Podle popisu a obrázku odpovídá parametrově i vzhledově nabíječce z Lídlu Ultimate speed za cca 500 Kč.. Nabíjí na konstantní napětí 14,4 V (zimní režim 14,7 V). Nejprve nabíjí maximálním proudem 3,8 A (režim Auto akumulátor), který s narůstajícím napětím akumulátoru skokově postupně zmenšuje na 3,0 A a ke konci nabíjení na 0,8 A viz http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=40&t=42912. Po dosažení uvedeného napětí 14,4 V nebo 14,7 V v zimním režimu se nabíječka přepne na udržovací nabíjení, takže ji můžeš ponechat dlouhodobě připojenou.
Pod pojmem stabilní nabíjecí proud autor nabíječky zřejmě myslí nezvlněný nabíjecí proud. Zvlněný nabíjecí proud údajně také nepřispívá k životnosti akumulátoru.
Diskutovaná nabíječka (pokud je totožná s nabíječkou z Lídlu) má jednu vadu. Nepamatuje si režim (mód) nabíjení a po výpadku 230 V ji musíš znovu nastavit, aby nabíjela. Touto nectností netrpí například již uvedená švédská nabíječka CTEK MXS 5.0, která si pamatuje režim nabíjení i po výpadku 230 V a po obnovení napájení 230 V začne ihned sama bez jakéhokoliv nastavení nabíjet v naposled zadaném režimu (módu). Navíc má kompenzaci nabíjecího napětí v závislosti na teplotě od +50 st.C do -20 st.C: s klesající teplotou je třeba nabíjecí napětí zvyšovat, aby došlo k úplnému nabití akumulátoru a naopak viz dále. Diskutovaná nebo Lídlová nabíječka nabíjení za nízké teploty řeší jen módem zima 14,7 V, nabíjení při vyšších teplotách neřeší vůbec. Změna nabíjecího napětí pro 12 V akumulátor je 0,03V/1 st.C. Pokud je nastaveno normální nabíjení na +25 st.C (14,4 V), např. při teplotě nabíjení -5 st.C bychom měli nabíjet akumulátor napětím 14,4 +30*0,03 tedy 15,3 V. Při teplotě -15 st.C již napětím 15,6 V. Naopak při teplotě +35 st.C jen 14,4 -10*0,03 tedy 14,1 V. Co z toho vyplývá. Pokud budete nabíjet diskutovanou nabíječkou nebo Lídlovou při nižší teplotě než cca +10 st. C, nenabijete akumulátor naplno ani při použití zimního režimu s 14,7 V. Naopak, pokud budete nabíjet těmito nabíječkami rozehřátý akumulátor po delší jízdě umístěný vedle motoru, budete jej přebíjet - rozkládat vodu na vodík a kyslík s úbytkem elektrolytu v článcích. CTEK by musel být "nalepený" na akumulátoru, aby měl jeho vyšší teplotu a tím pádem snížil nabíjecí napětí.