Říjen 5, 201410 r To pawlajs - napravu jsem nechal opiskovat, cistit ji kartacem je nerealny, takze jestli mas moznost, tak to hod do pisku. Co se tyka tvych brzd - jestli mas origo O1 96kw, kod motoru ASZ, mel by jsi mit predni brzdy 288mm, poznas to jednoduse, 280 maji na brzdici vyrazen napis FS III, 288 maji brzdic FN III (ted z hlavy nevim , jestli to tam je taky odlity, zitra se podivam) a maji brzdic zajisteny z boku takovou lesklou pojistkou (pruznym dratem). Na 200 koni jsem dostal, ale upravy me neminuly , mam taky O1 96kw , motor ASZ, puvodne jsem ho nechal pouze upravit pouze softverove (chipem) dostal jsem se na nejakych 177 koni, trefil jsem dobre zajety motor, ktery mel i v serii misto papirovych 130 koni rovnou 150 . Po case se ale zacalo ozyvat turbo, takze jsem koupil nove,GT 1749 VB, ze 110 kw verze . Po dosetreni dalsich penez jsem odvezl auto do firmy , kde mi vyrobily na miru FMIC (front mounted inter cooler) s vedenim v nerezu a auto jsem odvezl opet k TDI Fun , kde jsem nechal doladit SW jednotky na nove komponenty a po nalehani i na tento vykon. 200 koni uz je na hranici moznosti turba, a TDI Fun to chtel ubrat, ale na mou zodpovednost to nechal. Hodim par fotek, pro predstavu - novy a stary turbo,naprava puvodni stav a po pisku,graf z brzdy u TDI Fun, tvrde ulozeni napravy v silentblokach Stongflex. Mam jeste nejaky fotky ze stavby FMIC na Facebooku, ale sem je dat neumim, pocitac neni muj kamard
Říjen 5, 201410 r To laky 911, chtel jsem ti poslat odkazy , ale do tohoto fora nejdou vlozit, nebo nevim jak to udelat. Vsude to jde, jen tady a na OC to nejde. Tak nevim, kdyztak mi posli mail na tebe, klidne i do SZ, a ja ti poslu kde jsem nakupoval ja, treba ti to pomuze
Říjen 5, 201410 r To cinek: k tem brzdam.Taky se divim ze tam mam FS-III nejak to nechapu.Proto jsem shanel predek z Rs i s tehlicema.No a k tomu vykonu na kolik ta sranda cela vysla?Turbo vypada ze je novy,nebo repas?A ten cooler vcernr vedeni asi taky palka ne?Nekde jsem cetl ze toto turbo zvladne az 210koni ale to je max.Ale i tak pekny.A co poloosy a dvouhmota?Drzi?Ptz na takovy vykon to neni staveny.
Říjen 6, 201410 r Měl bych RS brzdy na prodej. http://www.sbazar.cz/ondrerojaros/detail/7917980-dobry-den-prodam-predni-brzdy-z-octavie
Říjen 6, 201410 r To pawlajs s tema tvyma brzdama to je opravdu divny, jestli jsi 1 majitel tak je to vic nez divny, jestli jsi uz 2 a vic, tak je asi nekdo pred tebou vyndal a nasadil obyc 280, lidi jsou dneska svine Jinak uprava neco stala , musel jsem, nejdriv dat motor do kondice, takze Rozvody SKF + zesileny remen Dayco 2900,- vodni pumpa Kolbensmith 850,- Novy hydrostely INA 1450,- novy saly na vacku 1400,- simerink na vacku a kliku 1100,- Kontola tlaku a serizeni vstrikovacu 1100,- prekrouzkovani vstrikovacu 1000,- Olej 800,- filtry vzduch, nafta, pyl, olej 1700,- fridex + nadobka 750,- hnaci remen 300,- doplneni a vycisteni klimy 900,- Novy turbo VB 19000,- ceny jen za material, bez prace potom nova spojka + setrvak 240mm SACHS 11000,- preoblozeni lamely organikou 900,- novy hydraulicky kozisko 1300,- taky vse bez prace Repase prevodovky, novy loziska a simerinky 8000,- novy olej 1850 Vyroba a montaz FMIC 14500,- Prace na brzde a odladeni 5000,- Kdyz to sectes, tak nic moc. Honit vykon je docela drahy, ale stoji to za to Jinak turbo je novy, ojety ktery neznas a repasy nebrat, mam spatny zkusenosti
Říjen 6, 201410 r To Ondrero - mas ty brzdy pekny, ale pawlajs by je potreboval i s tehlicema. A propo - co planujes nahodit, ze RS brzdy prodavas ?
