jjenkyy Vloženo 26. Červen 2010 Sdílet Vloženo 26. Červen 2010 Zdravím všechny chci Vás poprosit o vaše názory či o rady s mojím problémem. Mám octávu I 1,6l 74 kw auto mám po našich takže najeto pravdivých 120000 km. Zničeho nic jsem v garáži spatřil na zemi skrvnu oleje 3x3 cm když sem na to šáhl tak to byl olej ale s rozdrceným kovovým prachem... jelikož to bylo u řidičového předního kola tak jsem usoudil, že to kape z převodovky... Jel jsem do servisu tam vypustili olej a byl jak stříbřenka prostě že si to tam nechají a skusí to rozdělat že se tam něco vysypalo... poté jsem přišel a řekli mi, že mi odkudsi odpadli 2 nýtky a ty putovali po převodovce až mi trochu poškodily plášť převodovky a tam mi tece ten olej... řikám dobrá seženu jinou převodovku protože jsem auto potřeboval rychle na dovolenou a tuto původní převodovku si časem nechám zrepasovat. Sehnal jsem tedy jinou převodovku z úplně vozu a stejného typového čísla... převodovka se namontovala do auta když už to bylo rozhozený tak jsem si dal vyměnit i celou spojkovou sadu. Všechno je ok akorát 1. problém když se rozjíždím z 0 km/h tak cítím když se rozjedu s malíma otáčkama tak jkoby auto cukalo ,ale když se rozjedu s většíma otáčkama tak je to OK a nic necuká (při řazení 2,3 a dál už to nic nedělá tudíž si myslím že je to tou novou spojkou.) Problém č. 2 je ten, že když se rozjedu v klidu na 1 stupen na cca 2000 otáček a rychle tam dám 2 rachlostní stupeň tak to tam dám bez problémů, ale jakoby to prskne přes zuby (když řadím pomalu s nějakoui časovou prodlevou tak to neprskne přes zuby ani při malých otáčkách)... když jedničku vytočím na cca +- 4000 otáček a rychle dám dvojku tak tento problém zmizí (tato převodovka je z bouraného vozu a má udajně najeto 70000 km.) Zajímají mě vaše rady a názory na tyto problémy popřípadě jak to vyřešit. Předem Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jjenkyy Vloženo 27. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2010 Nikdo nemáte žádnou radu či názor??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 27. Červen 2010 Sdílet Vloženo 27. Červen 2010 Opravovat převodovku nemá smysl bude to dražší než když zas koupíš jinou.To cukání bude chvíly trvat než si spojka trochu sedne.To rychlý řazení přes zuby tak touž bude načatej synchron,řadit v klidu a bude to v pohodě a když to bude horší tak budeš muset řadit jak v náklaďáku a mačkat spojku dvakrát a při podřazování s meziplynem:smich: Tak v klidu jezdi a až se to vysype dáš zas jinou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jjenkyy Vloženo 27. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2010 Díky za názor každopádně ta převodovka stojí pěkně za prd v tom případě teda. Když sem měl starýho žigula po dědovi kterej měl 25 let tak žádnej problém a to se snad ani olej a nic v převodovce neměnilo jinak doufám, že aspon to cukání zmizne. Takže to prsknutí púřes zuby je načatej synchron??? podřazuju v pohodě a nedává mě smysl, že když to vytáčím tak to tam padá bez problémů. Nešlo by to nějak jednoduše opravit třeba nějakým spešl olejem bo tak??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 27. Červen 2010 Sdílet Vloženo 27. Červen 2010 Do oleje určitě nějaký aditivum bude ale jestli pomůže to nevím s tím sem se ještě nesetkal.Jen otázečka jak vystavuje spojka a kde zabírá a jak moc ji sešlapuješ pak by problém v synchronu bejt nemusel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jjenkyy Vloženo 28. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2010 Do oleje určitě nějaký aditivum bude ale jestli pomůže to nevím s tím sem se ještě nesetkal.Jen otázečka jak vystavuje spojka a kde zabírá a jak moc ji sešlapuješ pak by problém v synchronu bejt nemusel. No spojku sešlapuju na podlahu při rychlém řazení (tudíž problém s tím, že by zůstávala sepnutá a já tam rval 2 stupen to asi ne e) Mě spíš napadlo jestli nejde nějak seřídit nebo tak něco No a jinak zabírá zhruba v půlce. A ještě mě zajíma po kolika cca. ujetých km si spojka sedne a přestena při nizkých otáčkách při rozjeszu tzv. škubat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jjenkyy Vloženo 30. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2010 Už nikdo nic nenapíše, neporadí??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juri23 Vloženo 23. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2010 nazdar pani! ja mam nieco podobne: dnes som sa konecne pustil do WAP-kovania motora a prevodovky a vidiet zmenu, ale po nasadnuti do auta som zistil ze mi horsie radi 3. prevodovy stupen a to hlavne z 2ky do 3ky. tiahla som kontroloval-namazal som ich ale problem pretrvava. prejavuje sa to tak ze ked preradim z 2ky do trojky tak niekedy mi takm skoci 3ka-, clovek si mysli ze uz tam je ale ked pusti spojku trosku zaskripu zuby a 3ka tam zaskoci alebo ked ju tam zaradim a myslim si ze uz tam je, zatlacim na paku este viac, ta este kusok skoci do predu a vtedy tam je trojka... nestretol sa s tym niekto? a este jedna vec... niekedy ked radim spiatocku mi nepipnu cuvacie senzory a ani sa nerozsvietia spiatocky... kde je spinac spiatocky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 24. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2010 Spínač spiatočky ja na vrchu pri odvzdušnovacom kolíku. Platí pre prevodovku 02K,takže aj pre Tvoju 1.6 74kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 24. Květen 2011 Sdílet Vloženo 24. Květen 2011 Zdar chlapy, chtěl bych otevřít znovu toto téma a zeptat se na tuto choulostivou převodovku 02K. Nedávno jsem zjistil, při zvednutí auta, že mi jdou velice těžko otáčet obě přední kola (auto bylo zvednuto celé na zvedáku). Předpokládal jsem, že se mi nevrací pístky ve třmenech a kolo je přibržděno. Postupně jsem odpojil brzdový třmen - vyloučil ložiska kol a zjistil jsem, že se mi právě velice těžko otáčí při zařazeném neutrálu převodovka. Je potřeba velké síly, abych s ní v klidu pootočil. Je to normální? Převodovka nijak nehučí, nechroupe, řadí bez problémů (po 190 000), jen lezce potí olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zagator Vloženo 12. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2011 Zdravíčko, potkal mně stejný problém(1,6-74kw,1999 najeto-140000) Jedu si letos na dovolenou na Slovensko do Nízkých Tater. Těsně před příjezdem na místo sem pocítoval že na dvojku do kopce začla hučet převodovka, zacouvat už byl problém-na potřetí Při cestě z kopcese zařezenou dvojkou to viditelně hučelo a třikrat spojka sama vyhodila rychlost. musel jsem to odvezt do škoda servisu liptovský mikuláš. Rozebrali zjistily že je spojka....špatná oprava nemá cenu, bylo mně řečeno-"roznejtovaj diferencial" vysolil jsem 1200eček za novou plus vyměna spojky... Dovolená se protáhla o čtyři dni a nekolik peněz....ale bylo tam hezky No nic, za rok jedu zas...začína něco klepat v motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.