Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tak to je jasný že novej model hned nekupovat....táta hlavně čeká až na DSG a tak na září,říjen...takže když to dopadne,tak jak si plánuje,tak ho bude mít tak koncem roku max.začátkem 2010.

To Blacky, jasnej souhlas, počkán si taky. Rooma jsem kupoval hned, ale jako ty počkám až doplatím, a pak to asi vyměním za Yetiho :)

foromen: aku verziu Yetika by si rad ?

Pratele Yetiho jsem na silnicich u nas uz videl mockrat - vetsinou jedou 3-4 za sebou, predevsim na boleslavske dalsnici, ale i v praze a okoli a musim proste rici, ze se me to auto nelibi. Samozrejme, ze to jen vec nazoru a komu se libi tak proti tomu vubec nic nemam, ale prijde me to po designove strance na muj vkus nejak moc splacane a nedotazene do konce.

Hlavne me tam nejak moc nesedi ty predni mlhovky - to je jako pest na oko. Jako kdyby to tam nekdo jen cvicmo zkusil dat v pocitaci a nejakej blbec z vedeni se v tom vzhledl a uz nic jineho nechtel. Samozrejme jak jsem psal je to vec nazoru a nekomu se to naopak muze libit, ale ja bych si tohle auto nikdy nekoupil. Jednak jsem zvykly na krapet vetsi auta, ktera jsou uplne nekde jinde, ale tohle se me proste nelibi. :kuk:

Jen v rychlosti jsem udelal na pocitaci malou upravu, ale jeste by to chtelo ty mlhovky!

Opticky ho to sice krapet dela nizsiho, ale i k tomu sibru me to sedi vice. Co vy na to?

orig:

orig_yeti.jpg

po drobne uprave:

new_yeti.jpg

Kedy uz budu slovenske cenniky kua?

to skoda_kolin: nemuzu si pomoct, ale nevim cim si ho vylepsil :D prebarvenim B sloupku?! :D tudy cesta nevede....jak si napsal, je to vec nazoru, ja cekam co se bude dit dal, ale sanci na trhu verim ze ma!!!

Tak dneska byl Yeti vystavenej na zavode kola pro zivot na Karlstejne je to krasny auto sice maly ale ve vnitr je to jak v octavii skoda ten kufr ze je maly docela me prekvapilo ze tam byl vystavenej asi hodinku a pak ho schovali nekam nevim proc jinak mohli by udelat dve verze jako u qashqai

Vcera jsem byl neco resit na Jarove a mohl jsem si Yetiho prohlednout zblizka. Prvni vec, ktera me sokovala byla cena vystaveneho modelu - 765tis. Kc!!!! Nechci Yetiho nikterak odsuzovat nejel jsem s nim a pro sebe si ho nikdy nekoupim, ale za tuto cenu nebo ne moc vysoky priplatek se da koupit nove auto nebo max. rok stare, ktere bude dle meho nazoru o tridu jinde. Jsem vskutku zvykly na krapet vetsi auta takze se me u Yetiho nelibi ani mrnavy kurf, ktery je vazne zalostny.

I presto verim, ze si na trhu najde misto, ale nemyslim jako rodine auto, ale spise jako vozidlo pro starsi manzelky par, ktery si s nim bude jezdit nekam do Krkonos na chaloupku ;)

Opet rikam - je to jen veci nazoru a kazdemu sedi neco jineho :)

Ve středu začal oficialní prodej, tak jsem se v páttek na něj byl kouknout k Hellerovi. Stejně jako na fotkách se mi na něm nelíbila ta stříbrno modrá barva. Jinak je to ale nádherné auto. Všude jsem se zatím dostal i s fabkou, takže se těším na 1,2. Myslám,že škodovka zase našla díru na trhu. Auto typu SUV, je to in a ideal na naše cesty, s variabilním interierem převzatým z MPV. Trochu mi připomíná větší a praktičtější MINI.A 100 koníčků je ppro základ super. Konečně má škodovka i dobré motory.

Yetius mobilius v plzeňské zoo. Na mě to auto působí velmi dobře. Není nijak velký, ale hodně robustní. Příď, B sloupky, kola. Robustnost některých prvků se naprosto nedá srovnávat s Roomsterem, přestože rozměrově tak vzdáleni nejsou. Za sebe říkám, že Yeti má blíž ke Sportage či Tucsonu než SX4.

post-4297-1248199960_thumb.jpg

post-4297-1248199970_thumb.jpg

post-4297-1248199977_thumb.jpg

post-4297-1248199986_thumb.jpg

post-4297-1248199995_thumb.jpg

post-4297-1248200003_thumb.jpg

post-4297-1248200015_thumb.jpg

post-4297-1248200023_thumb.jpg

post-4297-1248200030_thumb.jpg

post-4297-1248200038_thumb.jpg

post-4297-1248200046_thumb.jpg

post-4297-1248200095_thumb.jpg

post-4297-1248200101_thumb.jpg

post-4297-1248200110_thumb.jpg

post-4297-1248200118_thumb.jpg

Upraveno od Václav Š.

Tak u nás už ho taky mají jako předváděčku :palec2: Akorát se zrovinka na parkovišti moc neohřeje kol5

jenomže barva je pořád stejná-v Brně byl taky v této modrošedé a oni ho mají taky v té samé barvě a na těch fotkách před mým příspěvkem je taky v té barvě. Jsem ho ještě naživo v jiné než této neviděl. Třeba taková černá-mňam :palec2:

v černý sem ho viděl a nic moc barva

Od 45KT/2009 bude mít Yeti u Columbuse hlasové příkazy-česky,německy,anglicky,francouzsky.

