Přejít na obsah

Climatic VS. Čelní sklo


A4Y2IQ1

Doporučené příspěvky

No však jo,jde o to,jestli v něm není nějaká závada. Podle mě stejně budeš muset zajet někam,kde se zabývají servisem klimatizací. Abych pravdu řekl,mě to na Fabii taky tak nějak divně "hučí" (pozor,nemyslím tím běžící ventilátor u chladiče),za podmínek,které popisuješ - tzn. za jízdy. Ale mám pocit,že to snad dělalo od začátku? Nevím jistě. Ale všechno funguje,auto je služební,tak se tím po zkušenostech se servisem nezabývám. Taky jsem čekal,jestli tady někdo něco nenapíše. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A hučí to pokaždé nebo jenom někdy? U mě je to takové sporadické, někdy jo, jindy mi přijde, že je klid

Ještě teda hodně hučí i větrák na první stupeň, za jízdy to není skoro slyšet, ale při zastavení na křižovatce hodně, ale to s tím nesouvisí, to hučí i při vypnutém chlazení, někde se tu o tom už psalo, že to ten větrák v FII dělá, nevím, jestli to už ve faceliftu vychytali

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo,tos trefil,to bude ono. Mě to také nedělá vždy. Já tedy nemám vysledováno,kdy to přesně dělá. Vzhledem k tomu,že jezdím krátké úseky jen po městě,tak klima maká skoro pořád na plno,tak se mi to projevuje asi častěji. Zajímavé je,že na jedničkové Fabii mě to nedělalo.

Větrák mi nějaký čas také hlučel na první stupeň,ale nějak si to sedlo samo od sebe,tak s tím nemám problém.

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, o tom se tam píše, že to dělá jen tehdy, kdy klima dosáhla nastavené teploty a už jenom tu teplotu udržuje, to by vysvětlovalo, že ti to dělá často, když tu klimu hodně používáš

Jinak jak jsem z toho vlákna pochopil, tak se jedna o "vlastnost" a nemá teda asi cenu to nějak řešit, že :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Jeden den jsem ted jezdil s FII s mechanickou klimatizací. Moc mně činnost nepřišla jiná od klasického Climaticu. Potkal bych ale rád pitomce, který vymyslel automatické zapínání cirkulace po nastavení teploty na minimum. V daný den chvilku pražilo, chvilku bylo slunko za mrakama. Krouti se muselo sem tam. A když začalo svítit a teplota se dala na minimum, pokaždé se ta zatracená cirkulace zapla.

Na dálnici vůbec nemusí být zapnutý ventilátor při větrání. Absence náporové klapky zaručuje intenzivní větrání. Bohužel ale při tom neběží klimatizace. Jinak by to byla úspora hodná verze greenheil.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto bylo vyrobené v závěru loňského roku. Nejsu si ale jistý, jaká je XXKT výroba. V téhle souvislosti mě napadlo, jestli někoho napadlo naopak nastavit automatickou deaktivaci vnitřní cirkulace po určité době. To mě vadí, protože si cirkulace všimnu většinou až když začne být hnusný vzduch. Na climatronicu sice symbol začne blikat, ale toho si člověk těžko všimne. Aspoň pípnutí by bylo dobré.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže Dicku,tady se píše o FL,ta totiž jako jediná má od určité doby "mechanickou" klimatizaci a ne Climatic,nebo dokonce Climatronic. Dnes jsem to tedy vyzkoušel na FII FL 1.4 vyrobené v listopadu,nebo prosinci 2011 a funguje to takto: při zapnuté AC a otočení ovladače teploty na minimum se automaticky zapíná vnitřní cirkulace a to s jedinou výjimkou - při nastavení ofuku na přední sklo se tato vnitřní cirkulace nezapne (logicky - mohlo by se mlžit přední sklo) - proto jsem si toho dříve nevšimnul,mám to totiž nastaveno skoro pořád na přední sklo. Já tyto vychytávky moc nemusím,nemám rád,když se mě snaží auto přechytračit. Takto mě vadí i to,že při nastavení ofuku na přední sklo se automaticky zapíná Climatic a to jak ve Fabii,tak i Octavii. :kol-32: Někdo ve fabrice vydedukoval,že ofuk na přední sklo se pouští jen když je zamlžené,nebo zamrzlé? Ale já nemám rád,když na mě proudí vzduch z těch otvorů v palubce a proto ho většinou ženu přes přední sklo. A nejsem sám,kdo to dělá. Nad tím se nějaký soudruh konstruktér už nezamyslel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám větráky ve všech autech vždycky nastavené šikmo nahoru souběžně s podélnou osou auta. Nemusí být vzduch nasměrovaný na sklo a zároveň to nefouká přímo na cestující. Vzadu si nestěžují na dusno. Jak říkám, kdyby naučili raději automatické vypínání cirkulace, udělali by líp. Pro mě další důvod, proč bez Climatronicu auto nechci.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...