najmä u 2,0 TDI prekvapivo pomerne častá závada.

Sakra, sme v sekcii OII a bavíme sa tu o OII a motoroch pre OII. Vyťahovať tu HTP je doslova provokácia a základ pre flame (ktorý tu už beztak hrozí). Nebyť toho, že som nepotrestal Igora za zaťahovanie HTP, tak je potrestaný aj VRS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně, ale ty vstřiky jsou pořád jen taková hypotetická "údržba" a ne taková, která je u každýho auta stejná. ale abysme se dostali ke konretním číslům, minulý týden jsem vezl mámino Polo- benzinak(sorry Diamante, vim, ze to neni OII, ale jinej příklad pro pohnutí se z místa nemam) a na faktuře bylo 6500 Kč. nemáte někdo, kolik je na faktuře u diesla?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak a ted jsem si přečetl příspěvek od miccapa v postu "Servisní prohlídka" a ten píše, že mu servis po 30tis udělali za 5000 + 1500, což jestli správně počítám, tak je 6500Kč.

takže tady máme 6500Kč za VW Polo 1.2HTP oproti 6500Kč za OII 2.0 TDI.

takže stále čekám, na vysvětlení, v čem je dýzl náročnější na údržbu, když mi to tu někteří tak vehementně psali...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak a ted jsem si přečetl příspěvek od miccapa v postu "Servisní prohlídka" a ten píše, že mu servis po 30tis udělali za 5000 + 1500, což jestli správně počítám, tak je 6500Kč.

takže tady máme 6500Kč za VW Polo 1.2HTP oproti 6500Kč za OII 2.0 TDI.

takže stále čekám, na vysvětlení, v čem je dýzl náročnější na údržbu, když mi to tu někteří tak vehementně psali...

Mna stal servis po 15tkm 2000Sk, po 30tkm 2000Sk, po 45tkm 2000Sk.

(a to mam menene aj navyse veci)

Neviem za co vsetko dal 6500CZ, ale je to brutalna palka.

Takze ak porovnam original cenu z autorizovaneho servisu co som platil ja, tak TDI je drahsie na udrzbu a to min 4nasobne B)

BTW a rozdiel sa bude zvysovat s nabehom kilometrov :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak a ted jsem si přečetl příspěvek od miccapa v postu "Servisní prohlídka" a ten píše, že mu servis po 30tis udělali za 5000 + 1500, což jestli správně počítám, tak je 6500Kč.

takže tady máme 6500Kč za VW Polo 1.2HTP oproti 6500Kč za OII 2.0 TDI.

takže stále čekám, na vysvětlení, v čem je dýzl náročnější na údržbu, když mi to tu někteří tak vehementně psali...

Mna stal servis po 15tkm 2000Sk, po 30tkm 2000Sk, po 45tkm 2000Sk.

(a to mam menene aj navyse veci)

Neviem za co vsetko dal 6500CZ, ale je to brutalna palka.

Takze ak porovnam original cenu z autorizovaneho servisu co som platil ja, tak TDI je drahsie na udrzbu a to min 4nasobne B)

BTW a rozdiel sa bude zvysovat s nabehom kilometrov :ph34r:

Ale porad jsem se nedozvedel v CEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!????????

Muzes me na to odpovedet???S ropaky jezdim do tech 250tis a menim jen veci, ktere odejdou i na benzinu!!!

Oleje, filtry, zhavicky, ty dokonce mene casteji jak ty na benzinu svicky, rozvod, u Zafiry byl dokonce retez, takze tam jsem dokonce usetrli, tlumice, stejne jak u benzinu, pneu, predni okno,atd.TAK SE TE OPET PTAAAAM V CEM A JESTE LEPE V CEM BUDE VETSI TEN ROZDIL U VYSSIHO POCTU NAJETYCH KM??????

Editováno: , autor: Grygy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha, tak to potom ustupuju a benzinak je opravdu nesporně levnější než TDI. za ty 2000SK se snad nekoupi ani předepsanej olej.