Tak u nás ho už mají 14 dní na salonu jako zkušební vůz. Zrovna dnes jendoho prodali. Vyzkoušel jsem si svezení. Zde jsou mé postřehy.

To auto je opravdu někde jinde než cokoli před ním od škody. Na silnici sedí a nenaklání se, uvnitř je krásné ticho, žádné divné zvuky, od okolí jste téměr "hermetizováni". Měl jsem jen motor 1.8, který je papírově silný, ale- potřebuje točit. Raději bych voli 2.0 TDI. Prodejce mi dovolil vyjet na trochu ostřejší projížďku lesní cestou (štěrk a díry). To co dokáže nový podvozek je prostě jedna báseň. Deseticentimetrové výmoly na vymlácené cestě prostě žehlí do roviny. Petadvaceticetimetrový výmol při 40 km autem jen relativně lehce houpne. Bezva je i asistent sjíždění kopce. Stačí stisknout tlačítko a klidně vyřadit, není třeba se o nic starat. Elektronika to pohlídá. Když chci sjíždět rychleji přidám plyn (stále vyřazeno :)).

Zadní sedačky nejsou tak zlé jak se někde píše. Samo, že pohodlí jaké je v OII (nebo na místě řidiče) tam není, ale 200 i více km bych v nich snesl. Hlavně díky jízdní pohodě.

Na vlastní oči a posez je auto kompaktnější než na fotkách. Kufr je něco mezi R a OII kombi. :palec2:

Roomster jako auto stále nedokážu moc zařadit a po svezení v Yetim pochybuji o jeho smysluplnosti.. Tím nechci nikoho urazit. Každému se líbí něco jiného.

Zvláštní bylo, že když jsem do něj přesedl ze své FII bylo to jako bych ho už řídil. Z aut aje dopředu a do stran dobrý výkled. Do zadu je to horší, ale asi pořád lepší než v FII ;) .

Omlouvám se, není v tom nic osobního, ale musím se jen pousmát:

To auto je opravdu někde jinde než cokoli před ním od škody... :kol-60:

... od okolí jste téměr "hermetizováni". :blink:

Deseticentimetrové výmoly na vymlácené cestě prostě žehlí do roviny. :kol-98:

Petadvaceticetimetrový výmol při 40 km autem jen relativně lehce houpne. :w00t1:

Kufr je něco mezi R a OII kombi. :kol-124:

Zvláštní bylo, že když jsem do něj přesedl ze své FII.... aha, už chápu - viz výše... :rolleyes:

PS: Také jsem se na Yetiho moc těšil, ale zpátky na zem..., lidi co se v Yetim ještě nesvezli by moli mít zkreslené představy.. -_-

Ve srovnání s čím?

Sháním v Plzni a okolí nějaký salon, kde už mají Yetiho, abych si ho mohl prohlídnout pořádně i zevnitř, nevíte někdo

o nějakém?

To Dix1: Díky moc. :palec2: Taky mě to mohlo napadnout, ještě že vás kluci mám. :)

Upraveno od mambo

Dneska mi bylo umožněno vyzkoušet si Yetíka z pozice řidiče. Byl s motorem 2,0 TDI-CR 4x4 a musím říci, že jízda byla příjemná. Jen ta šířka interiéru je dle mne největší problém a s tím souvisí i horší sezení na zadních sedadlech. Vyzkoušel jsem si i funkci systému Off-road, je to zajímavé. Docela zážitek byl přejet zpomalovací pás, ne ten montovaný, ale klasický, který dělá na silnici bouli v délce asi 3 m v rychlosti něco nad 50 km/hod. Všem doporučuji si Yetíka vyzkoušet :palec2:

já si YETIho vyzkoušel minulej týden , když jsem byl v servisu se služebákem......podle mě příjemné svezení....i interiér se mi zamlouval....ale víc asi hodnotit nelze, páč jsem s tím ujel cca 10km :).....

Tak to sorry, ale s tím kufrem jsi kapánek mimo. Právě ten kufr je velké mínus. :kuk:

Upraveno od Celerjehnusnej

V čem mimo :smich: . Už jen nalitry o kousínek větší než v Roomsteru. Jasně, nemá hloubkou O2, ale to ani nemůže, když je auto o 300mm kratší. Na druhou stranu je vyšší než oba předchozí , takže na litry je podobný jako v O2. To samé platí na šířku v loktech u řidiče. Tady je dokonce o pár milimetrů větší než v O2.

Opticky to tak nevypadá, protože nad hlavou v předu je skoro o 80mm víc než u O2.

Ano toto auto je nové a ještě syrové. Má jistě skrýté vady. Nikdo ani neříká, že Yeti je nej auto na světě, ale je to podle mě jedno z nejpovedenějších auto od škody do lehkého terénu. Někdo by raději vzal O2 4x4. Jiný právě Yetiho. Pro toho kdo má rád vyšší pesez, dobrý výhled a jezdí po horších cestách není od škody lepší volba. Nebo mi to chceš vyvrátit a uvést konkrétní model?

Konec konců dnes už není problém zajít si do salonu a projet se. Pak může každý posoudit a napsat sem své zkušenosti.

Já ho zkusil na lesní cestě plné výmolů a v ničem lepším jsem dosud nejel. V autě je ticho a podvozek dobře tlumí příčné hrboly.

Štve mě, že to vypadá jak reklama, ale to auto si zaslouží vyzkoušet.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.