Marek_Norway
Uživatel-
Počet příspěvků
46 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Marek_Norway
Nováček (1/14)
1
Popularita
-
Zdravim, kupil som dvojkovu octaviu, 2007 ma MFD budiky, multivolant (na nom su nalavo tlacidla seek, podsvit a mute a napravo sipka dohora, dodola a volume + -). Auto ma tempomat na packe. Na volante funguje vsetko okrem tlacidla mute, vcds nevyhadzuje chybu, nakodovane je to 0003042...ked zmenim kodovanie trebars na 0002002 tak na volante funguje vsetko, no vcds vyhodi chybu kodovania. Neviete cim to je? Radio je dance. Ako by mal byt volant spravne nakodovany a ako by mal fungovat? Pokial je v aute tempomat a palubny pocitac, malo by sa to dat ovladat aj volantom, ktory mam ja alebo treba iny volant? Dik skusenejsim za odpoved.
-
Sice zrejme trochu neskoro, ale mohol to byt aj prasknuty radiator a smrdela chladiaca kvapalina...mne sa stalo nieco podobne, jeden pekny suchy den som zbadal, ze na podlahu spolujazca vytieklo par kvapiek vody, neprikladal som tomu extra vyznam az kym som si nevsimol neustale rosiace sa celne sklo akoby mastnym filmom...nakolko mam velmi zly cuch tak smrad chladiacej kvapaliny som nepostrehol, po upozorneni znamym som si to dal hned dokopy...udajne na octaviach dost casty problem...nastastie som auto predal este pred vymenou, kedze kvoli radiatoru treba udajne rozobrat pol palubky
-
Poradte mi aspon kadial to tam naliat, udajne cez vyrovnavaciu nadrzku by sa to liat nemalo...tak kadial potom? Prosim ak by ste mohli tak detailnejsie popisat, myslim, ze zhod to, odsrobuj to a pod...dakujem...
-
Zdravim, takze po precitani viacerych for som prisiel na to, ze zrejme bude potrebna vymena radiatoru kurenia (zapach v aute, na okne sa usadzuje mastny film - zrejme nemrznuca zmes, parkrat mi kvapkala voda z ofuku noh spolujazdca)...chcem sa opytat, ci niekto najskor nevyskusal nejaky pripravok na upchavanie dier v systeme kurenia, auto je na predaj a nemam chut stravit vikend vymenou radiatora nehovoriac o odsati klimy a spusteni vody z kurenia...
-
No teda, som si myslel, ze to je drziak napojov, ale ako som pisal, nevidel som to otvorene:) sorry za dezinformaciu, mohli nieco take vymysliet aj na napoje:)
-
Caute, v Norsku pouzivaju taketo v jednotkovych octaviach, neviem sice ako funguju, ale vyzeraju celkom okay a ani laktovka by nemala zavadzat...ak niekto viete nieco viac dajte vediet, pripadne ak by bol zaujem tak mozem zistit aspon ako to vyzera otvorene, znamy to ma...ale kde sa to da kupit alebo objednat netusim ja ani on, kupil to uz s autom....
-
Dotaz: TDI 66kW čipovat nebo rovnou vyměnit za 81 kW?
Marek_Norway odpověděl na connti téma v Motor 1.9 TDI
Zdravim, planujem trochu zvysit vykon na mojej octavii 1.9 TDi ALH, no skor sa mi paci volba vymeny trysiek ako chip...mam moznost kupit trysky fratelli bosio PP 764, no kamarat mi hovoril, ze udajne bude motor dost dymit...viete mi odporucit nejake ine, pripadne ci sa da tato dymivost znizit naladenim? Neplanujem vymenu turba ani silnejsej spojky a pod., motor ma nabehane 253 tis realnych km, spotreba oleja na vymenu (15 tis km) je max. 2 dcl...Moja predstava je niekde na 85 kw, ide najmä o to, aby mi nezacala smykat spojka pripadne neodisiel dvojhmotovy zotrvacnik... -
50 eur (kabelaz, riadiaca jednotka a zamok) a asi hodina roboty, zamok som dokonca ani nepotreboval ale vsetko to bolo samozrejme pouzite...
-
A preto je najlepsie vyskusat najskor v druhom svetle az potom kupovat....
-
Co mne hovoril jeden autoelektrikar tak dolezity je cip v tej riadiacej jednotke, da sa lahko odpojit od toho motorceka a potom ho pekne uvidis...musi byt rovnaky aky si mal povodny...
-
No len dufaj, ze to bude ta vybojka, ta je totizto najlacnejsia z veci, ktore mohli odist, este to moze byt trafo alebo starter (alebo oboje:). Inak nechcem ta strasit, ale predtym ako vybojka odide tak svetlo z nej sa meni z bieleho postupne az do cerveneho a potom zhasne. Ale v kazdom pripade najskor vyskusaj prehodit ich a uvidis. (resp. neprehadzuj ich, len lavu daj do praveho, ak by nahodou nebol problem vo vybojke, aby si si neodpisala aj tu dobru).
-
Vyskusaj prehodit do praveho svetla a hned zistis...sice trosku roboty (vybrat svetla, zhodit zadne kryty a prehodit vybojky), ale hned zistis ci je vadna vybojka...ja som kupil vybojky z pochybneho zdroja (sice znackove, ale zrejme nejaka 2. trieda), po cca pol roku jedna zacala blikat a zhasinat, potom aj druha, chcel som riesit nove trafa, ale ked jedna ocervenela a zhasla nadobro, hodil som tam este staru, co mi ostala po vymene, kedze som menil par aj ked odisla len jedna a cuduj sa svete, svieti este lepsie ako ta druha nova, takze dobra rada, nesetrite na vybojkach, neoplati sa....
-
Inak pri tej RJ dveri je dolezite, aby si pouzil presne taku istu aku mas v aute, udajne inak nebude fungovat (ked ju demontujes tak vo vnutri vidno cip, ten by mal byt rovnaky, v mojom pripade to bol cip znacky teco). Mne ked do tejto jednotky zatiekla voda (neviem akym zazrakom), vyskratovala a prestali fungovat okna, zrkadla, otvaranie palivovej nadrze a ostali mi zamknute vsetky dvere okrem soferovych a kufru a to tak, ze nesli otvorit ani zvnutra....
-
Vyskusaj vymenit riadiacu jednotku el. okien v soferovych dverach (je hned vedla motora na stahovanie okna)...ak ti nefunguje aj otvaranie palivovej nadrze tlacidlom tak je to jasne...