Publikováno Červen 7, 200619 r Sehnal sem si tendle díl vlastníma silama bez pomoci servisu, a asi jsem je tim nastval jelikoz mi prijmaci technik zdelil ze vymena trva 3 hodiny a je nutno sundat mnoho plastu, blatnik a kdo vi co jeste.Timto Vás prosim jestli by se nenasel nekdo kdo jiz todle vymenoval at napise jestli to co mi rekli v servise je pravda nebo jestli to zase na me nekdo zkousi....pripadne jestli to je jednoducha vymena a jak na to...dekuji moc za rady
Červen 7, 200619 r Měnil jsem TRW snímač. Sundej LP kolo a vyšroubuj plast z LP podběhu. senzor povolíš malou ráčnou s prodloužením (2 šrouby už nevím kolikátky). Kablík vycvakat ze sponek a koncovku snímače odpojíš po hmatu z čerpadla. (Snad to jde i z pod mlhovky, nevím.) Poznač si polohu snímače, ať ho nedáš opačně.
Červen 7, 200619 r Autor dekuji zkusim vecer , mlhovky nemam takze neni co resit.ale kazdopadne mam argument ze neni nutne tri hodiny prace pro nekoho kdo je v tom zbehly
Červen 7, 200619 r Prostě jsem si natrénoval vysunutí koncovky z čerpadla na jiné koncovce a všechno dělal ležící u LP kola. Odtud jsem strčil ruku až před čerpadlo, nahmatal tu správnou koncovku a vycvaknul.
Červen 7, 200619 r Autor Delal jsem to podobne, nemel jsem moc odvahu lehat si pod auta ktere bylo jistene jen zvedakama tak jsem radsi natahoval ruce ale byla to dobra piplacka hlavne kdyz ma clovek trosku vetsi a tlustsi ruce....jinak kdyz jsem sundaval ten plast tak odnekud vypadla takova seda houba resp nejake tesneni odkud to je ???ma to asi neco tlumit ale fakt nevim co ...tak sem to tam prozatim nedal kdyby nekdo vedel kam s tim tak budu jen rad. Jinak diky za rady petikilo usetrene
Červen 8, 200619 r Taky mě velmi brzo čeká výměna tohoto snímače. Nemusí se nic nastavovat? Třeba Vagem?
Červen 8, 200619 r stačí zvednout auto,sundat případně mlhovku,vycvaknout patici,uvolnit ze sponek,a vyšroubovat dva torxi a je venku.Bez demontáže podběhu...Nic se nenastavujedvacet minut ,když všechno klape jak má....
Srpen 11, 200619 r Můžu se laicky někoho zeptat, na co je, respektive jak se projevuje na řízení, když je snímač nefunkční? Mám s řízením taky problém. Někdy se mi rozsvítí kontrolka. Když zastavím a vypnu motor, po novém startu kontrolka zhasne. Nevím čím to je.
Srpen 11, 200619 r Můžu se laicky někoho zeptat, na co je, respektive jak se projevuje na řízení, když je snímač nefunkční? Mám s řízením taky problém. Někdy se mi rozsvítí kontrolka. Když zastavím a vypnu motor, po novém startu kontrolka zhasne. Nevím čím to je. To je načatý snímač. Chvilku bude trvat současný stav, potom občas začne tuhnout řízení, někdy začne přeposilovávat (např. v zatáčkách) a vůbec si začne dělat co chce. S tím souvisí i nadměrně zatěžovaná elektrika auta, začnou priblikávat světla a podsvícení palubky. Baterka dostane na frak.
Srpen 21, 200619 r Autor Presne tak, na rovince zkus lehce tocit do stran ...chvili se auto rozkmita jako topol ve vetru a chvili s tim volantem nejde pohnout pokud nepouzijes silu a tu by si za jizdy pouzivat nemel, problemy s elektrikou taky byly ze vsecko svitilo jak vanocni stromecek
Srpen 27, 200619 r U toho to snímače se nenastavuje nic jen pokud se mění servo nebo řj posilovače mělo by se nastavit jaká má být citlivost volandu zda je to pro osobák nebo pro dodávku a nebo pro invalidu. Jinak nic. A jinak čidlo když vypadává vypadává i servo a protože má dservo velký odběr v klidu 3-4 ampery a při rychlém otočení a´ž do krajní polohy až 60 amperu. Když čidlo vypadává a naskakuje poklesává většinou napětí v celé elektronické sítí vozidla to znamená, že lehce vrní podsvícení budíku, světlo v ineteriaru atd... Jinak jestli servo funguje poznáš taky když zastavíš a začneš točit na místě volantem a poznáš zda jde z tuha nebo ne. Jinak přes VAG porovnáváním otáček a rychlosti otáčení...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.