Březen 19, 201213 r Jojo to pěkně cvaká...Víc než u mě..U mě to jen takové jemné pocvakávání. Upraveno Březen 19, 201213 r od Ondrero
Březen 20, 201213 r No jo ale tak možná u mého motoru,kde to má cvakání náběh...Toto už je podle mě K.O.hydroštel....
Březen 21, 201213 r asi bude spatny. Chtel jsem motoru doprat a nalil jsem tam catrol 5w40 turbo disel edge. A zadna zmena
Duben 4, 201213 r Nechci strašit, ale je možné, že Ti to v servise špatně nastavili a mírně se jim to potkalo a teď Ti to cvaká.
Duben 4, 201213 r Tumik21: Tak jsem si pouštěl jseště jednou ten tvůj klip....A to cvakáná není nic v motoru...To bude ventil v nádobce s akt.uhlím....Já si taky nátačel motor a úplně stejný cvakání
Duben 4, 201213 r Shoda okolností se mi zde jeví jako málo pravděpodobná. Zajeď do servisu a zeptej se na to. Vsadím se, že se budou vymlouvat.
Duben 4, 201213 r ano tak mi vyměnili po dvou kilometrech novou napínací kladku u které se vymačkal šroub u tlumiče aby potom zjistili, že odešla také nová volnoběžka alternátoru která se zadřela, vše vyměněno cvakání na druhé straně motoru neutále pokračuje s tím, že mi po kontrole nastavení rozvodu řekli, že je to dobře nastaveno a že toto klepání je normální, takže jsem už hotovej a asi pěkný vůl, fakt už nevím co dál, vše mě stálo 12 litrů a ........ ach jo
Duben 4, 201213 r No pokud na tím motorem budu stát,tak to možná poznám...Ale přes náhrání mobilem a pod to fakt nééé
Únor 18, 201312 r Tak páni, moja Octavia 1 TDI AGR 66kW 1999 má za sebou čerstvú výmenu hydraulických zdvihátiek značky INA Germany. Od výmeny zdvihátiek som nabehal na aute asi 500km, ale zvuk motora je rovnaký ako pred výmenou. Vymenilo sa komplet všetkých 8 kusov + gufero na vačke. Podľa slov mechanika vačka aj ventily sú bezproblémové, v poriadku. Všimol som si, že po výmene hydroštelov mi ubudol olej. Pred výmenou bol medzi ryskami MIN - MAX nad polovicou a dnes po cca. 500km bol pri studenom motore na minime, taktiež po miernom zahriatí je hladina rovnaká. Je možné, že má na to vplyv výmena hydroštelov? Predsa to množstvo oleja v nich nemôže byť cca. 4 dcl Spotreba oleja na 10 000 km je cca. 6 - 7 dcl. Inak nemôže klepot nových hydroštelov súvisieť s tým, že mám pretočený závit na olejovej vani a tým pádom uniká odtiaľ tlak a hydroštely nie sú úplne dotlačené olejom? Ale to by mi asi zasvietila kontrolka, či sa mýlim? Auto je zohriate na 90°C, klepot je badateľný najmä pri teplom motore po prejdení cca. 10 - 40 km. Olej je tam 10w40, VW 505.00, ELF Diesel. Prikladám video soudruhové Ďakujem za všetky postrehy a tipy!
Únor 19, 201312 r Kde máš ten přetočený zavit? Tlak je za čerpadlem v kanálkách a trubkách, ne v celém bloku a vaně.
Únor 19, 201312 r Wojnar: závit mám pretočený na výpustnom šróbe olejovej vane. Ale to s tým tlakom nesúvisí, podľa toho, čo si napísal. Ja som myslel, že tlak je v celej olejovej sústave. Ten zvuk cvakania sa prejavuje najmä pri zohriatom motore pri dlhšej trase. A čo ten úbytok oleja - môže to s tým súvisieť?
Únor 19, 201312 r Nepřipadá mi to , že bych tam slyšel klepání hydroštelů. Bohužel některá TDI jsou hlučnější. Kup si někde na čerpačce aditiv do nafty VIF . Nalej ho tam a po ujetí pár km budeš mile překvapen.
Únor 19, 201312 r Tlak: ani to technicky není možné, aby byl v celé soustavě. Olej se musí čerpat z beztlakové nádoby a tlakovat do oběhu. A pak, neúměrně by trpěly gufera a těsnění, utěsnění něčeho takového by bylo moc náročné. Úbytek: ten jednorázový? No, zdvihátka si asi něco vzaly, dále si možná při každém tom jednotlivém měření jinak stál, těžko říct a tak se to možná sečetlo a vychází Ti to na půl litru. Já nejsem mechoš, ale vadné a dobré zdvihátko mechanik pozná. Třeba takhle: Pepa007: No ani já tam toho moc neslyšel. Jednak škoda, že ten zvuk nesnímal při otevřené kapotě a pak záznam nebude nikdy živý poslech.
Únor 19, 201312 r Ďakujem vám za odpovede, to video ten zvuk fakt skresľuje, ale viem, že ten zvuk, aký to má, nie je určite taký, ako má byť. Niekedy to má úplne krásny zvuk a niekedy to začne cvakať. Môže to byť použitým olejom? Ale ELF mi nepríde ako nekvalitný výrobca. Ten VIF aditív na dízel je len jeden typ?
Únor 19, 201312 r Asi ano. Já to nepoužívám, jen loni při těch -30-kách jsem jednou nalil TDA od Castrolu. Jinak když se tady píše o VIF, tak se to nijak nerozlišuje. Jen Benzín/Nafta a Léto/Zima, zatímco ta zimní v létě nevadí.
Únor 19, 201312 r Diki, akurát som si o tom niečo pohľadal, tak to pôjdem skúsiť kúpiť. Ale je zaujímavý ten úbytok oleja. Idem si ľahnúť pod auto, aby som zistil, koľko vytláča oleja z tej skrutky olejovej vane. Keď sme pri tom - dať spraviť nový závit do starej OE vane, alebo kúpiť úplne novú ČÍNSKU vaňu? Vieme o dákych výhodách - nevýhodách?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.