Přejít na obsah

suri.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3 382
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

4 Sledující

O uživateli suri.

  • Narozeniny 16. Červenec

Návštěvy profilu

18 054 zobrazení profilu

Oznámení suri.

  1. ja som o tom natacani elektrod uz roky nepocul a zijem , brisky davam bezne a funguju
  2. normálne do fajky po obvode ja ju vždy postláčam nech sa to rozleje ... za tepla idú lepšie ale ak to nie je niečo staré kde to nik nemenil nebýva problém , v autorizákoch to 99% maže a ide to pekne von , už dávno sa mi nestalo že by som nevytiahol ... nič iné nerieš a hlavne nelamentuj nad tym , cievky von , sviecky von , sviecky dnu , cievky namazane nazad a do krcmy ...
  3. je to normálne , tie veká tečú vo veľkom , detto guferá na kľuke ... v lepšom štádiu to tečie tak že rozleptá vodné hadice a vystrelí z toho voda v najlepšej chvíli v 38st na dialnici ... totalne olejničky toto na foto by som prvé umyl , vyzerá že to žere olej ako tiež zvyknú a ten kto to dolieval nemá pevnú ruku
  4. suri.

    Tlumiče

    ATE je shit najvacsi to uz roky nedavam , boli vecne problemy a neskutocne drahe
  5. vravim , nic tomu nie je
  6. suri.

    Tlumiče

    ak sa kayaba nezlepšila teraz poslednu dobu tak je to total hnoj tvrdy nefunkcny ..ja to roky nemontujem a ani nebudem uz takze mozno nieco zmenili ulozenie treba origo , tie nahrady vrzgaju ako stara postel
  7. hádzanie a trepanie bude zaj/bané čerpadlo haldexu , vyčistiť a vymeniť olej
  8. interval je normálne 60tis ja som dal von aj čerpadlo
  9. netuším , sem to už dlhšie nechodí až teraz problém s ocu podotýkam poprvé
  10. pri 500tis km sa vynuloval tachometer a ideme odznova 670tis km ... je teda menený motor ale zbytočne lebo starý mal horšie kompresie ale závada bola inde nakoniec
  11. to nerieš potom hlavne ak mechanik takýto motor ešte nerobil tak bude veľmi nešťastný keď to po výmene rozvodu nepôjde vôbec
  12. druhovýroba existuje , origo výrobca monroe ..predok cca 170e ks , zadok cca 140e ks , komplet predne ulozenia cca 170e ... nic viac netreba riesilo sa to tu uz
  13. menil som 1,4 Yeti 2016 po 250tis km a nebolo tomu nič , kladky tiché , remeň nedopraskaný uvedomujete si že na 1,5 treba prípravky ktoré málokto má lebo stoja cez 2000eur a je to na celý deň roboty ? a otázka je čo meniť , či len remeň a kladky , plochý remeň a jeho kladku alebo aj prestavovače , k tomu kopu gufier , tesnenie vodnej pumpy čo pôjde pri tom dole a kopu blbostí okolo ? lebo to je cca 2000e výmena potom
  14. asi tak , vymenil by som to za hocijakú rozumnú G12 tie ich ekosračky .... vypustiť čo to dá , naplniť prípravkom vodu , znovu vypustiť čo to dá a plniť ... alebo odpojiť prepad expanzky a plniť to dokoola kým nepôjde čistá voda a tak plniť
×
×
  • Vytvořit nový...