bundis Vloženo 25. Květen 2010 Vloženo 25. Květen 2010 Ahoj, proč mám tak nízký volnoběh? Po nastartování motor točí cca 500oz/min někdy i chcípne.Předtím chodil po startu od 1200 ot/min a postupně klesal až na 700ot/min.Klapka vyčištěna,nastavena,filtry nové,lamda dle VAGU ok.Kde je chyba?Nechají se ty otáčky nějak přidat přes VAG?Jedná se o octavi 1,6 55kW AEE, r.v.6/98. Citovat
wladko1307 Vloženo 27. Květen 2010 Vloženo 27. Květen 2010 Ahoj, proč mám tak nízký volnoběh? Po nastartování motor točí cca 500oz/min někdy i chcípne.Předtím chodil po startu od 1200 ot/min a postupně klesal až na 700ot/min.Klapka vyčištěna,nastavena,filtry nové,lamda dle VAGU ok.Kde je chyba?Nechají se ty otáčky nějak přidat přes VAG?Jedná se o octavi 1,6 55kW AEE, r.v.6/98. Ahoj palivový filter si menil, auto má aký ťah??? Citovat
bundis Vloženo 1. Červen 2010 Autor Vloženo 1. Červen 2010 Palivový filtr jsem neměnil.Auto jede jinak úplně normálně.Filtrem to nebude. 1 Citovat
milosk Vloženo 2. Červen 2010 Vloženo 2. Červen 2010 zkus cidlo teploty chladici kapaliny, taky nech zkontrolovat rozdelovac, nejsem si jist, ale tyhle slabsi jednasestky meli palec. Citovat
Ondra13 Vloženo 2. Červen 2010 Vloženo 2. Červen 2010 (editace) a funguje regulace škrtící klapky? já měl dost podobný problém viz: ( ) zkus odpojit konektor k ovládání škrtící klapky a na piny 1 a 2 dej krátce (1-2s) napětí 12V. Klapka by se měla naklápět, když vodiče prohodíš, měla by se natoči na druhou stranu. Pokud nenaklápí- odšroubovat celou škrtící klapku a hledat závadu v servomechanismu, popř. v motorku, kabelech apod. Editováno: 2. Červen 2010, autor: Ondra13 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.