Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2378 témat v tomto fóru

    • 27 odpovědí
    • 13.4k zobrazení
  1. Otáčkoměr

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  2. navigace

    • 7 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  3. Rele pro X-kontakt

    • 5 odpovědí
    • 16.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 12.3k zobrazení
  4. stav km?

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  5. 12V ve dverich

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  6. Nakódování DO

    • 11 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  7. Řízení 1 2

    • 39 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  8. Pristrojovka blbne 1 2

    • 31 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
  9. Přebíjení alternátoru

    • 6 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  10. Climatronic

    • 12 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  11. Vadná jednotka Airbag

    • 8 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  12. el. schema

    • 2 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
  13. Zarovka pod odrazkou

    • 17 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  14. Přístrojový panel

    • 8 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  15. Dodělávka dálky

    • 7 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  16. blikání

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  17. Zapojení DO

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  18. TMC box Fabia1 který??

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Není potřeba vypnout, ale klepnout na nastavení rychlosti, takže přestane brzdit, je to o pár km míň, takže stačí jednou posunout a zase to jede. Naopak, je to docela dobře použitelný nástroj. Pokud je to pravidelnější cesta, tak i člověk ví, kde se to stává, což třeba dnes mne překvapilo, že to všude zmizelo a jelo správně.
    • Souhlasím s @e1. , pokud máš možnost nabíjet doma je íVéčko (PHEV) velice vhodné na kratší trasy. A těch 50 km zvládne úplně v pohodě, s nabitou baterií lze dosáhnout "úžasné" spotřeby benzínu 1,5 - 2,3 l na 100 km. Raději bych vybral verzi s bufíkem (Webasto), dá se to sice ohřát z baterie ale velmi ubývá dojezd na elektriku. 
    • Kolega má Superb 2,0 160 kW benzín (bez DPF a Ad Blue), před FL, předokolku s nezávislým topením, koupil to v roce 2019 ze Škoda Plus s nájezdem cca 19 t km, teď už má skoro 80 t km, topení používá, jezdí denně a baterku nikdy nenabíjel, má původní Vartu 68 Ah AGM. Takže výměnu baterie bych ještě odložil. 
    • To souhlas, člověk si jede nikde nic a najednou auto začne brzdit - takže off. Občas to používám na silnicích nižších tříd, kde je co kilometr vesnice - tam mě nebaví pořad brzdit a zrychlovat, tohle si to alespoň řídí samo, ale na silnicích s vyšším provozem + dálnice nepoužitelné.
    • kúp a rob , zarobíš si , a potom ked prejde par rokov tak vylusti aj QR kody co maju nove TSI ... 
×
×
  • Vytvořit nový...