juraj07 Vloženo 4. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2015 Studený motor dostává bohatší směs proto sebou škube... Užívatel mkaba (2014) Takže tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2015 Hele, moderátor Pawouk nedávno tomu hodil do vlákna o palivech test o čistících vlastnostech benálu - a je tam i popis toho, co nastane, když se zakarbonujou ventily. Stáhnul jsem si to pdfko, takže ho sem můžu přihodit - zkuste popřemejšlet, jestli "TO" náhodou není i váš případ: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalo1970 Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Zaujímavý článok.Niektorí tu píšu, že im to robí od nova, ako kúpili auto. Skúsim motor povytáčať do ,,červeného,, a uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 7. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2015 U TSI a všeobecně u přímého vstřiku je to trošku jinak,jak z toho članku vyplívá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalo1970 Vloženo 7. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2015 Dnes som kúpil VIF super benzín aditiv. Uvidím, čo to bude robiť s motorom. Ešte to chcem dať načipovať na 77kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 8. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2015 Jj,po čipu to určitě přestane.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalo1970 Vloženo 8. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2015 Prečo by to malo prestať.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 8. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2015 Ironie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 8. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2015 Jenže vono to třeba skutečně přestane - protože do ŘJ se dostane pro motor optimálnější soft. Netvrdím, že to je jednoznačně řešení pro všecky TSI univerzálně, ale možnost zlepšení tam je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalo1970 Vloženo 8. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2015 (editace) Určite tu napíšem, ako to dopadlo. Ale musím ešte chvílu počkať, lebo auto je v záruke do 9-2015 Editováno: 8. Srpen 2015, autor: Dalo1970 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KennyMc Vloženo 15. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2015 Tak letos se mi sporadicky objevilo zaškubání. Projevuje se to u zahřátého motoru za jízdy a v různých podmínkách. Dal jsem to nedávno zkontrolovat, ale žádná závada se neprojevila. Našli jen nějakou oxidaci kontaktů na cívce, tak to očistili. Od té doby se to neprojevilo, myslel jsem, že to bylo ono. Teď to ale udělalo zas. Měl jsem už dvakrát poškozený kabel od kuny, tak asi zkusím vyměnit všechny zapalovací kabely (zatím se vždy vyměnil jen ten poškozený). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalo1970 Vloženo 15. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2015 Dnes som to teda dal načipovať na 77kW. Ide to parádne, ale to cukanie musím vysledovať, keď bude studený motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VillyZall Vloženo 15. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2015 Stala se mi dnes taková věc a chtěl bych vás požádat o radu.. Škoda Rapid 1.2tsi 63kw dnes sem vyrazil za přítelkyní cca 15km a asi 300m před cílem mi začlo auto cukat na 5ku. rychlost byla cca 60km/h podřadil jsem a přestalo to, po ujetí asi 100m. to začlo cukat i na 3ku. tak jsem zastavil a auto se začlo dost třást a začli kolísat otáčky od 850/1100ot. kouknul jsem se na olej a měl 81°C pak začal hned klesat až na 74°C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 16. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2015 Mne sa niečo podobné stalo dávnejšie, bolo to ako keby motor išiel na 3 valce. Po vypnutí a zapnutí motora to prestalo. Zašiel som do servisu, vraj zlé palivo, mám natankovať inde. No dovtedy som tankoval Shellku 4x na rôznej ČS, tak som tomu moc neveril, ale povedal som že ok. Ak sa to bude opakovať, tak sa vraj mám zastaviť. No, najbližšie sa to opakovalo až o niekoľko mesiacov. Vtedy mi v inom servise preventívne vymenili zapaľovacie káble, a od vtedy sa tento problém nikdy neopakoval. Takže ti doporučujem skontroluj si tie káble, možno nejaká kuna sa do nich slabo zakúsla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 17. Květen 2016 Sdílet Vloženo 17. Květen 2016 Ahoj. Potřebuju poradit? Auto začalo při zrychlování kolem 2tis.otáček jakoby škubat? Udělá to vícekrát po sobě... na 2,3,4,5 rychlostní stupeň,vždy kolem těch 2tis.ot.při zrychlování. Ono to dělalo i dříve,ale vždy jen při zrychlování jednou škublo a dobrý.Poslední dobou byl klid,přestalo to dělat když jsem začal dávat VIF,může to mít na to škubání vliv??? Teď jsem asi 2-3x jen dotankovával a VIF jsem nedal. Diagnostika nic neukázala. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 18. Květen 2016 Sdílet Vloženo 18. Květen 2016 Mně to cuklo takhle párkrát, když auto stálo víc než dva dny a to jsem bral kvalitní benzín s aditivy. Tak jsem ač nerad začal dávat VIF a od té doby je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 18. Květen 2016 Sdílet Vloženo 18. Květen 2016 (editace) No ty bláho,že by to fakt bylo VIFem??? Tankuju Tesco a Eurobit. Jezdíme denně,ale krátké trasy... 3x3km. Editováno: 18. Květen 2016, autor: Jay Kay Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 18. Květen 2016 Sdílet Vloženo 18. Květen 2016 Asi to chce hlavně jednou za čas pořádně protáhnout, když jezdíš tak krátký trasy. Jak jsem psal, mně to udělalo jen po delším stání a navíc v zimě. Denně jezdím 2x25 a protahuju pravidelně denně a motor bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 18. Květen 2016 Sdílet Vloženo 18. Květen 2016 Tak jasně,když se k autu dostanu (jezdí s ním manželka) a je možnost tak ho v rámci možností proženu,to jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 20. Květen 2016 Sdílet Vloženo 20. Květen 2016 Včera jsem po nastartování asi 5 minut ladil na mobilu telku kvůli hokeji a po chvilce začal motor dost škubat a mlátit. Tak jsem cestou dal na dvojku omezovač a chvíli podržel motor v max otáčkách. Po zastavení motor běžel zcela sametově a klidně. Dnes ráno taky, stabilní chod bez náznaku škubnutí. Takže jednou za měsíc tomu dám pořádnou vypalovačku preventivně a bude klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 20. Květen 2016 Sdílet Vloženo 20. Květen 2016 tohle vetsinou dela prechodova hranice mezi studenym a teplym behem motoru.. kdyby si to nechal cukat, za chvili to prestane. nebo i jedno proslapnuti by to melo srovnat. Delat by to nemelo, pokud je vsechno OK, ale pokud uz pomalu dosluhuji svicky nebo je uz zaneseny filtr sani .... zacina to takto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 20. Květen 2016 Sdílet Vloženo 20. Květen 2016 Právěže svíčky i filtr mám po výměně. Ten motor byl v té blbé fázi, startoval jsem asi po 4 hodinách. Ale už delší dobu jsem pociťoval na volnoběh abčas menší škubnutí a teď je zatím klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 20. Květen 2016 Sdílet Vloženo 20. Květen 2016 Já měl zahřáto mám 40tis a svíčky teda původní...vzduch.filtr vyměněn. Mám zkusit ty svíce+palivák??? Dneska jedu tankovat tak dám VIF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 20. Květen 2016 Sdílet Vloženo 20. Květen 2016 Svíčky by měly být dobrý, já jsem je měnil po 53tis. a rozdíl jsem nepoznal. Filtr paliva je taky zbytečný měnit. Prvně bych zkusil jiný palivo a pak bych začal zkoumat ty zapalovací kabely, protože stačí, aby byla někde trochu porušená izolace a už to může při zátěži cukat. To není obyčejná elektrika, kde je něco spojený drátem a funfuje to. Tady to spojený sice bude, ale pokud ten kabel bude někde porušenej, tak už prostě může nastat problém. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 20. Květen 2016 Sdílet Vloženo 20. Květen 2016 No jednu dobu se po parkovišti motala kuna...(chleba na tlumiču,makový závin...)ale dal jsem vlasy+sprej a vypadá že je klid?? Takže zkontrolovat vizuálně a nějak proměřit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.