baurak Vloženo 16. leden 2007 Vloženo 16. leden 2007 No ale aby to nedopadlo tak,ze budes rikat ,ze ja debil kombinoval nekombinuji...oboji bude ATE a proste se uvidi Citovat
baurak Vloženo 17. leden 2007 Vloženo 17. leden 2007 ATE na TDi? Tak to hodne stesti pane no a v cem je problem Citovat
jsstanik Vloženo 24. leden 2007 Vloženo 24. leden 2007 Reknu ti to jinak.....Uz nekdo udelal ty Bremba s tema Textarama? ja myslim,ze ne. Ono nejde jen o kotouce,ale taky o desticky,ktery se o ne trou. Vzhledem k tomu,ze Textar ty desticky vyviji s Brembem,tak asi bude neco na tom,ze je mam po 9 litrech uplne v pohode Jak jsi přišel na to, že Textar vyvíjí s Brembem? Citovat
krysarr Vloženo 25. leden 2007 Vloženo 25. leden 2007 Kluci, co vsechno bych musel vymenit, kdybych chtel dat misto 256mm kotoucu rovnou 280mm, jako ma TDi? Kdyz jsem kupoval pred 4 rokama tehlice, taxem byl blbej, kupoval sem je komplet a vzal 256mm. Stacilo by vymenit jen kotouc a celisti? Dik Citovat
Hynek Vloženo 25. leden 2007 Vloženo 25. leden 2007 Může mi prosím někdo poradit jaký průměr kotoučů mám já(octa TDI 66kw,AGR)? Chtěl bych si totiž koupit nové u MJauto a tam pro tento typ motorů mají tři druhy velikostí(255,8mm,280mm,288mm),a tak jsem z toho nějaký zmatený. Citovat
krysarr Vloženo 25. leden 2007 Vloženo 25. leden 2007 Může mi prosím někdo poradit jaký průměr kotoučů mám já(octa TDI 66kw,AGR)?Chtěl bych si totiž koupit nové u MJauto a tam pro tento typ motorů mají tři druhy velikostí(255,8mm,280mm,288mm),a tak jsem z toho nějaký zmatený. AGR ma tusim 280mm Citovat
Tomáš Vloženo 26. leden 2007 Vloženo 26. leden 2007 jee to chce registraci.. tak nám to prozraď Zkontrolujte, zda kotouce odpovídají pro daný typ vozidla a druh použití. Pred montáží odstrante z nových brzdových kotoucu veškeré necistoty (antikorozní ochrana z výroby atd.). Montáž provedte dle instrukcí výrobce vozidla nebo nápravy. Presvedcte se o bezchybné funkci brzdové soustavy, zvlášte pak brzdových trmenu. Pro zábeh brzdových kotoucu použijte puvodní “jeté” trecí segmenty (použité, “jeté” trecí segmenty neobsahují v trecí ploše pojiva a pryskyrice). Zábeh provedte tak, abyste dosahovali pri brzdení teploty okolo 300 – 350 °C. P ri této teplote se “otevrou” mikropóry slitiny, ze které jsou brzdové kotouce vyrobeny. Do techto mikropóru je pri brzdení vnášen trecí materiál z desticek a tím vznikne optimální trecí plocha na povrchu kotouce. …….potom puvodní trecí segmenty vyjmete a nahradte novými. Nízký výkon dosáhneme též v prípade, že pro zábeh trecích segmentu použijeme nový “nejetý” brzdový kotouc. Pri ohrevu dojde k vnesení vylucovaných pojiv a pryskyric do otevrených mikropóru brzdového kotouce. Pokud je to možné, nezabíháme nové trecí segmenty na nových kotoucích. Citovat
