Pawouk Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 No však jo,jde o to,jestli v něm není nějaká závada. Podle mě stejně budeš muset zajet někam,kde se zabývají servisem klimatizací. Abych pravdu řekl,mě to na Fabii taky tak nějak divně "hučí" (pozor,nemyslím tím běžící ventilátor u chladiče),za podmínek,které popisuješ - tzn. za jízdy. Ale mám pocit,že to snad dělalo od začátku? Nevím jistě. Ale všechno funguje,auto je služební,tak se tím po zkušenostech se servisem nezabývám. Taky jsem čekal,jestli tady někdo něco nenapíše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 A hučí to pokaždé nebo jenom někdy? U mě je to takové sporadické, někdy jo, jindy mi přijde, že je klid Ještě teda hodně hučí i větrák na první stupeň, za jízdy to není skoro slyšet, ale při zastavení na křižovatce hodně, ale to s tím nesouvisí, to hučí i při vypnutém chlazení, někde se tu o tom už psalo, že to ten větrák v FII dělá, nevím, jestli to už ve faceliftu vychytali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 tak jsem tu našel téma, ve kterém se ten hluk řeší: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 (editace) Jo,tos trefil,to bude ono. Mě to také nedělá vždy. Já tedy nemám vysledováno,kdy to přesně dělá. Vzhledem k tomu,že jezdím krátké úseky jen po městě,tak klima maká skoro pořád na plno,tak se mi to projevuje asi častěji. Zajímavé je,že na jedničkové Fabii mě to nedělalo. Větrák mi nějaký čas také hlučel na první stupeň,ale nějak si to sedlo samo od sebe,tak s tím nemám problém. Editováno: 3. Červen 2012, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 Jo, o tom se tam píše, že to dělá jen tehdy, kdy klima dosáhla nastavené teploty a už jenom tu teplotu udržuje, to by vysvětlovalo, že ti to dělá často, když tu klimu hodně používáš Jinak jak jsem z toho vlákna pochopil, tak se jedna o "vlastnost" a nemá teda asi cenu to nějak řešit, že :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 Přesně tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 Akorát zvláštní je, že se to neprojevovalo hned od začátku. I v tom vláknu někdo píše, že mu to začlo dělat až po 3 letech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 (editace) Jeden den jsem ted jezdil s FII s mechanickou klimatizací. Moc mně činnost nepřišla jiná od klasického Climaticu. Potkal bych ale rád pitomce, který vymyslel automatické zapínání cirkulace po nastavení teploty na minimum. V daný den chvilku pražilo, chvilku bylo slunko za mrakama. Krouti se muselo sem tam. A když začalo svítit a teplota se dala na minimum, pokaždé se ta zatracená cirkulace zapla. Na dálnici vůbec nemusí být zapnutý ventilátor při větrání. Absence náporové klapky zaručuje intenzivní větrání. Bohužel ale při tom neběží klimatizace. Jinak by to byla úspora hodná verze greenheil. Editováno: 29. Červen 2012, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 Tak této "vychytávky" jsem si u manuální klimatizace nepovšimnul. Spíš bych řekl,že to nedělá u FII vyrobené koncem roku 2011.Budu to muset vyzkoušet. Je možné,že je to dané datem výroby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 30. Červen 2012 Sdílet Vloženo 30. Červen 2012 Auto bylo vyrobené v závěru loňského roku. Nejsu si ale jistý, jaká je XXKT výroba. V téhle souvislosti mě napadlo, jestli někoho napadlo naopak nastavit automatickou deaktivaci vnitřní cirkulace po určité době. To mě vadí, protože si cirkulace všimnu většinou až když začne být hnusný vzduch. Na climatronicu sice symbol začne blikat, ale toho si člověk těžko všimne. Aspoň pípnutí by bylo dobré. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 30. Červen 2012 Sdílet Vloženo 30. Červen 2012 Mě se také automaticky zapíná cirkulace vzduchu a je to asi proto aby se co nejrychleji prostor vychladil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 1. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2012 Tak mě u jednoho z posledních kusů předface se nic automaticky nezapíná, co tam natočím a namačkám, to tam celou dobu drží ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2012 Jenže Dicku,tady se píše o FL,ta totiž jako jediná má od určité doby "mechanickou" klimatizaci a ne Climatic,nebo dokonce Climatronic. Dnes jsem to tedy vyzkoušel na FII FL 1.4 vyrobené v listopadu,nebo prosinci 2011 a funguje to takto: při zapnuté AC a otočení ovladače teploty na minimum se automaticky zapíná vnitřní cirkulace a to s jedinou výjimkou - při nastavení ofuku na přední sklo se tato vnitřní cirkulace nezapne (logicky - mohlo by se mlžit přední sklo) - proto jsem si toho dříve nevšimnul,mám to totiž nastaveno skoro pořád na přední sklo. Já tyto vychytávky moc nemusím,nemám rád,když se mě snaží auto přechytračit. Takto mě vadí i to,že při nastavení ofuku na přední sklo se automaticky zapíná Climatic a to jak ve Fabii,tak i Octavii. Někdo ve fabrice vydedukoval,že ofuk na přední sklo se pouští jen když je zamlžené,nebo zamrzlé? Ale já nemám rád,když na mě proudí vzduch z těch otvorů v palubce a proto ho většinou ženu přes přední sklo. A nejsem sám,kdo to dělá. Nad tím se nějaký soudruh konstruktér už nezamyslel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2012 (editace) Já mám větráky ve všech autech vždycky nastavené šikmo nahoru souběžně s podélnou osou auta. Nemusí být vzduch nasměrovaný na sklo a zároveň to nefouká přímo na cestující. Vzadu si nestěžují na dusno. Jak říkám, kdyby naučili raději automatické vypínání cirkulace, udělali by líp. Pro mě další důvod, proč bez Climatronicu auto nechci. Editováno: 3. Červenec 2012, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 3. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2012 Pokud není mega vedro taky mám rád nastavení ofuku pouze na přední sklo. A jak říká Pawouk, nemůžu tuto "vychytávku" s vnitřní cirkulací, která se mi snaží dokázat, že je chytřejší než já :-) mít, a jsem za to rád ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.