Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

No takhle to právě nefunguje, to by jinak byly jen klony a originální kabely by nikdo nekupoval. Mají to chytřeji ošetřené. V každém kabelu je HW klíč, který má své vlastní číslo. Klon, jak už je z názvu jasné, je kopií originálního kabelu a tedy i jeho čísla. Pak každý další klon z té série má stejné číslo HW klíče. Dejme tomu, že je to kabel ve verzi 10.6. Ve verzi 11.1 je již tento kód HW klíče uveden na "blacklistu". Po instalaci každé verze VCDS je třeba provést test kabelu - jinak program nefunguje. Pokud tohle uděláš s verzí VCDS, kterou dostaneš společně s kabelem, vše bude OK, pokud s nějakou novější, tak si zničíš kabel.

Jediná možnost, která ale také moc nefunguje, jelikož nové labely jsou kódované, je nainstalovat novou verzi VCDS a z ní jen vytahat soubory, ale to je celkem nepoužitelné teď, kdy jsou snad všechny nové kódované a takto to nejde.

Pokud člověku jde jen o nastavení nějaké funkce, nebo zjištění, co je kde špatně, tak doporučuji se obrátit na někoho, kdo to umí a za nějakou stovku mu to zjistí. Pokud to člověk chce dělat častěji a věnovat se tomu, doporučuji koupit originální kabel a nejlépe i s VIS, stojí to pár korun vzhledem k ceně auta.

(klon - kabel, který je označován například VAG106 a stojí pár dolarů / korun a je jasné, že se nejedná o originální kabel

label - soubor, ve kterém jsou uložené popisky pro kódování řídicích jednotek)

Diky za rozbor jak to funguje.

Rozvedu myslenku proc si chci ten kabel vubec poridit - resim problem ze se mi nuluje startovaci davka nafty (http://forum.skodahome.cz/topic/117383-nestartuje-nulovani-startovaci-davky/), takze pokud by se mi to v budoucnu zase objevilo, tak jsem chtel mit ten kabel primarne na tohle.

Pokud teda koupim vyse zmineny kabel a nainstaluju prilozenou verzi VCDS a nebudu VCDS updatovat, melo by to na tuhle potrebu stacit, ne? Nerikam, ze original kabel v porovnani s autem je drahy, ale pokud bych to mel pouzivat jen na toto a kabel z ciny bude schopen davku nafty zvysovat, nevidim duvod kupovat original.

  • 3 týdny později...

Taky bych se chtěl zeptat, mám O2 předFL MR08 v Eleganci. Kdybych eventuelně koupil nějakej ten kabel z Číny, ať už 908, 106 nebo něco jinýho, musel bych ještě k tomu někde stahovat nějakej program, nebo už je všechno potřebný na kódování (např. podsvětlení nohou) přímo na tom CDčku který k tomu kabelu dle fotek dostanu? Díky za odpověď a nejlépe polopatické vysvětlení

program ti prijde na cdcku, je tam vse co potrebujes ze strany kompu do auta

Program dostaneš na CD co přijde s kabelem a bude anglicky. Pokud bude CD poškozené a ty stáhneš nějaký program z netu, tak jedině nižší verzi, než byla ke kabelu, jinak riskuješ, že už tvůj kabel bude na blacklistu a zničí se ti.

Pokud koupíš originál kabel, tak dostaneš i kód na stažení nejposlednější české verze programu (čeština horší jak z Google translator), můžeš stáhnout přímo ze stránek Ross techu poslední verzi VCDS a nebo třeba německou verzi, která bývá nejaktuálnější a neriskuješ zničení čehokoliv.

Na té O2 co nastavíš? Corner, možná Comming home pokud nemáš a pár drobností, které nastavíš jen jednou a pak na ně už nesáhneš a kvůli tomu myslím, že není potřeba kupovat kabel a stačí se jen obrátit na někoho, kdo ho má a hlavně to umí a nastaví to. To samé s diagnostikou poruch - máš celkem nové auto, nebudeš potřebovat každý měsíc pětkrát zjišťovat co je špatně... To je ale jen můj názor, samozřejmě si kup co potřebuješ, pokud myslíš, že to využiješ.

program ti přijde větsinou na prasklém CD ano ale přijde, stihl jsem ješte za MU sehnat data z CD, 95% činských kabelu jsou jedny a ty samé jestli se jedna o poslední verze 11.3 nebo 11.8 nebo 11.11 jeto jedno pokud kapnes na dobry ks tak rozjdes i CZ verzi 10.6.5 ale celá tato sranda je kompletně bez zaruky tak ono visí v tom 5kilo zase to není zavratná častka když by to nejelo no a jeste ti ho muzou na poste v praze vzit celníci a to te vyjde pak na víc nez na 5kilo :-)

jak jsem někde četl víše v přispěvku ano VIS 4.5CZ jde koupit za pakatel 250kc original na netu, i použité originální diagnostiky

ono je třeba hledat a hledat jak jsou ty reklamy na google život je hledání

  • 4 týdny později...

