jezekm Vloženo 17. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2010 Ahoj, mám SII combi, od března co jsem přezul jsem najel 36 tis. km a je po gumách. na předku jsou úplně v řiti, vzadu je to trochu lepší. Byl jsem zvyklej na gumy najezdit 55 - 65 tisíc ( u Oktávky I) a tohle mi přijde jako fakt dost bída. Gumy byly origoš Dunlop sport 2 myslim. Má někdo podobnou zkušenost prosím? pořád skrytě doufám, že jsem měl špatnou sérii gum a že až vyměním, tak budu zase jezdit na gumy celou sezónu. Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajpservice Vloženo 17. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2010 Před 2 roky jsem na OCT I 4x4 najel na nových DUnlop SP Sport O1 10 000km.. a bylo uplně po nich.. totálně... kdyby mi to někdo říkal.. neuvěřím.. ale toto jsem viděl na vlastní oči.. Ježděno hodně po městě,..ale i tak je to až neuvěřitekné... 36000km je paráda... quote name='jezekm' timestamp='1282065219' post='1423614'] Ahoj, mám SII combi, od března co jsem přezul jsem najel 36 tis. km a je po gumách. na předku jsou úplně v řiti, vzadu je to trochu lepší. Byl jsem zvyklej na gumy najezdit 55 - 65 tisíc ( u Oktávky I) a tohle mi přijde jako fakt dost bída. Gumy byly origoš Dunlop sport 2 myslim. Má někdo podobnou zkušenost prosím? pořád skrytě doufám, že jsem měl špatnou sérii gum a že až vyměním, tak budu zase jezdit na gumy celou sezónu. Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 17. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2010 JEZEKM:Dunlop pneumatiky moc vela kilometrov nevydrzia. Pozri link. LINK: http://www.pneunet.cz/hodnoceni-pneumatik/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denny1 Vloženo 1. Září 2010 Sdílet Vloženo 1. Září 2010 Ahoj, mám SII combi, od března co jsem přezul jsem najel 36 tis. km a je po gumách. na předku jsou úplně v řiti, vzadu je to trochu lepší. Byl jsem zvyklej na gumy najezdit 55 - 65 tisíc ( u Oktávky I) a tohle mi přijde jako fakt dost bída. Gumy byly origoš Dunlop sport 2 myslim. Má někdo podobnou zkušenost prosím? pořád skrytě doufám, že jsem měl špatnou sérii gum a že až vyměním, tak budu zase jezdit na gumy celou sezónu. Díky za info mam supa v kombu od poloviny brezna 2010. obutej do pirelli pzero rosso 225/45/R17 94W. ted mam ujetych 33.000, z toho cca 4.000 na zimnich. Tzn. ze na pirelkach jsem najel cca 29.000. Zhruba po 20.000km mi pneu zacaly celkem slusne hucet, ted je to celkem nesnesitelny. Byl sem v pneuservisu, tam jsem zjistil ze je na nich pila jako prase, nechal jsem zkontrolovat geometrii, ta byla ve 100% poradku. Takze jestli si najel 30.000 a nemas takovy problemy jako ja, bud v klidu. Kazdopadne jsem se pidil po tom, cim to muze byt, kdyz je geo v poradku. Milion nazoru: spatny cesty, vysoka rychlost!!(koeficient W je do 270 km/hod!!!-servisak ve skodovce tohle vymyslel), auto neni plne zatizeno - dela to hlavne na plne zatizene predni naprave, je tam prece motor..., spatny tlumice - nova kara, sice je fakt, ze tam je snizenej podvozek z priplatkove vybavy, ale i tak by to prece melo byt nejak naladeny ne? nemate nekdo podobny problemy a nejlepe reseni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 1. Září 2010 Sdílet Vloženo 1. Září 2010 Panove, a co byste chteli??? Uvedomte si, ze na SII mate velmi pravdepodobne 17" nebo 18" kola s pneumatikama s vysokym rychlostnim indexem ze tridy vysokovykonnych - na SII obvykle Continental SportContact 2, Dunlop SP Sport Fastresponse, Pirelli P Zero Rosso apod. Jejich smes je mnohem mekci nez ma bezna pneu stredni tridy do indexu V (do 240km/h). A proto zivotnost takovych pneumatik na SII je prave tech cca 35-40tkm pri beznem zachazeni bez ohledu na znacku (predpokladam kvalitni evropskou gumu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 1. Září 2010 Sdílet Vloženo 1. Září 2010 Ja jsem najel na Dunlop Sport Maxx co mam z vyroby 25tis km a pilu (schody na vzorku) mam na predku taky, ale to jsem mel i na starem aute. Podle mne je to normalni a souvisi to s tim, ze kola na hnane naprave jsou zatezovana akceleraci mnohem vic nez brzdenim a proto se to tak "jedostranne" sjizdi. Na zadku zadnou pilu nemam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty8 Vloženo 16. Září 2010 Sdílet Vloženo 16. Září 2010 Mam na svem Superbu z vyroby Continental Sportcontact 2, najeto je na nich 40 000 km (vetsina na dalnicich v zahranici) a maji jeste nejmin tretinu vzorku, jak vpredu, tak vzadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 26. Září 2010 Sdílet Vloženo 26. Září 2010 To jen potvrzuje co jsem rikal - pneu se opotrebovava na dalnici samozrejmne min, neni tolik zatezovana bocnimi/pricnymi silami. Nicmene pneu se vzorkem cca 3mm (tretina noveho) je pro me na konci zivostnosti, na vode uz nezajistuje dostatecnou odolnost proti aquaplaningu a pri brzdeni se uz neusnosne prodluzuje brzdna draha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 26. Září 2010 Sdílet Vloženo 26. Září 2010 Škoda Superb Combi: pozor na tlak v pneumatikách Největší české kombi svléklo v losím testu pneumatiku. Pětkrát v řadě. Test nebyl proveden zcela správně, Škoda přesto navrhla řešení problému. Nejčtenější švédský motorsitický časopis Teknikens Värld si tentokrát pro svůj slavný losí test vybral Škodu Superb s karoserií kombi. Vinou špatné komunikace s techniky automobilky však bylo auto přeložené o 103 kilogramů a vnější přední kolo nápor nevydrželo. Nešlo o ojedinělý jev, pneumatika se sesmekla z ráfku při všech pěti pokusech. Škoda ihned provedla vlastní testy a našla řešení. Doporučuje zvýšit tlak v pneumatikách. Problém se týká pouze verze s osmnáctipalcovými koly, menší ráfky zvládají krizové situace dobře. Se správně naloženým autem rovněž nehrozí žádný problém. Pokud však chcete svůj Superb Combi zatížit více než výrobce zamýšlel, Škoda nově radí nafouknout pneumatiky na vyšší tlak, konkrétně 2,7 baru vpředu a 3,2 vzadu. Losí test vešel do obecného povědomí v roce 1997, kdy redaktor časopisu Teknikens Värld Robert Collin převrátil při simulovaném vyhýbacím manévru na střechu Mercedes třídy A. Stalo se tak při 37 kilometrech v hodině. A proč se zkouškám extrémního vyhýbacího manévru, které světu dali právě seveřané, říká "losí test"? Potkat na švédské silnici až půltunového zástupce čeledi jelenovitých, losa evropského, není nic výjimečného. Krom vyhýbacích manévrů testují Švédové svá auta také na srážku s tímto velkým zvířetem. V České republice nic takového zvykem není, přestože několik kusů losa u nás žije. Superb je pro test vhodnějším kandidátem, než by se mohlo zdát. Minimálně k jedné srážce s losem už na území ČR došlo, a to v roce 2003. Řidiči se nic nestalo, vycpané zvíře je k vidění v informačním středisku národního parku Šumava v Českých Žlebech. Zdroj: autoweb.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lightning Vloženo 27. Září 2010 Sdílet Vloženo 27. Září 2010 K tomuto tématu jsem viděl jedno zajímavé video, ale bohužel ho už nemůžu najít (bylo na internetu, nějaký test Superba). Jeli normálně (rychle) po silnici a natáčeli na kameru přední kola. V prudších zatáčkách bylo vidět, jak se pneumatika na ráfku deformuje. Něco na tom testu rozhodně bude a nemyslím si, že je problém jenom v přetížení auta. Škoda, že jsem si neuložil odkaz na to video. Třebas to sem ale někdo hodí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 28. Září 2010 Sdílet Vloženo 28. Září 2010 Deformace pneu pri prujezdu zatacek je naprosto normalni. Svleknuti uz ne. Ale jak bylo receno, Superb Combi byl o 103kg prelozen, coz znamena o cca 18%! Drbat hlavu si muze akorat svedsky importer, protoze nebyt pretizeni auta daneho spatnou informaci smerem k novinarum, k nicemu by nedoslo jak ukazaly dalsi opakovane testy s nepretizenym autem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lightning Vloženo 28. Září 2010 Sdílet Vloženo 28. Září 2010 Nicméně na základě tohoto testu Škoda upravila doporučené hodnoty huštění pneumatik na vyšší hodnotu. K nějaké deformaci samozřejmě dochází a nedokážu posoudit, co je normální a co už ne. Škoda, že to video už nemám, protože tam mi to moc normální nepřišlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 28. Září 2010 Sdílet Vloženo 28. Září 2010 Je to logicka reakce na udalost v mediich. Kdyz reknou "vse ok", vypada to hur nez kdyz vydaji zpravu "zmente husteni a budete v pohode i kdyz auto prelozite o 18%". Asi tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
