Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

to museli byť čarodejníci,ak neboli na šróbe vidieť žiadne známky používania náradia...a ešte,ak to vypúšťali cez ten šrób,tak to potom predsa treba aj utrieť od odkapkávajúceho oleja...

Vloženo

Pre 1,2 TSI platí (Elsa):

Poznámka

Vypouštěcí šroub vždy vyměnit.

– Našroubovat nový vypouštěcí šroub s těsnicím kroužkem a utáhnout 30 Nm.

Zrejme nie pre každý autorizovaný servis je montážny postup výrobcu záväzný. Stretol som sa aj s tým, že mechanik začal striekať na vypúšťací šroub silikónový sprej - vraj ho ide použiť znova :kol-44: .

Vloženo (editace)

Zase tak moc bych to panove nehrotil. Po zaruce budu olej menit sam tak jako jsem to delal na predchozim aute a na vsech predtim. Nikdy jsem stoub nemenil a dokonce jsem nedaval ani novy krouzek. Momentovym klicem jsem to nikdy neutahoval a nikdo to tak nedela. Momentak se ukazuje jenom auditorum,jinak je v kazde dilne ve skrini.

Montazi a opravama hydrauliky jsem se par let zivil, tak mne opravdu nejaky spunt na vane nemuze rozhodit. Staci zatku prohlednout a s citem namotovat.

Editováno: , autor: atnarfus
  • o 4 týdny později...
Vloženo

mě překvapil ten udaj 20 tkm . předtim sem měl nastaveno 30 tkm a palubak to hlasil v pohodě do 30tkm akorat sem to nevydržel a nechal sem ho po roce v 23tkm vyměnit a ted sem se koukl a čekal sem že bude hlasit po 27tkm ,ale hlasi po 17tkm tak mě zajimalo proč po 20tkm na vyměnu zd je to akce jenom meho servisu nebo škodovka nenapadně zkratila udaj na vyměnu

Po mých zkušenostech s mlácením a dokonce čekáním na druhou výměnu řetězu se divím odvaze i majitelů tahat do do 30ti tis. km. Do 20ti ještě ale 30 je moc. Já uvažuji o zkrácení na 10 tis. Čím víc se blížím 15ti tak to křápe víc a víc. Nastav si pevné intervaly a budeš mít klid....

Vloženo

Ahoj, potřebuji vědět na kolik se utahuje Nm olejový filtr u Yeti 1.2?

Proč bys to měřil?

Na novém filtru potři gumový těsnící kroužek olejem, našroubuj filtr a dotáhni rukama tak moc jak dokážeš bez brutality.

Žádné nářadí nepoužívej.

Vloženo

ja mam nalíte castrol egde professional 5W30 s normou 507.00. V polsku hlavně lítou 5W30 do tsiček.

Kolik u Vás stoji tento olej bo v Polsku stoji nejlevněj 500 kč/ L.

Vloženo

ja mam nalíte castrol egde professional 5W30 s normou 507.00. V polsku hlavně lítou 5W30 do tsiček.

Kolik u Vás stoji tento olej bo v Polsku stoji nejlevněj 500 kč/ L.

Podle tvého podpisu soudím,že máš TSI,proto mě překvapuje,že tam leješ olej normy VW 507 00,ten totiž patří do dieselů. Nebo nastal nějaká změna v normách od VW? Ani bych neřek. http://www.volkswagen.cz/servis/olej/

Vloženo

Jakub Nabel ... Čím víc se blížím 15ti tak to křápe víc a víc. ....

Moja skúsenosť je taká že čím menej oleja v aute tým je to hlučnejšie

ODPORÚČANIE: udržiavať olej tesne pod maximom a motor bude pekne tichý aj pri viac jazdených KM

POZOR !!! neprilievať olej na hornú rysku a viac lebo to začne papať olej vlastná skúsenosť bohužiaľ

Vloženo (editace)

To je známo. A poplatné spoustě aut, na vyjímky kde je max maxem...

Je cca na maxu a ani neubývá a ani nepřibývá....Je to prostě máslostroj. Vyměním ho za rapida-má skoro stejný-osvědčený a jednoduchý spodek a tam je TSI v inovované řetězové verzi a bude pokoj.