kocht Vloženo 30. leden 2007 Vloženo 30. leden 2007 jee to chce registraci.. tak nám to prozraď Zkontrolujte, zda kotouce odpovídají pro daný typ vozidla a druh použití. Pred montáží odstrante z nových brzdových kotoucu veškeré necistoty (antikorozní ochrana z výroby atd.). Montáž provedte dle instrukcí výrobce vozidla nebo nápravy. Presvedcte se o bezchybné funkci brzdové soustavy, zvlášte pak brzdových trmenu. Pro zábeh brzdových kotoucu použijte puvodní “jeté” trecí segmenty (použité, “jeté” trecí segmenty neobsahují v trecí ploše pojiva a pryskyrice). Zábeh provedte tak, abyste dosahovali pri brzdení teploty okolo 300 – 350 °C. P ri této teplote se “otevrou” mikropóry slitiny, ze které jsou brzdové kotouce vyrobeny. Do techto mikropóru je pri brzdení vnášen trecí materiál z desticek a tím vznikne optimální trecí plocha na povrchu kotouce. …….potom puvodní trecí segmenty vyjmete a nahradte novými. Nízký výkon dosáhneme též v prípade, že pro zábeh trecích segmentu použijeme nový “nejetý” brzdový kotouc. Pri ohrevu dojde k vnesení vylucovaných pojiv a pryskyric do otevrených mikropóru brzdového kotouce. Pokud je to možné, nezabíháme nové trecí segmenty na nových kotoucích. Aha,takze to jsem teda zajizdel uplne blbe . Dal jsem vsechno hned novy. Citovat
kocht Vloženo 30. leden 2007 Vloženo 30. leden 2007 (editace) Reknu ti to jinak.....Uz nekdo udelal ty Bremba s tema Textarama? ja myslim,ze ne. Ono nejde jen o kotouce,ale taky o desticky,ktery se o ne trou. Vzhledem k tomu,ze Textar ty desticky vyviji s Brembem,tak asi bude neco na tom,ze je mam po 9 litrech uplne v pohode Jak jsi přišel na to, že Textar vyvíjí s Brembem? Rikali mi to v Elitu,ze pry proto berou Bremba a Textary dohromady. Samozrejme to mohl byt jen obchodni tah,ale zatim mi to tak neprijde,protoze ta kombinace se mi zatim osvedcila,nic se nekrouti,ani nejak nadmerne neopotrebovava Editováno: 30. leden 2007, autor: kocht Citovat
Honza130 Vloženo 30. leden 2007 Vloženo 30. leden 2007 taky jsem daval vse novy a myslim ze to tak delaj vsude... kdyz ti delaj v servisu brzdy tak ti tam tezko nechaj stary desticky a reknou ti, za tejden prijedte znova, dodelame to Citovat
baurak Vloženo 30. leden 2007 Vloženo 30. leden 2007 Může mi prosím někdo poradit jaký průměr kotoučů mám já(octa TDI 66kw,AGR)?Chtěl bych si totiž koupit nové u MJauto a tam pro tento typ motorů mají tři druhy velikostí(255,8mm,280mm,288mm),a tak jsem z toho nějaký zmatený. je tam 280mm jinak jsem samozrejme taky daval vse nove najednou...neznam nikoho kdo by to delal podle toho co psal tomas Citovat
Peterer Vloženo 1. Únor 2007 Vloženo 1. Únor 2007 (editace) Jaký klíč je potřeba na odvzdušnění kotoučových brzd u Okty. Je tam furt vel. klíče 10 jako na Formanovi, nebo mám koupit jiný rozměr ? Editováno: 1. Únor 2007, autor: Peterer Citovat
Milan II Vloženo 2. Únor 2007 Vloženo 2. Únor 2007 Jaký klíč je potřeba na odvzdušnění kotoučových brzd u Okty.Je tam furt vel. klíče 10 jako na Formanovi, nebo mám koupit jiný rozměr ? Na mých brzdách jsou odvzduš. šrouby č.11. Teď jsem ti to změřil... Že je na to nejlepší očkový klíč, to určitě víš. Citovat
Peterer Vloženo 2. Únor 2007 Vloženo 2. Únor 2007 Jaký klíč je potřeba na odvzdušnění kotoučových brzd u Okty.Je tam furt vel. klíče 10 jako na Formanovi, nebo mám koupit jiný rozměr ? Na mých brzdách jsou odvzduš. šrouby č.11. Teď jsem ti to změřil... Že je na to nejlepší očkový klíč, to určitě víš. Díky za ochotu, sakra tak 11 očko nemám, koupím... Jo a mám brzdič FS-III. Citovat
