Prosinec 11, 201113 r Funkce EGR ventilu je jednoduchá: Propojuje výfukové potrubí se sáním takovým způsobem, že část výfukových plynů se nasává do motoru zpět společně s filtrovaným vzduchem. Cílem je snížit emise výfukových plynů . akorat ale bude svitit kontrolka na palubovce proto plánuji zaslepit . Upraveno Prosinec 11, 201113 r od Hunterkyjov
Prosinec 11, 201113 r Chápu, ale co pak na emisích? Zkusim to odpojit, když to bude hodně znat, tak ho taky vycuknu.
Prosinec 13, 201113 r Emise se dělají v otáčkách, ve kterých snad ani EGR nepracuje, pokud se teda nepletu.
Prosinec 14, 201113 r Myslíte, že je to i tím, že FSičko od 3000ot dostena jakoby kopanec a začne pořadně jet?
Prosinec 17, 201113 r A jaké jsou pocity? auto mam zatim 14 dni a muzu rict ze fakt super jede to krasne ale presel jsem z octavky 1 nafty tak je to trosku nezvyk jinak super auto spotreba zatim kolem 7.2 jak ste na tom vy nejake poruchy nebo tak??
Prosinec 17, 201113 r auto mam zatim 14 dni a muzu rict ze fakt super jede to krasne ale presel jsem z octavky 1 nafty tak je to trosku nezvyk jinak super auto spotreba zatim kolem 7.2 jak ste na tom vy nejake poruchy nebo tak?? Po 14dnech mi auto spadlo do nouzového režimu s tím, že VAG hlasil škrtící klapku. 5x jsem ji vyndal celou vyčistil (i potenciometr) provedl základní nastavení a k ničemu.Proměřil veškere kabely a zase nic. Předevčírem sem ji vyměnil a zda se, že to opravdu bylo její chybou. Spotřebu mám 7,2 - 7,4 po městě. Na dálku jedu za 5,6 - 6,2 Rozhejbal jsem ji na 205km/h (na tachometru) Mám vše co jsem v ni chtěl jen mi chybý 6tý kvalt. Motor je neuvěřitelně kultivovany a tichy. V otačkách má naprosto jedinečný zvuk. Pokud to ted najede 100 000km bez věčích investic, tak budu spokojený )) PS: ja naftu nikdy neměl a ani nikdy nechtěl. Ač zatah je tam v jednu chvíli pěkny. Myslím, že se ji ještě chvilku budu vyhejbat.... Upraveno Prosinec 17, 201113 r od Tbob1
Prosinec 17, 201113 r Až dneska to zkusím. Jen se mi nelíbí, že nejde obejít kontrolka na budíkách a k tomu se zvedne spotřeba. Na trvalé odpojení to nevidím.
Prosinec 29, 201113 r Mají mít stejné značení jako u nás ať mi v tom nedělaj bordel :-) A co vy ostatní FSIčkari, vy se nejak nezapojujete do diskuze, jedinej ukecanej FSI-kamarad je tu vorlajz... (Nic proti tobě Vorliku :-) Důvod editace: mischicka si hraje na učitele pravopisu jazyka českého :-) Zdarec chlapi.Jsem taky FSíčkař,1,6.Najeto 65tis.Moje poznatky jsou tak na půl.To auto jak se rozjede,tak jede,To platí při okt98.Všude haní spotřebu,nejsem závodník,ale i při svižné jízdě mam po 100km Polička -Šumperk 5,3litru. Je to vše o lehké noze.Bohužel ,chci-li předjet (Akcelerovat)ten motor je neslanej,nemasnej.To mi docela vadí.Jinak spokojenost.Tichý chod,kultivovanost.P
Prosinec 29, 201113 r Udělal jsi dobre, 1.6 FSI je výborný motor, měl jsem ho ve své octavce 5 let, je tichý, málo žere (benzín i olej) a ano má řetěz. Já s ním jezdil pod 6 litru vcelku pravidelně. Vykon to má také, samozřejmě v plném obsazení už to šlo znát ale ve dvou lidech no probléma... Myslím že budeš spokojen! Ahoj.Mam ho taky,pominu-li město,mimo jsem dosáhl dvakrát 5.2,a 5,3.Usek 100km...
Prosinec 29, 201113 r Ahoj.Mam ho taky,pominu-li město,mimo jsem dosáhl dvakrát 5.2,a 5,3.Usek 100km... Je to vše otom,co od motoru očekáváš.Jezdil jsem leta s TDIčkama v práci,mají super zátah,přesto jsem si vzal stříbrnou krasavici FSI.Někde jsem zahlédl,souhlasím s kolegou,že kopanec dostaneš až ve vyšších otáčkách.Trochu ano.Je to ale vykoupeno vyšší spotřebou.Pohodové auto,avšak příště se poohlédnu po turbu ..to předjíždění..UF
Prosinec 29, 201113 r skouseli jste nekdo odpojit to napajeni EGR ? jestli jse poznaly rozdíl ja ho poznal hned a ted resim to zaslepení
Prosinec 31, 201113 r skouseli jste nekdo odpojit to napajeni EGR ? jestli jse poznaly rozdíl ja ho poznal hned a ted resim to zaslepení V tomhle se nevyznám.
Leden 6, 201213 r Zdravim. Tak jsem si vcera take vybral svoji 1.6 FSIcku a pristi tyden si pro ni jdu.. Tesim se jak maly decko.. Vite nekdo kolik tady na foru je vlastne FSIckaru celkem? Dale se chci zeptat, pisete tady ze FSI maji retez, ale ja tam videl klasicky klinak.. auto r.v. 03/2007 Tak co?Máš tu krasavici? Jak jede?.....pochlub se o svoje pocity...
Leden 6, 201213 r Zkusím oživit téma. Vaše prům. dlouhodobá spotřeba teď v zimě? Mam pocit že zima nemá na spotřebu vliv.Jedu stále za 5.8l
Leden 6, 201213 r Muzu porovnat tyto motory. Mel jsem GIV 1.9TDI PD 74kW s chipem na cca 90kW - prumerna dlouhodoba (hodne popojizdky po meste, dalky jen obcas) 5.9 l/100km. Na dalky cca 5.2 l/100km. Nyni OII 1.6FSI 85kW prumerna dlouhodoba (hodne popojizdky po meste, dalky jen obcas) 6.9 l/100km. Na dalky cca 6 l/100km. Oba dva motory jedou pekne, kultura chodu u FSI je oproti TDI PD nebe a dudy. A tohle říká výrobce: To je fakt,Poslech FSI je symfonie
Leden 20, 201213 r Čau chlapi! Mám prosbu. Před týdnem mi šéf koupil tento typ octávky 1.6 FSI 1598 . Jenže, to strašně žere až mě to sere :-). Na dálnici na tempomatu při rychlosti 130km/h to bere 8 litrů. Jednou jsem se dostal na 7,6, ale tato spotřeba se mi ukázala až když sem dojel do cíle. Je tohle normální? Auto má najeto 64.000km. Jakmile jedu na tempomat 140 už žere minimálně o litr víc a jedu za 9l/100km a tato spotřeba je do teď aktuální. Je fakt, že jezdím hodně dálnici než město. Je to normální a nebo je něco špatně. Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.