Prosím o radu, v používání Vagu jsem začátečník.

Mám velký problém, a to ten že se mi ani nedaří nainstalovat ten ovladač na usbkabel.

Stahnul jsem výše uvedený Vag 409.1 nainstaloval verzi US a pak překopíroval Vagcom.exe do nainstalovaného souboru a když chci zpustit VAGUSBUN.EXE tak mě vyskočí tato tabulka i když mám kabel připojený nebo odpojený a pak skočí dalši error a nic se neděje.

Když připojím kabel do počítače a do auta a otočím klíček, tak ani tak to ten kabel nenajde a prostě mě to jebe nervy jelikoš pak už vím jak v tom dělat, ale když se nemůžu připojit a nainstalovat olvadače pro kabel, tak nevím jak to udělat ?

Tabulka skáče tato a nevím proč:

If your USB device is connected, please unplug it now...

Press Continue to uninstall the drivers, or Cancel to quit.

a potom toto:

Error, file not found

C:\Windows\system32\FTD2XXUN.INI

Press Finish to exit.

Potřebuji poradit co nejdříve :oops:

OP systém mám Win 7, ale když jsem to zkoušel i na stolním PC kde je systém XP tak to dělá uplně to samé...

Kábel mám ten modrý s průhlednou šnůrou OBD 2 a u kamaráda byl dříve testován a fungoval

  • 3 týdny později...

Mam VCDS 10.6.0 s klonem. Na O II FL z roku 2009 jde auto-scan bez problemů. Pomoci CAN se najdou všechny řídící jednotky. Zkusil jsem to i na OII FL vyrobené 2012 a tam se ohlásí jen motor. Pripojit se na ně ale můžu bez problémů, pokud znám adresu např. 17 - Instruments. Kde může být problém? Změnila se nějak komunikace na CAN sběrnici nebo je potřeba něco nastavit ve VCDS?

http://auta.predaj.s...kabel-vag-912-0

Ak to funguje, tak 50e nie je taka polozka, ktora by nas amaterov polozila. Na skusku si ho skusim kupit a pak napisem moje postrehy.

Mam tiez novsie auto ktore komunikuje uz iba cez CAN-BUS, takze stary KKL kabel mi bol k nicomu.

Upraveno od random

Dáváš sem odkaz na čínskej klon, kterej koupíš do $30. Tak pokud stojíš o klon, tak si ho objednej sám a ušetříš.

Přesně tak, někdo se chce napakovat na lidský neznalosti a vhledem k tomu že to random dal na víc míst to smrdí buď přihlouplou iniciativou nebo mířenou lidskou spam reklamou která je horší než spambot.

Upraveno od šulda

Navíc v odkazu inzerátu je verze 912, na kabelu (klonu) je 106 a píše se tam o 121. Tak třeba to někdo jen nezná, vzal náhodný obrázek z netu a prodává originál. Ovšem doufat v to - to asi raději ne. :)

Ahoj všem, poradí mi prosím někdo, jaký mam koupit kabel na nakódování Octavie II r.v. 2012? Který stopro funguje? Na netu je toho mraky, trochu se v tom nevyznám :-)

Děkuji moc...

Upraveno od Bahos73

Přesně tak, a máš to bez starostí. Můžeš pak použít jakoukoli originální verzi VCDS přímo z webu Ross-Tech, nebo novou českou 11.11.2 a nemusíš se bát o zničení kabelu. Navíc máš záruku a podporu. :)

Už je 11.11.3 ovšem pouze EN.

Česká bude zase až za rok..... jelikož pc-autodiagnostika a na ni napojení lidé jsou zmrdi.........

A neexistuje něco jiného, levnějšího? Jiný program a kabel, prostě jiný výrobce?

Kdysi jsem i uvažoval o tomhle (http://www.vag-can-pro.cz/) polském řešení, možná je výhoda i teoretická možnost zápisu nového FW do ŘJ, čtení PINu a zápis FLASH paměti, což samozřejmě Ross-Tech neumí, na druhou stranu jsem se nesetkal snad s nikým, kdo by tenhle kabel měl a používal, tak jsem vsadil raději na ověřenou kvalitu od Ross-Tech. Ale můžeš zkusit koupit ten, na který tu odkazuji a pak se podělit o zkušenosti. :)

jj dík včera jsem tam objednal trochu novější model cca 30 dolaru. Tak uvidím :-)

clon verze 11.x moc dobře nefunguje, můžeš ale provest downgrade na verzi 10.6.4 kde bude v pohodě fungovat na 99% ;-)

10.6.4 je bez problému také na W7 x64 dokonce

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.