-
Kontrolka bzdového obložení,destička s kabelem
Pomáhat a chránit, proto jsem k tvému dotazu zkopíroval svoji starší odpověď z jiného vlákna. Opravoval jsem stejnou závadu na Octavii 2, porucha byla na levém předním kole, tedy u řidiče. Pokud máš poruchu na jiném kole, může se umístění spoje na kabelový svazek lišit.. Měnil jsem původní kabel v blatníku za nový, prodává jako samostatný díl, je dlouhý cca 80 cm a je zakončený konektorem k čídlu brzd a v mém případě také obsahoval vodiče s konektorem k čidlu ABS. Kabel prochází blatníkem přes nalisovanou průchodku a je vedený v motorovém prostoru vedle baterie, kde je napojený na kabelový svazek vozu. Zde se vadný kabel při výměně odstřihne a připojí nový, vždy správný vodíč kam patří.. Pokud si chceš ověřit že tam máš přerušený vodič, najdi si připojení na svazek a zde si napíchnutím jehlou propískni z obou stran jednotlivé vodiče ke konektoru. Při opravách na elektroinstalací vozu vždy pracuj s odpojenou baterií.
-
2.0 TDI CR - kovově klepe z pod víčka
Ten dým i zvuk mi připadá normální, každé jeté TDI po sundání víčka prochu kouří. Hydroštely ti neklepou, takže vymezují vůle a tlak oleje je ok. Kapičky oleje stříkat musí, olej se pod víkem tlakem rozstřikuje. Intenzita zvuku je závislá i na množství oleje, spodní horní ryska je znát.
-
Zastavte vozidlo,baterie se nenabíjí
Když to budete měřit, bacha na jednu vlastnost, moderni auta jako S3 nabijejí baterii jen při brzdění a deceleraci (snižování rychlosti) vozu. Je to kvůli lepšímu zrychlení, emisím a spotřebě. Proto po nastartování a volnoběhu nebude baterie normálně dobíjena jako u starších aut, ale dojde k tomu až při jízdě, vše řídí elektronika. Zřejmě nějaká závada na tomto systému.
-
Špatný volnoběh, bublá výfuk 1.8 TSI BZB
Možná mimo tvůj motor, ale u 1.6 MPI jsem měl nestabilní chod a vynechávání válců při nízkých otáčkách, vše se měnilo a pořád stejné, až jsme našli vadné hydroštely ventilů, což rozhodilo časování motoru. Po výměně ok.
- Stale sviti radio
-
Snímač opotřebení brzdového obložení
Opravoval jsem závadu na Octavii 2, porucha byla na levém předním kole, tedy u řidiče, pokud máš poruchu na jiném kole, může se umístění spoje na kabelový svazek lišit.. Měnil jsem původní kabel za stejný nový, prodává jako samostatný díl, je dlouhý cca 80 cm a je zakončený konektorem k čídlu brzd a v mém případě také obsahoval vodiče s konektorem k čidlu ABS. Kabel prochází blatníkem přes nalisovanou průchodku a je vedený v motorovém prostoru vedle baterie, kde je napojený na kabelový svazek vozu. Zde se kabel při výměně odstřihne a připojí nový, vždy správný vodíč kam patří.. Předpokládám, že Fabia 2 je řešená stejně, koncernové vozy to tak mají. Pokud si chceš ověřit přeručený kabel, najdi si kde je kabel napojený na svazek a zde si napíchnutím jehlou propískni jednotlivé vodiče ke konektoru. Vždy s elektroinstalací vozu pracuj s odpojenou baterií.
-
Snímač opotřebení brzdového obložení
A nemáš přelámaný kabel, řešil jsem stejný problém a byl přerušený drát v místě kde prochází do blatníku, měnil jsem celý díl kabelu za nový a problém vyřešen
-
nefunkční přední stěrače
A nemáš zadřené osy u stěračů, většinou to je slyšet. Případně by mohl být slabý motor( sjeté uhliky).
-
Motor 2.0 TDI 103 kW
Měl jsem závadu na Transporteru TDI, také se občas objevila signalizace poruchy např. při jízdě po dálnici a byla to vadná volnoběžka na alternátoru. Nemusí se jednat o stejnou závadu ale pro jistotu ji zkontroluj.
-
Motor 2.0 TDI 103 kw CFFB vibrace
Vyměň poloosy, podle mě máš poškozené vnitřní nebo vnější homokinetické klouby.
- Zámok
-
Volnobežné otáčky Fel. 1.6
A co servomotor regulace volnoběhu v klapce sání ?
-
Vibrace felicia
A co vnitřní homokinetické klouby na poloosách ?
-
Nedrží otáčky, štartuje iba s plynom,čudný zvuk od posilovača bŕzd
Přečti si moje příspěvky, nebo také co piše sachs.
-
1.6 55 kW AEE - kolísání volnoběžných otáček, zhasínání motoru
Máš vadný servomotorek v klapce sání.
Pivo
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva