Přejít na obsah

Podvozek

Vše o podvozku - kola, nápravy, tlumiče...


231 témat v tomto fóru

  1. Závada - pískanie bŕzd 1 2

    • 30 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
  2. Posilovač řízení 1 2

    • 42 odpovědí
    • 32.9k zobrazení
    • 74 odpovědí
    • 26.4k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 16.8k zobrazení
  3. Tahanie do strany 1 2 3

    • 68 odpovědí
    • 16.3k zobrazení
  4. Brzdy 1 2 3 4 12

    • 297 odpovědí
    • 64.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Děkuji za rychlou odpověď. 
    • Auto už je u prodejce, čeká se na papíry ( jdou poštou , snad je doručí 😁) prý do konce týdne. Jakmile přijdou ,začnou úkony s tím spojené a já doufám , že do konce měsíce Supíka mám. Budu potřebovat tipy / rady , třeba jak nejlíp se starat o baterii ( jestli nabíjet do plna, nebo prý rychlonabíjení baterce neprospívá) Tak nevím jestli to řešit ve vláknu co pak založím "můj Superb"  nebo založit vlákno v Motorizaci?
    • Ahoj všem, chtěl bych se s vámi poradit, ohledně motorizace u nového Superb 4 kombi, chtěl bych ho výbavě Laurin & Klement Jednoduše, potřebuji velký rodinný kombík, který bych chtěl nechat/udržet v naší rodině klidně i 10-12 let. S autem budu převážně jezdit do práce cca 14km a po obchodech a městě. Samozřejmě sem tam na nějaký delší výlet v okolí ČR. Můj roční nájezd je ten průměr cca 20-25K ročně. Jedna věc hned na začátek, nejsem nijak zvlášť fanoušek plug-In hybridu atd.. (Obávám se že dlouhodobě, by ty extra baterie v autě, pro mě mohla být finanční smrt, když by přišlo na jejich celkovou výměnu) stejně jako u elektro auta. + bydlím v bytě takže ohledně nabíjení, no řekneme že ideální to nebude. A však m-HEV by za mě bylo v pohodě. No logicky bych měl zvolit benzín, teď otázkou jestli jít do 1.5 TSI m-HEV 110 KW nebo radši zvolit 2.0 TSI 150 kW. (4x4 nijak zvlášť nepotřebuji) a o spotřebu mi taky nijak nejde, jestli budu jezdit za 5-6 litrů nebo 7-8 je mi jedno. Nafta by v mém vlastnictví asi zbytečně trpěla. Spíše mi jde o dlouhodobost, aby ten motor vydržel najet za ty roky klidně i 300k. Olej v autě měním co 12-15k, olej v převodovce DSG bych klidně radši měnil co 50k. + samozřejmě počítám s tím že v cca 150 - 200k Km se budou muset vyměnit DCC tlumiče + Turbo a možná setrvačník nebo něco jiného v DSG. Snad jsem příspěvek přidal do správné kategorie fóra, ale zatím mě více láká tedy  1.5 TSI m-HEV 110 KW. Takže kdyby jste byly v mé kůži jaký motor by jste si vybrali ? Díky všem za názory.
    • Ahojte, od kúpy auta pri 180 tisícoch km v lete 2024 som začal pozorovať zvuk ako je vo videu (treba dať zvuk naplno). Pripomína mi to valivu rezonanciu a okrem otravného zvuku sa to podobne prenáša do plynového pedálu a mierne do volantu. Na jeseň som auto prezul na zimné a zvuk som nepočul, teraz na jar som auto hodil na letné a znovu to počuť. Pneumatikami ani diskami to nieje. Zvuk sa nezhoršuje ani po 30 tisícoch km. Mám pocit že keď som naložený tak sa to prejavuje intenzívnejšie. Bol som presvedčený že to sú vnútorne kĺby poloosy ale mechanik mi to vyhovoril. Teraz som menil predné ložiska ale bez zmeny. Zvuk počuť len v rozpätí od 104-114km/h, pri brzdení motorom alebo vyradenej rýchlosti to nepocut. Keď prekročím 110-114 km/h tak to nepocut, môžem ísť aj 160km/h a viac a zvuk nepocut. Nemenil som ešte klasicku závadu O3 a teda silentblok prevodovky, rozmýšľam či to nebude tým. Viacerí mechanici mi povedali že sú to ložiska v prevodovke ale mne sa tomu nechce veriť. Jeden chalan ma taky istý problém a ma najazdené 145 tisíc km. Vďaka za všetky rady. O3 kombi, 1.6TDi, 85kw, 5q manuál, predkolka 211 tisíc km ScreenRecording_05-09-2025 22-52-48_1.mov
×
×
  • Vytvořit nový...