Přejít na obsah

1,2 TSI - cukání motoru


luke46

Doporučené příspěvky

Včera jsem zjistil cukání motoru u 1,2 TSI 63kW 11/2010. Pokud se lehce rozjíždím a přidávám plyn, žádný problém. Pokud sešlápnu plyn rychleji, auto začne doslova přískokama skákat dopředu. Je to mimo jedničky u všech kvaltů. Prostě jedu 100 km/h, přišlápnu plyn a je to na vypadnutí protézy z pusy. Motor cuká jako blázen. Vyjel jsem bandu skoro dosucha a u Shellky natankoval novej benál, ale pořád to samý. Chybová hlášení na maxidotu žádná. Kabely zjevně nepřekousané. Na co se mám připravit v servisu??

Na výmenu zapaľovacieho kábla, prípadne sady.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

aj mne to cuka uz od nova.. prehrali mi software uz 2x a nic nepomohlo.. teraz mam okolo 16tis. km. Naposledy vcera mi pri predbiehani zacalo tiez cukat a skakat az nakoniec sa rozsvietili 3 oranzove kontrolky.. a isiel som na cukavo asi 50m .. potom som vypol klucik a nanovo nastartoval a islo sa dalej.. dneska rano zase to iste.. 3 oranzove kontrolky - vypnut kluc a ide sa dalej..

uz nemam na to nervy a nemozem sa na auto spolahnut pri predbiehani :076 .. tento tyzden alebo na buduci bude nasledovat servis.. Som zvedavy co sa nove dozviem..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

zdravim, po výměně z letních na zimní kola, mi začala jemně cukat kára, jakoby při větší akceleraci, myslím že to dělá jen (možná)3, 4 a 5 stupeň, myslel jsem , že to bude těma zimníma kolama, ale myslim, že ne, dneska sem to naschvál nechal ucukat co to šlo a anskočila mi hláška porucha motoru navštivte servis, jelikož už jsem tohle jednou zažil cca před rokem a něco (vyřešilo se to servisem) , vypl jsem motor zapl a žádná hláška, jen cukání je tu stále, motor jsem prolezl, kabely vypadaji ok, podotýkám jsem po výměně turba najeto 46 t km, před 1t km serviska. achjooo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravim, 


Takže, kupil som fabiu 1.2TSI 63kw r.v 2010, najazdene 13 000, auto pri jednotke, ako dosiahne 2000 otacok jak by na chvílku prestalo tahat a potom ide dalej. Robi to len na jednotke, nie je to neako výrazne ale citit to, proste ked plynule pridavam plyn na jednotke, pri 2000ot. auto kusok akoby prestalo tahat, je to bezna charakteristika, robi to turbo?? Poradte prosim, dakujem


Editováno: , autor: v.m@rek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento motor má již mnoho updatů sw řídící jednotky motoru, dává se také podložka pod servo regulace turba apod. Myslím, že načtení paměti závad je základ. Jistě sis už pročetl toto vlákno, tak víš, že těch věcí může být víc. Může to být i nakouslý zapalovací kabel. Z kterého měsíce Fabia je? Dělá to u studeného, nebo i zahřátého motoru? Zkoušel jsi to třeba i na pětku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O tých updatoch RJ som nevedel nič, vcelku o motore 1.2TSI viem veľmi malo, to vlakno som este necital ale pozriem sa na to.

Pečiatka so ŠKODA AUTO SLOVENSKO je s datumom 01.06.2010 a je tu ešte datum typoveho schvalenia 05.03.2010 a dátum prevziatia vozidla je 11.06.2010.

Na petke to nerobi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže to je jedna z prvních. Byla servisována celou dobu v autorizovaném servisu? Má teda najeto málo km, kdy tam byla naposledy? Tak to tady všechno prostuduj a hlavně se nelekej. Těch problémů má tento motor trochu víc. Ovšem to neznamená že nutně každý!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě měsíc výroby není ani jeden z těch údajů. Nicméně mám pocit, že Fabie 1.2 TSI se vyrábějí od 05/2010. Ale na 100% to nevím. Manuály na FII 1.2 TSI na webu škodovky jsou od 03/2010. Takže je možné, že je to to typové schválení. To ti zjistí/řeknou v servisu podle VIN. Ale to už jsme poněkud OT.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Typový schválení nic neříká o datu výroby - to je jen ouřední údaj, kdy prošlo auto technickým schválením někde na ministerstvu jako TYP = kombinace daný kastle a motoru. Zde to odpovídá březnu 2010.

 

Datum výroby může být klidně odlišný i o několik let - v tomhle případě to bude někdy těsně před tím 01. 06. 2010, kdy auto podle razítka dorazilo na Slovač a bylo převzatý do prodeje. Je to tudíž jedno z první série.

 

Ale dost mě zaráží údaje o datumu servisu a ujetejch km - když to shrnu, tak auto bylo koupený těsně po polovině roku 2010, na první garančce pro 10 000km bylo až po více než dvou (!!!) letech v červenci 2012 s nájezdem 10 721km - to by znamenalo, že buď mělo 4letou záruku, nebo na první garančku jelo až po uplynutí základní 2letý záruky!!! Máš originální "velkej techničák" ? Kolikpak tam je napsanejch majitelů před Tebou? Já osobně bych se bál, že tomu autu někdo po dvou letech "odcouval" minimálně pár tisíc km a pak ho jako "těsně po záruce" nebo "ještě ve zbytku 4letý záruky" střelil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...