flex1 Vloženo 2. Květen 2010 Sdílet Vloženo 2. Květen 2010 Zdravim, chcel by som sa opýtať aké mate skusenosti s touto prednou časťou určenou k navareniu na Octaviu 1.6 74kw. Ako sa to správa pretože vlnovec (pružný diel vyfuku) je umiestený inde ako na originale kde su pôvodne dva mänšie pletence. Prikladam foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olgojchorchoj Vloženo 2. Květen 2010 Sdílet Vloženo 2. Květen 2010 I kdyz je vlnovec jinde delka je stejna. Fukci to plni stejnou. Dobre to odmer a rizni katik a privar ho hned za ten vlnovec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 6. Květen 2010 Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 Tak přesně tenhle díl mám na autě vyměněný asi rok. Původně jsem vyřezal originální vlnovce (jeden z nich byl děravý)a navařil od Bosalu,ale ty se mi po 6.měsících propálili. Tento díl jsem koupil přes aaavýfuky a zatím je všechno ok. Navíc musím řict, že mě velice trápily "pazvuky" rezonance při překročení 3000 otáček, ale po výměně je klid. Můžu jenom doporučit. Vyžaduje to jenom trochu zručnosti a přesné navaření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flex1 Vloženo 7. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Tak přesně tenhle díl mám na autě vyměněný asi rok. Původně jsem vyřezal originální vlnovce (jeden z nich byl děravý)a navařil od Bosalu,ale ty se mi po 6.měsících propálili. Tento díl jsem koupil přes aaavýfuky a zatím je všechno ok. Navíc musím řict, že mě velice trápily "pazvuky" rezonance při překročení 3000 otáček, ale po výměně je klid. Můžu jenom doporučit. Vyžaduje to jenom trochu zručnosti a přesné navaření. Čau, takže ty to maš priamo na aute. Chcel som vedieť skusenosť pretože je dosť veľký rozdiel medzi origo vlnovcami ktoré su 2 hneď za zvodom a tymto neorigo kde je jeden a dokonca inde. Išlo mi hlavne o tie pazvuky. Ja mam ešte origo a v určitých otačkach to už není tak tiché a tiež sa to prejavuje "pazvuky". Takže tebe to dokonca pazvuky odstranilo. Kupoval si tento od výrobcu Polmostrow? http://www.aaavyfuky.cz/index.php?zbozi=30979-dil-vyfuku-099-833-099-815-predni-trubka-vyfuku-cast-k-navareni Tvarovo to sedelo, nebol problem to napasavať? Podobný diel vyraba aj Tyll: http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/vyfukovy-system-tyll.php?system=SKO16 Je trocha drahší, a neviem ktorý z nich je lepší. Inak ešte katalyzator maš origo? Nepočuješ od neho za studena take akoby jemne prskanie a až keď za zohreje tak to prestane? Vďaka za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Čau, takže ty to maš priamo na aute. Chcel som vedieť skusenosť pretože je dosť veľký rozdiel medzi origo vlnovcami ktoré su 2 hneď za zvodom a tymto neorigo kde je jeden a dokonca inde. Išlo mi hlavne o tie pazvuky. Ja mam ešte origo a v určitých otačkach to už není tak tiché a tiež sa to prejavuje "pazvuky". Takže tebe to dokonca pazvuky odstranilo. Kupoval si tento od výrobcu Polmostrow? http://www.aaavyfuky.cz/index.php?zbozi=30979-dil-vyfuku-099-833-099-815-predni-trubka-vyfuku-cast-k-navareni Tvarovo to sedelo, nebol problem to napasavať? Podobný diel vyraba aj Tyll: http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/vyfukovy-system-tyll.php?system=SKO16 Je trocha drahší, a neviem ktorý z nich je lepší. Inak ešte katalyzator maš origo? Nepočuješ od neho za studena take akoby jemne prskanie a až keď za zohreje tak to prestane? Vďaka za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Ano přesně z této adresy jsem díl objednal. Jednalo se o "díl k navaření". Co se týče ohybu trubek, tak vše bylo v pořádku (prochází přesně jako originál pohodlně nad nápravou), ale dílenské zpracování příruby je poněkud "hrubší". Zkrátka na díry kolena výfuku pasuje, ale navaření trubek a příruby bylo nepřesné. Mám ještě originální katalyzátor. Měnil jsem ty vlnovce, protože jsem měl v originálním potrubí ve vlnovcích díru a v důsledku toho jsem měl problémy se spotřebou v chodu motoru a i v špatných emisích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.