octaviaman Vloženo 5. Únor 2007 Vloženo 5. Únor 2007 trochu jsem to tady projel,musím říct že já mám na svém TDI 81 kW kotouče 280mm,a všude kde je to jen možné i na krytkách na šrouby je logo ATE,takže je asi pravděpodobné(ne jisté)že origo se dávají taky ATE!tak mi není jasné že někdo říká že origo jsou horší!?jinak jsem chtěl dodat k tématům že brzdy pískají:ubrousili jste destičky na náběh????????to je to proč to píská především za studena!já jinak koupil od mj.auto kotouče ATE powerdisc,a protože neměli k nim desky doporučili mi ferrodo.komplet mě to u nich vyšlo i s dopravou do 2 dne na 2900kč.jsem s nimi spokojený! Citovat
ttommirs Vloženo 5. Únor 2007 Vloženo 5. Únor 2007 trochu jsem to tady projel,musím říct že já mám na svém TDI 81 kW kotouče 280mm,a všude kde je to jen možné i na krytkách na šrouby je logo ATE,takže je asi pravděpodobné(ne jisté)že origo se dávají taky ATE!tak mi není jasné že někdo říká že origo jsou horší!?jinak jsem chtěl dodat k tématům že brzdy pískají:ubrousili jste destičky na náběh????????to je to proč to píská především za studena!já jinak koupil od mj.auto kotouče ATE powerdisc,a protože neměli k nim desky doporučili mi ferrodo.komplet mě to u nich vyšlo i s dopravou do 2 dne na 2900kč.jsem s nimi spokojený! ATE třecí součásti brzd do prvovýroby nedodává, pouze "hydrauliku". Citovat
Honza130 Vloženo 5. Únor 2007 Vloženo 5. Únor 2007 trochu jsem to tady projel,musím říct že já mám na svém TDI 81 kW kotouče 280mm,a všude kde je to jen možné i na krytkách na šrouby je logo ATE,takže je asi pravděpodobné(ne jisté)že origo se dávají taky ATE!tak mi není jasné že někdo říká že origo jsou horší!?jinak jsem chtěl dodat k tématům že brzdy pískají:ubrousili jste destičky na náběh????????to je to proč to píská především za studena!já jinak koupil od mj.auto kotouče ATE powerdisc,a protože neměli k nim desky doporučili mi ferrodo.komplet mě to u nich vyšlo i s dopravou do 2 dne na 2900kč.jsem s nimi spokojený! když koupíš origo brzdy jako náhradní díl, tak je kvalita menší než u brzd, který tam byly z výroby ! Je to to samý třeba s vejfukama atd... prostě i originální ND je horší než ten co byl na autě "z fabriky" ... Citovat
Octavius84 Vloženo 5. Únor 2007 Vloženo 5. Únor 2007 No ja mam na octe TDi 81kW na predku komplet od ATE (kotouce Powerdisk) najeto s tim 15tis km a max spokojenost Citovat
octaviaman Vloženo 5. Únor 2007 Vloženo 5. Únor 2007 jo,říkám nevím co bylo origo ale když jsem dělal výměnu já bylo vše ATE včetně plastových krytek na šroubu a logo nese i brzdič a brzdová hadička měla nálepku ATE s nějakým číslem.pokud se origi´nedávali tak to znamená že minulý majitel (A) to nechal udělat nové!jinak ještě k těm origo dílům:jaká značka je na výfuku na vašich vozech?můj má eberspacher! Citovat
baurak Vloženo 7. Únor 2007 Vloženo 7. Únor 2007 tak zatim mam na tech ATE Powerdisk a ATE deskach najeto 3000km a max spokojenost...uz jsem udelal i jednu zatezkavaci zkousku a je pravda ze nevadnou tolik co origo...tak ze zatim Citovat
Rodrigo Vloženo 7. Únor 2007 Vloženo 7. Únor 2007 Máte někdo zkušenosti s těmito Ferodo DS Performance ?http://www.sportmotor.cz/index3.htm Viz odkaz na sportovní brzdy u čipování Octavií. měl by to být nástupce Ferodo DS2000 na autě jsem je měl ale aby se dostavil ten správnej účinek tak jsem musel ujet tak 2 km RZ jinak studený fungujou jak serie Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.