Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdravím všechny.Mám fabku 1.2 40kW a tak měsíc mám při startování problém s poklesem otáček.Když nastartuju tak otáčky vyskočí na 1000 a hned poklesnou na 500 a jde cítit že se začíná "dusit",pak se dorovnají na 800 po chvíli 750 a drží.Dřív mi to i zdechlo.Teď to udělá pokaždé při jakém koliv startování akorát to nezdechá.Měl jsem to v servise ale na VAGu nic není žádnou závadu to nepíše.Mám najeto 50 000.Svíčky jsou nové,vzduchový filtr,palivový filtr,klapka je vyčištěná a nastavená.Otáčky normálně nekolísají,jenom při startech.Čím to může být.V servise mi řekli že je to normální ale pár roků jsem auta dělal ale to normální není :feve: !Zkuste prosím poradit.Díky.Michal. :help:

Editováno: , autor: Luďa
není třeba 2 témata na jeden dotaz.
Vloženo

Ahoj,

Mam presne ten isty problem, ako ho opisujes Ty. Isiel som do servisu na 60.000km a auto

mi vratili s problemom ako mas Ty, aj ked pred servisnou prehliadkou bolo v 100% stave.

Servis-mani tvrdia, ze to nieje sposobene prehliadkou. Po el. diagnostikovani sa ziadna chyba

nehlasi, vraj je auto OK. Zial nieje to tak. Skusal som vymenit aj palivovy filter, sviecky a nepomohlo. Takisto potrebujem pomoc, keby niekto vedel - uvitam to. DIK ;) Maro

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Mam presne ten istý problém. Začalo sa to asi pri 60.000 - 70.000 km. Keď som stým išiel do servisi AUTOTRADE Brezno pán Švantner mi dával školenie ako mám štartovať. Ako by som bopl malý chlapec. Teraz mám 99.000 km a až mám pomaly strach že ani nenaštartujem. MIestami je to hroza. Stále sa to zhoršuje nikto nevie povedať kde je chyba. Závada sa prejavuje hlavne pri studenom motore a v zime. Keď je teplota na 90 stupňoj tak je to OK. Taktiež som si všimol že mi čím dlhšie pri štarte svieti kontrolka Airbagu. Po naštartovaní musím chvíľu počkať nech sa motor dostane do otáčok a aš potom uviest auto do pohybu. Bol by som strašne rád za akukolvek radu. Dakujem.

Vloženo

Škrtiaca klapka to nebude. Dal som ju v servise prečistiť a nepomohlo. Skor by som to tipoval na ten snímač otáčok alebo riadiacu jednotku. Údajne by pomohlo jej preflešovanie. Ale zaručiť mi to nikto nevie. :help:

Vloženo

Záleží jak poctivě byla klapka vyčištěna

každopádně musí být uděláno zakladní nastavení

kontrola G62 ?? (ve vagu teplota vody-stupně)

palivový filtr-čerpadlo tlak

přisávání falešného vzduchu

Vloženo

ja mam tiez taky isty problem naFabia 1 Sedan (1,2 47kW, r.v.2008).

ked nastartujem pokles otacok a potom to stupne, obcas sa stane ze vsetko je OK.

Diagnostika v servise tiez OK. O mesiac idem na servisnu a rad by som im dal nejaky navrch co by to mohlo byt....

Dik, caute

Vloženo

Pokud má najeto kolem 60 000km tak bych opravdu v prvé řadě nechla vyčistit tu klapku a základní nastavení. Pokud by to nepomohlo tak přistoupit na další variantu. Tak jak to napsal Alma.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

no mne to tiez kazde rano blbne, auto ma najazdene len 21.800 km, diagnostika OK, skrt. klapka OK,

dnes rano mi to dokonca zdochlo, uz som z toho fakt nestastny,

Ak niekto viete poradit tak budem velmi vdacny,

(F1, 2008,47kW)

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zdravím,

přidám se do klubu.

FI Combi 47kW r.v.2007, najeto cca. 15 000, parkováno v garáži, kde je stále cca. 19 až 20 stupňů.

Poslední 2 měsíce začíná zlobit studený start, ale není to pravidelně.

Pokud to blbne:

Chytne to v pohodě a otáčky okamžitě na cca. 1200, během 3-5 vteřín je začne sundávat dolů.

V okamžiku, kdy se dostane pod 900ot., motor začíná klepat, div že nevyletí ze silentbloků a otáčky padají až někam k 500.

Buď to chcípne a napodruhé to chytne v pohodě a volnoběh udrží bez kolísání nebo se přitom klepání

vzpamatuje a znova si otáčky vytáhne na 1200 a po chvíli už jemně sundá na normální 900ot. volnoběžných.

Někdy mi to týden stojí, příjdu k tomu, natočím to, a jde hned na 900ot., kde v klidu drží volnoběh.

Teplé starty bez problémů a kontrolka motoru taky ještě nikdy nesvítila.

Z pročtení příspěvků na fórech začínám mít podezření buď na za*ranou škrtící klapku nebo že začíná odcházet nějaké teplotní čidlo.

Může mě někdo podpořit nebo proplesknout ? :)

Štve mě, jak to s tím občas mlátí, nemyslím, že to tomu motorku svědčí.

Díky předem za jakýkoliv ohlas.

R.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...