Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,

mám Octavii 99, motor AGU, 1.8T 20V. Mám zřejmě nějakou závadu na motoru a nevím si s tím vůbec rady.

Za jízdy, spíš za studena se z ničeho nic stane, že auto začne škubat a nejede - asi začne vynechávat jeden válec. Po chvíli nebo řádném prošlápnutí plynu se vše uvede do normálu.

Nejdřív jsem myslel, že je to spojka, ale ta je v pořádku. Vyměnil jsem svíčky, koupil novou cívku zapalování a prozkoušel u všech válců - pokaždé to dělalo stejně. Navíc jsem vyčistil i celou palivovou soustavu a nic. Počítač také žádnou chybu neukazuje.

Prosím o pomoc, už fakt nevím co s tím.

Dík

Vloženo

Moc se v tom nevyznám, nevím jestli to byl přesně VAG, každopádně počítač chybu neukázal a na palubovce nic není. Ta váha vzduchu mě taky napadla, ale to by měl počítač zjistit. Pokud se nezjistí žádná příčina, zkusím tu váhu vzduchu naslepo vyměnit.

Nemohl by být problém s těsněním pod hlavou?

Vloženo

VAG právě nevypisoval vůbec nic, žádnou chybu. Svíčky jsem vyměnil. Rozvody jsem nedělal. Mám najeto 140t km. Zítra to ještě budu projíždět na počítači s jiným mechanikem než posledně, takže uvidim.

Váha vzduchu zas není taková rána ne? Tak kolem 1500?

Vloženo

Váhu ti kontrolka neukáže. To by musela být úplně mrtvá. Pokud z ní něco leze, tak se kontrolka většinou nerozsvítí. A ta cena... Přitlač. Když měnit, tak za originál. Já bych řekl projdi nejdřív hadice. Určitě najdeš díru. Hlavně v prostoru pod sáním a taky odvětrání motoru.

Vloženo

Vaha za 1500 ? To musi byt peknej cinskej smejd. Origo stoji 3500 Kc.

Me to na AGU delalo neco podobnyho pred cca rokem a byla to vaha. Kolik vzduchu to ukazuje kdyz to skube ?

Kdybys byl z Brna, tak ti pujcim vahu na vyzkouseni

Vloženo

Z Brna nejsem. Na tři válce to jede pro to, že mi to řekl ten mechanik, co to se mnou projížděl. Bohužel ten kluk co to měl projet s počítačem je teď nemocnej takže zatím nic nevím.

Vloženo

Hadice jsou taky v pořádku. Dneska jsem to dostal zpátky s tím, že nevědí co to je. Hned při první projížďce mi to začlo dělat znovu. Zajímavá věc je ta, že když to začne dělat a člověk dvakrát pořádně prudce přidá najednou to jde normálně a za pár km zase to samé.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahoj,

tak po všech zkouškách se vyměnila váha vzduchu a auto najednou jede. Už jsem na tom ujel 400 km a bez problému. Díky všem za pomoc!

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Čaute pánové, mám problém. Auto mi jede na 3 válce (1,8T AGU). Mám nové svíčky, zkoušel jsem spřehazovat moduly, všechny jsou v pořádku. Dělá mi to čtverka válec, protože když na modulu odpojím konektor, žádná změna. První 3 válce jsou bez problémů. Zítra s tím jedu na diagnostiku, ale přesto se zeptám, zda má někdo nějakej další nápad. Díky za odpovědi! :)

Vloženo

Ahoj,

mám Octavii 99, motor AGU, 1.8T 20V. Mám zřejmě nějakou závadu na motoru a nevím si s tím vůbec rady.

Za jízdy, spíš za studena se z ničeho nic stane, že auto začne škubat a nejede - asi začne vynechávat jeden válec. Po chvíli nebo řádném prošlápnutí plynu se vše uvede do normálu.

Nejdřív jsem myslel, že je to spojka, ale ta je v pořádku. Vyměnil jsem svíčky, koupil novou cívku zapalování a prozkoušel u všech válců - pokaždé to dělalo stejně. Navíc jsem vyčistil i celou palivovou soustavu a nic. Počítač také žádnou chybu neukazuje.

Prosím o pomoc, už fakt nevím co s tím.

Dík

Aký máš plyn? Je tam lanko, alebo potenciometer, ak je tam potenciometer, tak to môže byť aj tým. V málo prípadoch to stačí iba vyčistiť.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Čaute pánové, mám problém. Auto mi jede na 3 válce (1,8T AGU). Mám nové svíčky, zkoušel jsem spřehazovat moduly, všechny jsou v pořádku. Dělá mi to čtverka válec, protože když na modulu odpojím konektor, žádná změna. První 3 válce jsou bez problémů. Zítra s tím jedu na diagnostiku, ale přesto se zeptám, zda má někdo nějakej další nápad. Díky za odpovědi! :)

mal som ten istý problém vymenila sa RJ zapalovania auto mi zatial ide bez problemov!!!

Vloženo

No u mě to byla špatná svíčka. A to jsem měl 2sady! lol Oboje na nic. Takže už jezdím na 4, ale..

Vznikl mi další problém a myslím, že tady klidně můžu pokračovat v debatě. Přestalo mi to tlačit. N75 je ok. Dnes jsem vyměnil podtlakový hadičky, snad jenom jednu ne, pač jsem se k ní nedostal, takže až to bude zdvyhlý. No má někdo nějakej slušnej nápad jak na to dál? Diagnostika nic neukazuje, tu už jsem zkoušel. A turbo KO není a BOV odfukuje velice slabě. Bude to nejspíš nějaká blbost, ale přijít na ni mi dělá problém! :aggressive:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...