Přejít na obsah

kingdave

Uživatel
  • Počet příspěvků

    64
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 354 zobrazení profilu

Oznámení kingdave

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

13

Popularita

  1. Tak já chtěl v únoru původně kupovat Toledo FR,jelikož Rapidů jezdí u nás poměrně dost a to fr-ko vypadá dle mého naprosto úžasně. Jenže po předváděcí jízdě jsem od koupě upustil. Motor 1,0 tsi poměrně slabý a ten zvuk jak vysavač. Led přední světlomety s tragickou svítivostí,rezonance plastů v interiéru... Nakonec jsem skončil u Mazdy 3 s dvoulitrovou atmosférou. Sice jsem připlatil o 50 tis více,ale svezení je úplně o něčem jiném. Vůbec si myslím,že v dnešní době Mazda a její benzinové motory=nejlepší řešení.
  2. Vsak si je upravis.....jebnes tam mracitka,doupravis tmelem. Mas v tom praxi...
  3. Komplet spojka s dvouhmotou se měnila 4 roky zpátky,najeto cca 80 tis. Je pravda,že mám motor chipnutej z 96 kw na 130 kw,tak je možný,že spojka to už nedává? Ale žádné vibrace,trhani,cukani,nepociťuji....
  4. Si taky myslím,ze je v haji dvouhmota. Jak se to vůbec pozna/projevuje?
  5. Táhla na převodovce jsou bez vůle. Jediná vůle je v táhle pod řadící pákou. V pondělí jsem měnil olej v převodovce. Vytekl krásně zlatavý olej bez špon a jiných usazenin. Kdyby byla v háji hřídel nebo synchrony,objevily by se v oleji špony,ne? Ještě mě napadá dvouhmota,ale že by šla do kytek po 80 tis? Nebo pořádně odvzdušnit spojkový válec? Fakt netuším
  6. Jo šaltrpáka se trochu hýbe. Právě,že se mi zasekává řazení. Děje se to,když se motor zahřeje. Prostě chci přeřadit z jedničky na dvojku,sešlápnu spojku,chci přeřadit a rychlost drží jak čert. Po chvíli pustí a mohu dokončit řazení. Problém dělají jen rychlosti 1 a 2,ostatní ok. Ještě musím podotknou,že tato závada není pravidelná. Dost závisí na otáčkách motoru,naklonění auta atd. Spojka má najeto 80 tis. Kontroloval jsem,seřizoval a promazával táhla řazení. Měnil olej v převodovce,vše bez úspěchu. Včera jsem ležel opět pod autem a zjistil,že mám vyteklé pravé hydroluzko,tak mě napadlo,jestli se motor po zahřátí nějak nešponuje a nekříží táhla řazení? Asi blbost....
  7. Může způsobovat špatné hydrolůžko horší řazení?
  8. Taky by mě zajímalo,zda-li se po výměně převodového oleje změnilo řazení druhého stupně k lepšímu?
  9. No já jsem do toho chtěl též jít, ale mám strach, že motor ten dlouhý stupeň neutáhne. Jelikož teď mám docela problémy na dálnici ve stoupání..... A když budu naložen. Nevím, takový lenoch to je. Nicméně, potom dej vědět poznatky z jízdy a hlavně kolik taková přestavba u mistra Sixty vyjde. Tak nějak jsem zběžně koukal a pátý převodový kolečko jde vyměnit přes boční kryt převodovky, takže se nemusí nic složitě rozhazovat a sundávat. Snad bych to zvládl i sám. Nejdražší položka bude převodový kolo...., ale jak říkám. Zatím se mi do toho moc nechce a počkám si raději na ostatní.
  10. Nikdo se (tedy kromě Dano5555) k této úpravě ještě neodvážil?
  11. Také jsem zkoušel jezdit bez krytu potom s krytem a žádný rozdíl. "Řve" to pořád stejně
  12. Ja menil svicky v pondeli, tez bez sundani sani. Mista je tam opravdu dostatek. Akorat mi sla hure povolit druha svice, az jsem mel strach, ze ji strhnu. Nevim,zda byla tak pripecena nebo to delal ten kloubovy nastavec, kdy v nem neni pres ten kloubek/vychyleni takovy cit.
  13. Ne, u te slavne 1,6-tky zadne tlumeni neni. Jen holy plast!
  14. Tlumeni hluku urcite ne. Zkousel jsem kryt oddelat a zadny rozdil jsem nezaznamenal. ... Mozna, kdyby se nalepil ze spodu tlumici material, nejake snizeni hluku by nastalo, kdo vi. ...
×
×
  • Vytvořit nový...