6500CZ nas stala garancni prohlidka u HTP Pola, miccapa stala 6500CZ u 2.0TDI prijde mi to uplně standardní cena, ale koukam, ze jsem asi uplne mimo realitu, protože na Slovensku se dělaj garance za uplně scifi ceny...

Grygy: nemá to cenu, to tady nikdo neřekne, protože ted jenom čekám, že garance TDI na slovensku vyjde tak na 2500SK...prostě my tady v CZ servisy asi dost brutálně sponzorujem ;)

stálo by za to prověřit, co je součástí tý garance za 2000SK a 6500CZ, ale já už to vzdávám, protože dost dlouho mi trvalo, než jsem z fabky2004 dostal nějaký konkrétní číslo(o tom, nechť si každej udělá obrázek sám)

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

2luke288: přečetl jsem si, co jsi tu vše napsal. je mi úplně jedno, co si o tříválci

myslíš. dnes jsem je z Brna do Ústí po dálnici. z Prahy jsem jí dal napít a na rovině jsem jí držel na 170, je fakt, že do kopce to klesne na 150 např., ale nemyslím, že bych touto rychlostí brzdil kamiony (jestli jsi to neřekl, tak někdo jiný).

pořád se tu hádáte, že to nejede a že vaše káry lítaj 200. a pak se ozvou frajeři s 1.9 nebo 2.0 a budou mi nadávat do prasete, že překračuji dov. rychlost.

takže vy s vyššími obsahy buď překračujete dov. rychlosti a nebo jezdíte předpisově a obsahy jsou vám k ničemu. sorry, vám to táhne při předjíždění.

je fakt, že při 170 mi auto točí 5 tis. a je mi to jedno, nekoupil jsem to, abych ho lechtal a nedělám to často.

uvědomte si, že né každý má na to, aby připlatil 50 nebo 100 za silnější motor a

když tu řekne, že je s tříválcem spokojenej, tak ho prasíte.

vcelku je můj příspěvek k ničemu, ale možná se někdo chytne za nos.

ps: rád bych si taky pořídil větší obsah, ale prozatím se musím spokojit s tím,

co mám a nebrečím a hlavně neporovnávám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o čem to sakra mluvíš? už mě přestává bavit, jak se občas objeví někdo, kdo otevře x měsíců starej příspěvek, kterej je už dávno vyřešenej a začne mi tu vykládat něco o tom, co si myslim o HTP.

- nikdy jsem nikoho za jeho motor neprasil

- nikdy jsem se neoháněl tim, že moje kára lítá 200, navíc mockrát jsem tu napsal, že muj motor je líná mrcha

- sám jsem včera nebo kdy psal do fabia sekce, že jsme ted koupili jednu haťapku do firmy, jezdil jsem s ni a do města OK, až na to, že než jsem přejel město z jednoho konce na druhej, měl jsem průměrnou spotřebu 18l/100km, ale jo, do města ten motor stačí

- na dálnici už je to blbě, právě díky tomu předjíždění

- ty frajery s 1.9 a 2.0 co ti budou nadávat do prasete jsem nějak nepochopil

takze se hoď do klidu, já moc dobře vím, že každej si koupí to na co má, reaguju většinou na to, kdyz se tenhle motor vychvaluje do nebes, nikdy jsem nikoho neurážel apod, takze si najdi jinej objekt a na mě se vykašli OK?

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

každej kdo zareaguje na tvé příspěvky, tak na tebe hned útočí (viz. debata s Igorem). ani mi nestojíš za to, abych tu s tebou něco řešil, to byl zase můj názor, ten příspěvek.

ty jseš mi ........... ani tě neznám

a když se tu oháníš tím, že jsou to tvé názory, tak většina lidí bude chválit to, co má, takže když vychvaluje, tak ho nepřesvědčuj o opaku. tím končím.

Editováno: , autor: badboy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...