Přejít na obsah

Nepravidelný chod motoru 1.2/40kW


around

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny zde. Mám malý problém s Fábkou 1.2/40kW, r.v.09/2004. Má najeto 85000kma teď začala trochu zlobit. Při jízdě z ničeho nic přestane táhnout na pár sekund. Když pustím plynový pedál, a znovu přidám, jede normálně. Hlavně to dělá když je zahřátý motor, ale občas si "cukne" i při studeným. Vyměněn palivový filtr, svíčky, vzduch. filtr a zlobí. Nevíte prosím Vás někdo, co by to mohlo být? Na VAGu nic špatně, už mě jen napadá zapalovací cívky nebo váha vzduchu.

Děkuji za pomoc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím mi to dělá stejně, jezdím na LPG, škoda Fabia 1,2 HTP, 90 tis. km. Přeřazením se to spraví. Nejsem odborník, ale vysledoval jsem, že během toho přestane ŘJ vstřikovat palivo (okamžitá spotřeba klesne na 0 l). Mám strach aby to nebyla chyba v ŘJ. Třeba Ti to pomůže lokalizovat závadu. Rozhodně napiš jak jsi pořídil, taky by mne to zajímalo. Zdar Jan Dudek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S ŘJ beru zpět. Tak jsem se dočetl ve fóru na LPG že to může být EGR ventil. Sám jsem u sebe odpoledne vyměnil svíčky, ale ono to dělá nepravidelně, 2 km zkušební jízda nestačila, tak poznám jestli to zabralo až zítra po 50 km cestě do práce. Někde ve fóru jsem četl, že to může dělat když odejde spínač pedálu spojky.

S pozdravem J.D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mimochodem nemohl by mi to dělat vadný spínač brzdového pedálu. Dneska jsem jej měnil a vypadá to že je klid (ale to poznám později). Spínač spínal v podstatě na nulovém zdvihu (sešlápnutí) pedálu, poslední dva dny se mi dokonce stalo, že mi po zaparkování zůstaly svítit brzdová světla. Jak k tomu všemu došlo, to je jiná historie (pro ty co se diví jak mohl spínač spínat při zdvihu 1 mm). Píšu proto, že nemám přístup na diagnostiku a v pondělí bych měl jít do servisu, se mi logicky nechce platit za něco co už je odstraněno. Díky za rady. P.S. A berte mě s rezervou jsem jen uživatel. J.D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím chlapi. Nové poznatky k nepravidelnému chodu 1.2 /40kW.

Nedělá to při studeném motoru. Před 2 dny jsem s ní vyjel a ujel jsem cca 50 km. Pak se rozsvítila kontrolka ECP a konec. Auto kuckalo, nejelo, ale nikdy nezhasl motor, vždy to volnoběh udržel, ale nešlo to do tahu. Předtím jsem nalil do nádrže přípravek na pročištění palivové soustavy a trysek. A nic. Na VAGu vyjelo, že byla vada na brzdovém spínači. Zatím jsem s ní teď ujel 60 km v zátahu a zatím drží. Každopádně budu rád, pokud mi poradíte, co by to mohlo ještě být, když to znovu začne " nejet ".

Všem Vám zde moc děkuji za radu a pomoc...

Zdravím všechny. Dal jsem na radu vyměnit brzdový spínač ( již předtím jednou měněn) a zdá se, že je klid. EPC nic nehlásí, auto jede. Ale ještě jsem se někde dočetl, že by to mohlo mít i souvislost s podtlaky, tak jsem tam pro jistotu vyměnil i víčko na dolévání oleje na víku hlavy. Pár lidí mě straší, že by to mohla být i vzduchová klapka, tak se uvidí.

Zatím dík moc za rady...

Editováno: , autor: around
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vás zdravím pánové. Nevím zda jste již vyřešili problém s nepravidelným chodem motoru a to jak na volnoběh, kdy otáčky svévolně klesají, nebo při jízdě, kdy jak je uvedeno, že při šulichání a následném přidání plynu motor cuká a tím ztrácí výkon. Já jsem měl naprosto stejné závady a to na Fabia 1,2 MPI 40kW naj. 150000 km.

Tyto závady jsem vyřešil tím, že jsem koupil nové víčko ( uzávěr ) na olej na motorové části. Víčko mě stálo 65,-Kč takže celý problém byl nejspíše v nasávání fal. vzduchu nevím nejsem mechanik, nicméně mám opraveno. Takže doporučuji zkusit zainvestovat do víčka a uvidíte.

Editováno: , autor: Dani1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Já vás zdravím pánové. Nevím zda jste již vyřešili problém s nepravidelným chodem motoru a to jak na volnoběh, kdy otáčky svévolně klesají, nebo při jízdě, kdy jak je uvedeno, že při šulichání a následném přidání plynu motor cuká a tím ztrácí výkon. Já jsem měl naprosto stejné závady a to na Fabia 1,2 MPI 40kW naj. 150000 km.

Tyto závady jsem vyřešil tím, že jsem koupil nové víčko ( uzávěr ) na olej na motorové části. Víčko mě stálo 65,-Kč takže celý problém byl nejspíše v nasávání fal. vzduchu nevím nejsem mechanik, nicméně mám opraveno. Takže doporučuji zkusit zainvestovat do víčka a uvidíte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vás zdravím pánové. Nevím zda jste již vyřešili problém s nepravidelným chodem motoru a to jak na volnoběh, kdy otáčky svévolně klesají, nebo při jízdě, kdy jak je uvedeno, že při šulichání a následném přidání plynu motor cuká a tím ztrácí výkon. Já jsem měl naprosto stejné závady a to na Fabia 1,2 MPI 40kW naj. 150000 km.

Tyto závady jsem vyřešil tím, že jsem koupil nové víčko ( uzávěr ) na olej na motorové části. Víčko mě stálo 65,-Kč takže celý problém byl nejspíše v nasávání fal. vzduchu nevím nejsem mechanik, nicméně mám opraveno. Takže doporučuji zkusit zainvestovat do víčka a uvidíte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...