indet Vloženo 15. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 (editace) Ja jsem najel na Dunlop Sport Maxx co mam z vyroby 25tis km a pilu (schody na vzorku) mam na predku taky, ale to jsem mel i na starem aute. Podle mne je to normalni a souvisi to s tim, ze kola na hnane naprave jsou zatezovana akceleraci mnohem vic nez brzdenim a proto se to tak "jedostranne" sjizdi. Na zadku zadnou pilu nemam. Stejně jako ostátní i já mám špatnou zkušenost s pneu Dunlop Sport Maxx - mám na nich po jednom roce cca jen 20tKm, ale vzorek je zubatý jak pila a bohužel dost nepříjemně to vzadu hučí. Holt je lepší se držet osvědčených pneu Pirelli, Michelín a Bridgestone. Editováno: 15. Říjen 2010, autor: indet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kresomysl Vloženo 21. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2010 tak já teď po 20tkm když jsem přezul na zimu, tak mohu ty originál continentaly zepředu tak leda zahodit :-) je to jak galuska na kole :-) a vy si stěžujete na 35tkm? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hudra Vloženo 22. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2010 (editace) já mám na zimních i letních najeto 10tis (na obou), ještě to zvládnou jednu sezonu a půjdou na výměnu, či-li u mě to vypadá, že letní i zimní vydrží tak 20tis. Což není nic extra :-( Editováno: 22. Listopad 2010, autor: hudra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s.uperb Vloženo 3. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2011 Odpověď na sjeté pneu ? Silentbloky na přední nápravě a bohhužel i na zadní ( viz. čl. SM č. 17 - někde na foru je i odkaz). Jsem též obětí tohoto modelu. U Passatu jsem nápravu řešil ve 180 tisících. U A6 do 250 nic. Kde udělali soudruzi chybu ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 3. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2011 Jeste k te trvanlivosti pneu - zimni 16ky (Conti TS830) mi vydrzeli na predni naprave 50tis km (sjel jsem je z 8mm na 2mm). U pneu na zadni naprave mi po 50tis km neubyl ani 1 mm, pouze jsou trochu osoupane vnitrni hrany pneu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Red Dwarf Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 To je moc dobrá zpráva s těma Continentalama. Zrovna jsme je koupili na oba služební SUPy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kropin Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 Pánové kdo by jakou pneu doporučil v rozměru 225/45 94W R17?? Teď jsem měl Dunlopy, jízdní vlastnosti i výdrž v pohodě ale přijdou mě dosti hlučné. V 16ctkovém rozměru bych určitě šel do Michelin Primacy 3, ale u 17ctek váhám. Budu rád za každou radu. Díky vám předem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 27. Duben 2015 Sdílet Vloženo 27. Duben 2015 V 225/45 R17 mam conti sportcontact 5 a jsou v pohode, predtim jsem mel dunlop sport maxx a blbe se sjizdeli na krajich a pak byly hlucne. I spotreba mi sla dolu na Continentalech oproti dunlopum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 29. Duben 2015 Sdílet Vloženo 29. Duben 2015 taky jsem pořídil Conti5 a souhlasim co napsal 5icz. Tak jsem zvědavej, letos budu jezdit druhou sezonu. Jen jsem teda proti Dunlopum přistoupil na to, že co rok prohodim přední/zadní. Zatimco u 16" na Oktě, kde sem nějakou pilu a blbé sjíždění nepozoroval roky, tak S2 s Dunlopy byl náchylný, tak uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 15. Květen 2015 Sdílet Vloženo 15. Květen 2015 chlapi, jedna otazka mozno aj trocha mimo temy, ale tykajuca sa tych dunlop-ov. na tuto sezonu som kupil 2 ks tych Dunlop Sport Maxx RT 92Y R18 225/40 a daval som ich na prednu napravu. len pri vymene som si nebol isty ako ich nasadit, pretoze na tychto pneu nie je nikde sipka otacania. je to jedno, akurat treba dodrzat vnutornu a vonkajsiu stranu? tu sipku som nakoniec nasiel iba na jednych zimnych, kde bol taky skor symetricky dezen. napr. na zimnych nokian-och som tu sipku uz tiez nenasiel. vdaka za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 15. Květen 2015 Sdílet Vloženo 15. Květen 2015 Směrové pneumatiky jsou vždy označené šipkou a dle toho se montují (často symetrický dezén). Pokud nejsou pneu směrové (často asymetrický dezén) montují se pouze dle označení vnitřní/venkovní strana - tj. inside/outside 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 9. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2015 Tak kolik už máte najeto na těch conti sportcontact 5, a jak se vám na nich jezdí? Plánuji taky koupit nějaké pneu 17" asi sportcontact 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.