Diesel2006 Vloženo 4. Červen 2010 Vloženo 4. Červen 2010 Ahoj Všem, před týdnem jsem si dotáhnul Octávku z Nemecka 1,9 TDI-PD 74KW r.v.2006 / 119tis km. Je to můj první nafťák,takže teť si užívam tah motoru od nízkych otáček,a fantasticky nízkou spotřebu. Ovšem kolega z práce mi to kazí tím,že mi poslal link na cenník vstřikovací třisky Přiznám se,že jsem nečekal,že stojí 10 - 15 tis kč kus ! Proto si chci dát poradit od skušených borců - co delat nebo nedelat aby vstřisky vydrželi. Nebo kůli čemu to vlstne odchází? Co může delat člověk jako prevence? Jak často se to stáva,nebo je to závada spíš výnmečne ? Dekuji všem za dobrý rady... Citovat
TomášT Vloženo 4. Červen 2010 Vloženo 4. Červen 2010 na kolegu se vys.r nevím proč by měly odcházet vstřikovací trysky jen tak...tankuj kvalitní naftu a jezdi a na podobný kecy se vykašli V čem kolega jezdí? v něčem novějším vznětovém? Tak mu na oplátku pošli kolik stojí vstřik na Common-Rail Citovat
Diesel2006 Vloženo 5. Červen 2010 Autor Vloženo 5. Červen 2010 na kolegu se vys.r nevím proč by měly odcházet vstřikovací trysky jen tak...tankuj kvalitní naftu a jezdi a na podobný kecy se vykašli V čem kolega jezdí? v něčem novějším vznětovém? Tak mu na oplátku pošli kolik stojí vstřik na Common-Rail Tak jsem rád To je můj první nafťák...tak proto se ptám. Předchozí auťák jsem mnel Mitsubishi Lancer benzin....asi mi to nikto neuvěří,ale najezdil jsem 236 tis km - bez jediný poruchy. Ale spotřeba byla 9litrů - když sem tomu vypálil tak i 14 Teť Octávka v meste má 6,1...a když jsem ho bral z Nemecka tak jsem mnel 4,9. (ale říkam,mám to je týden,takže se pak uvidí ) Jo,a kolego jezdí také v Octávce 1,8 T 110kw. Možná to je závist - a jen mne chtel vystrašit. Když jsem mu ukazoval palubku,že mám průměr 5,4l...tak málem sem ho musel oživovat Citovat
quicksilver Vloženo 5. Červen 2010 Vloženo 5. Červen 2010 Neboj se vlka nic Koupil si dobře a pravděpodobnost, že ti odejdou trysky při tomhle nájezdu je mizivá. Jak už bylo psáno, tankuj kvalitní naftu a pokud bys to chtěl dotáhnout opravdu k dokonalosti, tak do každé nádrže šplouchni jednu odměrku aditiv. Já používám VIF, ale je toho na trhu opravdu hodně Tak ať slouží bez poruchy Citovat
bundis Vloženo 10. Červen 2010 Vloženo 10. Červen 2010 Ahoj,kdyby ti náhodou odešla což se čas od čas stává,ale tak kolem 200000km někdy déle někdy dříve tak dej vědět.Umím sehnat fungl nové za cca 5000kč/ks.Umím i jiné věci,rozvody,brzdy,tlumiče,řemeny,ložiska,spojky,atd.Vše je nové a originál přímo od zdrojr. Citovat
octavia TDI-81kw Vloženo 10. Červen 2010 Vloženo 10. Červen 2010 na firemní O2 2.0L 103KW za necelé 4 roky 320000tkm.a trysky původní Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.