Květen 14, 201213 r Včera jsem zjistil cukání motoru u 1,2 TSI 63kW 11/2010. Pokud se lehce rozjíždím a přidávám plyn, žádný problém. Pokud sešlápnu plyn rychleji, auto začne doslova přískokama skákat dopředu. Je to mimo jedničky u všech kvaltů. Prostě jedu 100 km/h, přišlápnu plyn a je to na vypadnutí protézy z pusy. Motor cuká jako blázen. Vyjel jsem bandu skoro dosucha a u Shellky natankoval novej benál, ale pořád to samý. Chybová hlášení na maxidotu žádná. Kabely zjevně nepřekousané. Na co se mám připravit v servisu?? Na výmenu zapaľovacieho kábla, prípadne sady. Upraveno Květen 14, 201213 r od lubikSK
Červenec 17, 201213 r aj mne to cuka uz od nova.. prehrali mi software uz 2x a nic nepomohlo.. teraz mam okolo 16tis. km. Naposledy vcera mi pri predbiehani zacalo tiez cukat a skakat az nakoniec sa rozsvietili 3 oranzove kontrolky.. a isiel som na cukavo asi 50m .. potom som vypol klucik a nanovo nastartoval a islo sa dalej.. dneska rano zase to iste.. 3 oranzove kontrolky - vypnut kluc a ide sa dalej.. uz nemam na to nervy a nemozem sa na auto spolahnut pri predbiehani .. tento tyzden alebo na buduci bude nasledovat servis.. Som zvedavy co sa nove dozviem..
Červenec 18, 201213 r Jo, padá ti to do nouzových režimů.Natoč to na mobil a trvej na odstranění. To je na zabití se. To mooooooooooc dobře znám. 5x !!!!! A nakonec turbo v kélu. Upraveno Červenec 18, 201213 r od Jakub Nabel
Prosinec 15, 201212 r zdravim, po výměně z letních na zimní kola, mi začala jemně cukat kára, jakoby při větší akceleraci, myslím že to dělá jen (možná)3, 4 a 5 stupeň, myslel jsem , že to bude těma zimníma kolama, ale myslim, že ne, dneska sem to naschvál nechal ucukat co to šlo a anskočila mi hláška porucha motoru navštivte servis, jelikož už jsem tohle jednou zažil cca před rokem a něco (vyřešilo se to servisem) , vypl jsem motor zapl a žádná hláška, jen cukání je tu stále, motor jsem prolezl, kabely vypadaji ok, podotýkám jsem po výměně turba najeto 46 t km, před 1t km serviska. achjooo
Prosinec 22, 201212 r Ty kuní potvory mají ostré zoubky, některé kousnutí není prakticky okem postřehnutelné.
Prosinec 22, 201212 r jj motor sem prolezl a nic nevidel , v servisu mi to ukazali a opravdu byli nakousany, dostane se tam vlhkost a je vymalovano, jsou to mrchy, nastrikal sem to a dal do motoru piskatko ( na baterky), snad bude pokoj :/
Duben 20, 201312 r Zdravim, Takže, kupil som fabiu 1.2TSI 63kw r.v 2010, najazdene 13 000, auto pri jednotke, ako dosiahne 2000 otacok jak by na chvílku prestalo tahat a potom ide dalej. Robi to len na jednotke, nie je to neako výrazne ale citit to, proste ked plynule pridavam plyn na jednotke, pri 2000ot. auto kusok akoby prestalo tahat, je to bezna charakteristika, robi to turbo?? Poradte prosim, dakujem Upraveno Duben 20, 201312 r od v.m@rek
Duben 20, 201312 r ešte raz by som podotkol, že je to veľmi mierne a ked zatlačím viac plyn, ak ide dalej do otáčok bezproblemov
Duben 20, 201312 r Standardní projev motoru to není. Regulace turba může také zlobit. To se ovšem těžko odsud diagnostikuje. Výpis z diagnostiky nic neříká?
Duben 20, 201312 r to teda ano, ťažko to takto diagnostikovat, ešte som stým nikde nebolmam ho len týžden.
Duben 20, 201312 r Tento motor má již mnoho updatů sw řídící jednotky motoru, dává se také podložka pod servo regulace turba apod. Myslím, že načtení paměti závad je základ. Jistě sis už pročetl toto vlákno, tak víš, že těch věcí může být víc. Může to být i nakouslý zapalovací kabel. Z kterého měsíce Fabia je? Dělá to u studeného, nebo i zahřátého motoru? Zkoušel jsi to třeba i na pětku?
Duben 20, 201312 r O tých updatoch RJ som nevedel nič, vcelku o motore 1.2TSI viem veľmi malo, to vlakno som este necital ale pozriem sa na to. Pečiatka so ŠKODA AUTO SLOVENSKO je s datumom 01.06.2010 a je tu ešte datum typoveho schvalenia 05.03.2010 a dátum prevziatia vozidla je 11.06.2010. Na petke to nerobi
Duben 20, 201312 r Takže to je jedna z prvních. Byla servisována celou dobu v autorizovaném servisu? Má teda najeto málo km, kdy tam byla naposledy? Tak to tady všechno prostuduj a hlavně se nelekej. Těch problémů má tento motor trochu víc. Ovšem to neznamená že nutně každý!
Duben 20, 201312 r Na servisnej prehliadke bola len raz, áno v autorizovano, tam, kde bola aj zakúpená, bolo to 11.07.2012 pri 10 721 km cize odvtedy sa najazdilo 2200km. Ten mesiac výroby je 03 dátum typového schválenia alebo 06? Vieš mi povedať?
Duben 20, 201312 r Podle mě měsíc výroby není ani jeden z těch údajů. Nicméně mám pocit, že Fabie 1.2 TSI se vyrábějí od 05/2010. Ale na 100% to nevím. Manuály na FII 1.2 TSI na webu škodovky jsou od 03/2010. Takže je možné, že je to to typové schválení. To ti zjistí/řeknou v servisu podle VIN. Ale to už jsme poněkud OT.
Duben 20, 201312 r Typový schválení nic neříká o datu výroby - to je jen ouřední údaj, kdy prošlo auto technickým schválením někde na ministerstvu jako TYP = kombinace daný kastle a motoru. Zde to odpovídá březnu 2010. Datum výroby může být klidně odlišný i o několik let - v tomhle případě to bude někdy těsně před tím 01. 06. 2010, kdy auto podle razítka dorazilo na Slovač a bylo převzatý do prodeje. Je to tudíž jedno z první série. Ale dost mě zaráží údaje o datumu servisu a ujetejch km - když to shrnu, tak auto bylo koupený těsně po polovině roku 2010, na první garančce pro 10 000km bylo až po více než dvou (!!!) letech v červenci 2012 s nájezdem 10 721km - to by znamenalo, že buď mělo 4letou záruku, nebo na první garančku jelo až po uplynutí základní 2letý záruky!!! Máš originální "velkej techničák" ? Kolikpak tam je napsanejch majitelů před Tebou? Já osobně bych se bál, že tomu autu někdo po dvou letech "odcouval" minimálně pár tisíc km a pak ho jako "těsně po záruce" nebo "ještě ve zbytku 4letý záruky" střelil...
Duben 20, 201312 r sorry až teraz vidim v knizke, sekol som sa bolo na dvoch prehliadkach na prvom 4.7.2011 stav km 7732 a až potom už na spomenutom druhom
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.