Přejít na obsah

spotreba dolu kopcom


vanyo

Doporučené příspěvky

rád by som poznal odpoveď, lebo sa v tom nevyznám - pri zaradenom rýchlostnom stupni dolu kopcom motor nespotrebuváva vôbec nič paliva? Keď idem trebárs 2 km dolu kopcom, nespotrebuje motor ani kvapku paliva?????????? PP ukazuje nulu. Čo potom "drží" motor naštartovaný?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rád by som poznal odpoveď, lebo sa v tom nevyznám - pri zaradenom rýchlostnom stupni dolu kopcom motor nespotrebuváva vôbec nič paliva? Keď idem trebárs 2 km dolu kopcom, nespotrebuje motor ani kvapku paliva?????????? PP ukazuje nulu. Čo potom "drží" motor naštartovaný?

Je to tak, jak píšeš. Při poklesu otáček motoru pod určitou mez (kolem 1 500ot/min), dá opět ŘJ signál ke vstřikování paliva. Nemůže se tudíž stát, že by motor zhasnul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechapem ako moze motor bez paliva bezat ? Musi tam ist benzin

Tak si projdi znova fyziku, z kopce auto nepotřebuje benzín, aby jelo, když je sklon dost velikej, auto jede bez zpomalení (třeba na 5") až dolů a celou dobu se do motoru nemusí vstříknout ani kapka, to samý se děje při brždění motorem z kopce, nebo při dojíždění na křižovatku se zařazenou rychlostí...motor brzdí, neteče tam žádný palivo, šetří se brzd. destičky...každej, kdo jezdí šetrně ti to potvrdí... :t .samozřejmě se tady bavíme o moderních autech, napříkald u karburátorových motorů tohle neplatí, protože tam je základní množství paliva dodávanýho do spal. prostoru pevně stanovený dírou v trysce,, B) ,ale to jsou základní věci z učňáku.. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tiež mi to akosi nechce ísť do hlavy :( Na voľnobeh to žerie okolo 1 litra totiž.

Na volnoběh je to něci jinýho, když jedeš z kopce na neutrál, motor běží na volnoběh a žere palivo, když jedeš s rychlostí, motor se točí, protože je hnanej přes převodovku kolama, který se valí po silnici a proto nepotřebuje ještě vstřikovat palivo, a z kopce jede protože na něj působí gravitace, při dojezdu ke křižovatce je to zase zákon setrvačnosti.. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neni som odbornik ale, ale preco priklad pri roztlacani auta ak sa otoci klucikom a zaradi sa napr 2 stupen auto hned naskoci. Prebehne vstrek - iskra - vybuch -vyfuk......Pri spusteni s kopca je to podobne samozrejme ze neni taka spotreba ale ten benzin tam musi byt, inak by pri vyslapnuti spojky musel motor zhasnut ne ? <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neni som odbornik ale, ale preco priklad pri roztlacani auta ak sa otoci klucikom a zaradi sa napr 2 stupen auto hned naskoci. Prebehne vstrek - iskra - vybuch -vyfuk......Pri spusteni s kopca je to podobne samozrejme ze neni taka spotreba ale ten benzin tam musi byt, inak by pri vyslapnuti spojky musel motor zhasnut ne ? <_<

To, jestli tam jde nebo nejde palivo záleží na otáčkách motoru..řekněme to asi takhle, pod 1000ot/min tam palivo jde, nad ne když není potřeba, u roztahování auta je to stejný, ale většinou se snažíš, aby ti motor naskočil a přidáváš plyn, když bys nepřidal a měl vyšší otáčky, tak tě někdo bude tahat a tobě to bude ukazovat spotřebu zase 0, dokud nepřidáš pedálem,, B) všechno to řídí řj motoru,,, :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic proti, ale auto s ŘJ a katalizátorem by se neměly vůbec roztahovat. ..... A když se roztahuje auto tak se řadí vyšší řevodový stupeň (3+) aby tam byl menší odpor válců. ... :)

Tak to ja vim, ale ked neboli kable na bateriu :D ...aj tak to nebolo moje auto....a trpia tym strasne rozvody -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic proti, ale auto s ŘJ a katalizátorem by se neměly vůbec roztahovat. ..... A když se roztahuje auto tak se řadí vyšší řevodový stupeň (3+) aby tam byl menší odpor válců. ... :)

Tak to ja vim, ale ked neboli kable na bateriu :D ...aj tak to nebolo moje auto....a trpia tym strasne rozvody -_-

třeba u htp ty rozvody moc netrpí,,obecně u motorů, kde jsou rozvody řetězem to roztahování není problém, jde pak už jen o katalyzátor... -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neni som odbornik ale, ale preco priklad pri roztlacani auta ak sa otoci klucikom a zaradi sa napr 2 stupen auto hned naskoci. Prebehne vstrek - iskra - vybuch -vyfuk......Pri spusteni s kopca je to podobne samozrejme ze neni taka spotreba ale ten benzin tam musi byt, inak by pri vyslapnuti spojky musel motor zhasnut ne ?  <_<

To, jestli tam jde nebo nejde palivo záleží na otáčkách motoru..řekněme to asi takhle, pod 1000ot/min tam palivo jde, nad ne když není potřeba, u roztahování auta je to stejný, ale většinou se snažíš, aby ti motor naskočil a přidáváš plyn, když bys nepřidal a měl vyšší otáčky, tak tě někdo bude tahat a tobě to bude ukazovat spotřebu zase 0, dokud nepřidáš pedálem,, B) všechno to řídí řj motoru,,, :ph34r:

Ja PP aj tak nejako neverim :D ...... Ved ale ide o to, ze sa tu pise, ze tam vobec nejde palivo pocas to spustania sa dolu kopcom.....ked idem dolu kopcom mam aj ja samozrejme zaradeni rych. stupen..ale ze by som pouzival motor ako brzdu to nie, na to si moju HTP vazim a prevodovku so spojkou...radsej znicim platnicky a kotuce a moturek nech ide na volnobehu :punk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic proti, ale auto s ŘJ a katalizátorem by se neměly vůbec roztahovat. ..... A když se roztahuje auto tak se řadí vyšší řevodový stupeň (3+) aby tam byl menší odpor válců. ... :)

Tak to ja vim, ale ked neboli kable na bateriu :D ...aj tak to nebolo moje auto....a trpia tym strasne rozvody -_-

třeba u htp ty rozvody moc netrpí,,obecně u motorů, kde jsou rozvody řetězem to roztahování není problém, jde pak už jen o katalyzátor... -_-

Jasne ale nemyslel som HTP :skoda:

Veru tak a katik za 30 000 by som nechcel kupovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle tema mi prijde jako nekonecnej pribeh... ;)

Je to skutecne tak jak rika Olo a ostatni - pri jizde z kopce pri zarazenem prevodovem stupni a bez stlaceni plynoveho pedalu, tedy v rezimu brzdeni motorem (pro TiGeRZ: je to naprosto neskodne pro motor) je spotreba 0,0 l/100km.

Podrobne to vysvetlili kluci, viz vyse.

vanyo: Kdyz pojedes z kopce dolu na volnobeh, bude ti rychlost stoupat (budes tedy muset brzdit = vyhozena energie) a zaroven motor bude udrzovan pri behu vstrikovanim paliva - tudiz mas nejakou spotrebu cca 0,6 l/hod, coz se da prepocitat na 100km pri dane rychlosti.

Z toho jasne vyplyva, ze pokud je kopec dostatecne strmy, vyplati se mit zarazeny prevodovy stupen a brzdit motorem.

Editováno: , autor: Maverick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...