Vemu ho v bílé, eleganci a střechu nechám polepit. K tomu 17ky a MIssionL jak vyšity.....

A závistiiví sousedi snad rozdíl nepoznají mimo více všímavých. Cenovka by měla být +- stejná jak tento škatulák a za ESP připlácet nebudu muset.

Volba je asi jasná, kolegové.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Vloženo

To máš takovou důvěru ve "spolehlivost" 1.2 TSI, že ji vemeš v Rapidu? Já bych těm jejich inovacím až tak nevěřil, nebo že by se jim to nakonec povedlo vychytat? Jenže to se pozná až za nějaký ten pátek. Čili, budeš čekat nějakou dobu, nebo to přijde brzy?

Vloženo

Jsou tam opatření proti přeskočení řetězu a nyní, jak jsem psal mám to inovované turbo po podělání regulace na starém. Podělá se hovadina za 1000 k a jde do kélu turbo za 35 prutů...LOGIKA jako prase.A to má další opatření na nebrání oleje.

Jinak nemůžu na motor nadávat. Olej ani s novým T neubývá, tichoučko, už i teplíčko na prvních metrech....

A Rapouš má k tomu menší čelní plochu a váha je stejná a tak by i ta spotřeba mohla jít blíž k šesti. A k tomu už nepotřebuju krabičku.

Vloženo

jj,však proti jízdním vlastnostem a charakteristice motoru nemám sebemenších námitek. Tu regulaci také nechápu,proč se mění celé turbo,když to tam drží na dvou,nebo kolika šroubech... No na služebáku jsem opět doléval 0.3 l oleje,zhruba po 2200 km od výměny zase ubyl. Přijde mi,že to ubývání je takové jakoby skokové,ne přímo ze dne na den,ale prostě nějaký ten týden to neubývá a pak to klesne. Přitom styl ježdění,trasy,to všechno je pořád stejné. No,někdy prubnu náš neznačkový servis,copak s tím hoši udělají. Podle stylu jejich práce nic. Dostanu pikslu oleje a po ptákách. :kol-44: Ve značkovém by se dělala váhová zkouška a s tím se u nás ve firmě nikdo nezabýval,takže jsem taktéž "fasoval" olej na doplnění. :kol-32:

@brixi - u mě to bylo jedno,řvalo to s olejem i bez,jak se natáhne řetěz,tak už je to fuk,kolik je tam oleje. Mimochodem,po výměně oleje v 45 000 km občas i nový řetěz také zachrastí. S olejem na maximum.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Zdravím všechny . Mám prosbu . Chci vyměnit rodičům olej na fabce 1.2 tsi 63kw. Cestou z práce se stavím u dealera škoda Praha a servisák mi řekl že se tam leje castrol 5w30 505.01. Je tohle možný ? Ta norma je přece úplně jinde ne ? Auto staré 1 rok. (zřejmě pevné intervaly) Díky za pomoc

Vloženo

Zdravím všechny . Mám prosbu . Chci vyměnit rodičům olej na fabce 1.2 tsi 63kw. Cestou z práce se stavím u dealera škoda Praha a servisák mi řekl že se tam leje castrol 5w30 505.01. Je tohle možný ? Ta norma je přece úplně jinde ne ? Auto staré 1 rok. (zřejmě pevné intervaly) Díky za pomoc

Pevný interval specifikace VW 502.00

Proměnlivý interval specifikace VW 504.00

Vloženo

Kravina,stačí se přece podívat do manuálu do technických dat a tam se píše toto: pro pevný interval 1,2 l/63 kW TSI VW 502 00. Značku oleje si vyber dle libosti.

Vloženo (editace)

servisák mi řekl že se tam leje castrol 5w30 505.01

v tejto kombinácii asi ťažko....leda tak 5W-40 505.01 alebo 5W-30 504.00/507.00

Editováno: , autor: libero1071
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ahoj

Chci se zeptat. Za 14dní jdu na první garanční prohlídku (rok od koupě vozu)

a rád bych věděl jaky olej podle normy koupit.

A koupit řeději 5W30 nebo 5W40. Nebude v servise vadit když jsi napoprvý přinesu vlastní olej? :kol-27:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...