-
Panoramatická střecha - klepání / cvakání
mam stejny problem.....nemate nekdo to TPI nebo co to presne dela?? diky
-
Vibrace volantu
resim stejny problem...ale loziska jsou bez vule...ale příznaky uplne stejne
-
Brzdové kotouče a destičky - výměna
kupoval jsem je na autodilycardo, dal jsem je na auto a jsou i užší nez puvodni. Brzdi tedy 2mm dal od hrany kotouce. Krabicka vypada origo. je to MADE IN Spain
-
Brzdové kotouče a destičky - výměna
Ja ted koupil Ate zadni a pripada mi to jako kvalita Cina...neni to padelek? Mate nekdo stejnou zkusenost? Ani nemaji zkosenou hranu!?
-
Vibrace volantu
Tak ja se klepani volantu zbavil po 2 letech. Bylo to vnejsima kloubama.
-
Vymena napinaku drazkovaneho remene 2,0tdi common CFFB
ventilatory, tlakovou trubku ke klapce.......ja prohodil jen kladku z novýho napínaku, protože napinak byl ok( pružina ok) jen kladka mela vuli.
-
Spotřeba po výměně rozvodů u CBBB
Jedine překontrolovat nastaveni znovu na přípravky. Kdyz na klice , vacce a cerpadle sednou tak je vse v poradku. Jedine tak budes mit klid. Nic jinyho se tam nenastavuje
-
Škrtící klapka sání??
Vyřešeno!!!! Byl to servomotor ovladani klapek v sacim potrubí.Ted uz jde koupit samostatne a ne jen komplet vcetne sani cena 3500kc. Druha závada přídavne vodni čerpadlo uz vyhazovalo pojistku k ventilatorum tak už byla nutná výměna. Konečně už nesviti kontrolka motoru
-
Lupnutí při brzdění
Mozna se ti hýbe napravnice
-
Zkřivené kotouče
Jestli se neleskla, tak tam asi nejaka rez zustala. sleduj od 5min:50sec
-
Zkřivené kotouče
SII tento problem s kotouci nema. Dosedaci plocha je ocistena tak, ze se leskne jako nový náboj? Jedine změřit hazivost naboje.
-
Výměna olejového filtru
Přesně!!! Purflux jsem tam nemoh dostat...az po x pokusel a použití velký síly
-
Výměna oleje 1,2 HTP
Tak se taky přidam..Měnil jsem ve Fabii II rv. 2010 1.2htp motorový olej ( auto otce) Před rokem bylo na výměně oleje v Porsche Praha Smíchov a dával se vlastni zabalený Castrol 10w40 co plni danou normu a dava se tam od zacatku 3x1l. Za rok najeto 7tis a olej cernej jak v dieselu po 30tis. Z motoru jsem vypustil 3,5l oleje!!!! Takže maximalne odsali par deci a jeste to přelili. Náš olej si asi mechanik nechal pro sebe.Použil max jednu litrovku. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Doufam, že se moc nestalo tim přelitim, když v DP je napsano, ze pri preliti muže dojít k poškozeni katalyzatoru.
- Nezávislé topení Webasto - problémy
-
Demontaz predniho narazniku
tak nakonec to šlo jak po másle....