Říjen 7, 201410 r Tak to je nadhera a luxusni prace , to jsi renovoval sam, nebo jsi to nekomu zadal ? Zadek bych rekl ze je z O1 RS, ale ty 4 pisty teda nevim. Podobny jsem videl na Alfach 159, ale je to jen muj dohad. Kazdopadne by se asi musely dodelat adaptery na tehlici O1. Jestli to neni tajny, tak kdyztak napis, at jsme chytrejsi ,pripadne jaky do toho planujes kotouce a desky, jinak mas to fakt paradni
Říjen 7, 201410 r Ano sám renovoval. Ano zadek je O1 RS, plus adaptéry na 280mm kotouče. Brzdy jsou skutečně z Alfy 159 2,4 JTD. Slabší motorizace mají menší brzdič. Chtěl jsem tyhle brzdiče kvůli uchycení šrouby shora. Můžu si pak adaptéry upravovat podle chuti. Ale to je vše popsané u mě v topicu.
Říjen 7, 201410 r To cinek: pane tak to je docela raketa.Ale tak dulezity ze to jezdi a asi hodne dobre jezdi a kolikrat asi i mnozi koukaji kdyz se zezadu priritis a pak zase vpredu hned zmizis Jinak ja mam doma komplet predozadek brzdy ale vsechno ceka na repas.Az bude cas tak se do toho pustim. Jeste k tem prednim.Nejsem prvni majitel,je to pritazeny z D.Spis jsem si myslel jestli nezalezelo treba jeste na vybave auta.Ja mam ambiente tak jsem si rikal ze by to mohlo byt i tim. To Ondrero: prosimte povez mi jak mam osetrit ty trmeny a drzaky.Mam je taky v RS zelene.Ale barva uz na nich dela puchyre a loupe se.Jestli cely nejakym zpusobem obrousit a pak nechat znova nastrikat ci natrit.Protoze ne vsechny mista ne tech trmenech jsou napr. pro drateny kotouc na vrtacku dost dobre pristupne.Diky za info. Upraveno Říjen 7, 201410 r od pawlajs
Říjen 7, 201410 r Jen otázka jaký je rozdíl mezi 1octavii a 2octavii v zadních brzdách co jsem koukal na obrázky jsou podobný až na ten poslední obr.1 Octavia 1 obr.2 Octavia 2 obr 3 Octavia 2
Říjen 7, 201410 r pawlajs: Já jsem na to použil odstraňovač nátěrů. A všechna zelená šla sama dolů. A pak už jen ocelák a malej šábr do nepřístupných míst. Dalo to dost práce ale výsledek ujde. Já koupil údajně mega super barvu za 700kč a kocoury po štětce mám na brzdách jak od levné barvy Protože sviňa vůbec nekryla, tak jsem jí musel kydat hodně.
Říjen 8, 201410 r Tak tak,ta cervena nekryje, ja jsem sice pouzival jen cerveny Alkyton za 170,- a ten samy problem, musel jsem je 4x pretrit aby to aspon trochu vypadalo. A to jsem je mel pekne opiskovany. Jinak je fakt,ze ta puvodni zelena barva RS drzela jak prase, i tim piskem to slo pomalu. Kdyz jsem natiral minuly brzdy zelenym Alkytonem, tak to krasne krylo hned napoprvy a uz jsem trmeny pretirat nemusel
Říjen 9, 201410 r Tak to jsem teda nevedel a ani by me to nenapadlo. Skoda ze jsi to sem nenapsal driv
Říjen 28, 201410 r Zdravím, potřeboval bych poradit. Mám zimáky na discích z Roomstra (FabieII) a i když mají stejné parametry vč. ET jako originál Spidery, tak paprsky běhají kolem brzd cca 1mm. Vymněnil jsem kotouče a desky a teď se zadní disky třou o brzdy. Půjde s tím něco udělat? Dík za odpověď
Březen 16, 201510 r Zdravím, tak jsem cca 10 tkm po výměně kotoučů a desek a začíná to zase házet. Dával jsem kotouče obyč Brembo a desky Brembo. Auto má najeto 55 tkm. Nechám zkontrolovat házivost nábojů, kouknu jak jsou na tom zadní brzdy a jinak nevim. Asi si na to budu muset zvyknout. Auto celkově v poho, ale ty brzdy, to je fakt tragedie.
Červenec 6, 201510 r zdravim prosim vas jakou použit značku brzd na octavia 1 rok 2000 motor 81 kw aby se nezkoutily za čas děkuji
Červenec 7, 201510 r většina rozumných značek se nekroutí, OCT 1 a další vozy s tím mají problémy nejvíc, ale nikdy to není materiálem brzd jak si většina lidí myslí a mění jednu značku za druhou
Leden 28, 20169 r zdravim viete mi poradit ake predne platnicky kupit? TRW, ATE, FERODO? alebo je to jedno?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.